Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

Patrick Joosten

Gestart door Collingwood, januari 11, 2022, 12:55:22

Vorige topic - Volgende topic

EdsjeSCC

Nou het forum was wat verdeeld voor de komst, maar geloof dat we voorzichtig mogen concluderen dat degenen die het een slechte transfer vonden gelijk krijgen. Hij maakt ons niet (duidelijk) beter, geen positieve impuls aan het team en staat eigen jongens in de weg.

Na gister ook pijnlijk duidelijk dat er beter achterin een versterking bij was gekomen

J.v.G.

Citaat van: EdsjeSCC op februari 13, 2022, 09:45:21
Nou het forum was wat verdeeld voor de komst, maar geloof dat we voorzichtig mogen concluderen dat degenen die het een slechte transfer vonden gelijk krijgen. Hij maakt ons niet (duidelijk) beter, geen positieve impuls aan het team en staat eigen jongens in de weg.

Na gister ook pijnlijk duidelijk dat er beter achterin een versterking bij was gekomen
Hij valt mij niet tegen, is wat betreft de cijfers zeker niet slecht en een oordeel geven na 3 wedstrijden vind ik nogal vroeg, maar goed ieder zijn mening.

De Gast

Vier wedstrijden toch? 0 goals 0 assists 0 schoten (op doel).

EdsjeSCC

14 wedstrijden, 0 goals en 0 assists. Oke bij Groningen niet vaak lang gespeeld, maar hij heeft nog weinig bijgedragen dit seizoen

papier

Citaat van: J.v.G. op februari 13, 2022, 10:02:55
Hij valt mij niet tegen, is wat betreft de cijfers zeker niet slecht en een oordeel geven na 3 wedstrijden vind ik nogal vroeg, maar goed ieder zijn mening.

Hij valt mij ook niet tegen. Maar ten opzichte van andere spelers die we hebben voor de vleugels (Doodeman, Sambissa, Kiss) vind ik hem niet een absolute verbetering. En van een speler die een half jaar wordt gehuurd zonder optie tot koop verwacht ik dat wel. Mijn conclusie, de vleugelspeler die we naast Kallon op moeten stellen is een die het voordeel van de twijfel verdiend. En dan gaat mijn voorkeur uit naar een eigen speler of een speler die je kan overnemen.

papier

Citaat van: Trainert! op februari 13, 2022, 08:47:11
Het beleid is echt om te huilen.
Teveel gokjes inderdaad. Boere, Joosten. Hendriks laten gaan terwijl je misschien Boere misschien wel had moeten laten gaan. Tevens mag ik hopen dat er na dit seizoen afscheid wordt genomen van ter heide en doodeman?
Willen verlengen met Mc Intosh en Schouten, waarom?

Omdat Cambuur geen club is die zomaar 30 punten haalt in een seizoenshelft. Echt een absolute topprestatie, complimenten daarvoor. Maar in de basis zijn we nog een club die moet zien te sprokkelen tot 34 punten. En dat betekent dat je geen selectie hebt met toppers in zowel de basis als op de bank.

denistel

laat voetballend soms best wel goeie dingen zien maar is net als veel spelers
niet 1 die op kracht duels wint en en daardoor de bal vaak ook simpel verliest.

denk als we alles fit hebben en hij ook weer 2 weken verder is het er toch
wel uit gaat komen. we zullen zien

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op februari 15, 2022, 13:48:05

Dan moet ie wel twee weken blijven staan, en ik weet niet of dat gaat gebeuren. Zoals je al zei Fortuna is crusiaal.
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: denistel op februari 15, 2022, 13:48:05

ja juh beetje vertrouwen

EdsjeSCC

Ik zie na 5 wedstrijden nog steeds niks waardoor ik denk; ja, hier hebben we wat aan!
Aub eigen jongens er in

Treb

Alleen in uiterste nood nog brengen.

Brengt helemaal niks. Verdedigend schandalig.

Zit jongens in de weg die hier al jaren voetballen en alle successen hebben meegemaakt. Dit kan echt niet.

sunderland

Citaat van: Treb op februari 20, 2022, 17:12:01

Zit jongens in de weg die hier al jaren voetballen en alle successen hebben meegemaakt. Dit kan echt niet.
door hem moeten de anderen kiezen. Maulun speelde overigens een hele beste pot. Paulissen werd eruit gehaald maar speelde ook dikke prima.

Galdiano

Vanavond om 21:17 uur maar even op de sneltrein naar Groningen zetten. Dit kan echt niet. Kallon rap weer naar links. En Breij, Doodeman of Kiss maar een kans geven.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Citaat van: Treb op februari 20, 2022, 17:12:01

Versterking wat geen versterking is. Speelt op basis van niks. Vind het echt een schande.

Tanjajeah

Joosten is de reden dat de in heel Nederland bekende en succesvolle tandem Bangura en Kallon uit elkaar is gehaald. Dat is steeds moeilijker te snappen.