Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Patrick Joosten

Gestart door Collingwood, januari 11, 2022, 12:55:22

Vorige topic - Volgende topic

R058

Citaat van: J.v.G. op februari 21, 2022, 10:07:37
Dit vind ik ook, en mocht Joosten dan tegenvallen dan is Sambissa een goede optie om hem te vervangen.
Dit vind ik wel een prima idee, omdat Kallon en Bangura elkaar natuurlijk beter aanvoelen door het samenspelen.

Treb

Citaat van: R058 op februari 21, 2022, 09:53:45
Ik vind de kritiek op Joosten echt heel erg overdreven. Lijkt echt alsof iemand de schuld moet krijgen en dat is hij. Ik vind nog steeds dat hij veel dreigender is dan onze andere buitenspelers behalve Kallon. Eerst maar weer eens als geheel team een goede wedstrijd spelen. Joosten kan ook niet in zn eentje alles doen als de rest ook matig speelt.

Overdreven? Bangura moet werken voor 2 omdat meneer het vertikt om mee te verdedigen en ?ls ie per ongeluk een keer meeverdedigd is het schijn.

Hij zit andere jongens in de weg die onderdeel zijn van het kampioensteam. Eruit met die vent.

Bangura en Kallon weer in ere herstellen en Sambissa maar naar rechts.

Joosten mag voorlopig de hesjes klaarleggen en de ballen oppompen.

R058

Citaat van: Treb op februari 21, 2022, 10:58:03
Overdreven? Bangura moet werken voor 2 omdat meneer het vertikt om mee te verdedigen en ?ls ie per ongeluk een keer meeverdedigd is het schijn.

Hij zit andere jongens in de weg die onderdeel zijn van het kampioensteam. Eruit met die vent.

Bangura en Kallon weer in ere herstellen en Sambissa maar naar rechts.

Joosten mag voorlopig de hesjes klaarleggen en de ballen oppompen.
Ik vind dus gewoon dat dit niet waar is. Vergeleken met de andere buitenspelers vind ik hem verdedigend niet veel minder. Snap echt niet hoe veel anderen dat zo zien.

Specuveter

Dat verdedigen lijkt heel wat.
Maar doet dat echt niet.
Hij loopt wat mee en steekt soms een voetje uit.
En dat is het.

R058

Citaat van: Specuveter op februari 21, 2022, 11:27:10
Dat verdedigen lijkt heel wat.
Maar doet dat echt niet.
Hij loopt wat mee en steekt soms een voetje uit.
En dat is het.
Je moet ook niet constant uitstappen als je vanuit de controle speelt tegen Feyenoord. En van Kallon werd voor Joosten ook altijd gezegd dat hij niet goed meeverdedigde.

Vlampiep

Citaat van: R058 op februari 21, 2022, 11:29:30
Je moet ook niet constant uitstappen als je vanuit de controle speelt tegen Feyenoord. En van Kallon werd voor Joosten ook altijd gezegd dat hij niet goed meeverdedigde.
Joosten heeft best wel een acceptabele techniek, maar niet aan de bal verrekt hij daadwerkelijk druk te zetten en blijft op veilige afstand van een speler van de tegen partij, zodat hij niet in duel hoeft. Joosten heeft het eigenlijk nog nergens laten zien dat hij op dit niveau mee kan.
De TS heeft hem nu echt wel de kans geboden om zich te presenteren als meerwaarde en nu dit achterwege blijft is de kans voor een ander.

J.v.G.

Citaat van: Vlampiep op februari 21, 2022, 12:39:21
Joosten heeft best wel een acceptabele techniek, maar niet aan de bal verrekt hij daadwerkelijk druk te zetten en blijft op veilige afstand van een speler van de tegen partij, zodat hij niet in duel hoeft. Joosten heeft het eigenlijk nog nergens laten zien dat hij op dit niveau mee kan.
De TS heeft hem nu echt wel de kans geboden om zich te presenteren als meerwaarde en nu dit achterwege blijft is de kans voor een ander.
Dan heb jij de seizoenen van Utrecht, VVV en Sparta(zij wilden hem ook deze winter) niet op je netvlies, want heeft daar na behoren gespeeld. Bij Groningen moest hij wingback spelen van die psychopaat daar, wat hij duidelijk niet is. En heeft daardoor weinig wedstrijden gespeeld, wat weer betekend weinig wedstrijd ritme. Maar dat het beter moet en kan is me wel duidelijk!

sunderland

Citaat van: Vlampiep op februari 21, 2022, 12:39:21
hij heeft een formidabele techniek maar doet daar niks mee. Volledig met jou eens

Vlampiep

Citaat van: J.v.G. op februari 21, 2022, 13:16:38
Dan heb jij de seizoenen van Utrecht, VVV en Sparta(zij wilden hem ook deze winter) niet op je netvlies, want heeft daar na behoren gespeeld. Bij Groningen moest hij wingback spelen van die psychopaat daar, wat hij duidelijk niet is. En heeft daardoor weinig wedstrijden gespeeld, wat weer betekend weinig wedstrijd ritme. Maar dat het beter moet en kan is me wel duidelijk!
Dat hij soms best een leuke wedstrijd heeft laten zien  in het verleden is mij bekend, maar hij laat het nu veel te weinig zien.
Aan de bal is hij best wel dominant,  alleen de goed geplaatste assist komt er vaak niet , wat overigens bij Kallon ook het geval is. In situaties waarin Cambuur niet aan de bal is, heb je te weinig aan Joosten.
Persoonlijk heb ik niets tegen deze jongen en had echt gehoopt dat hij ons zou gaan verrassen. Hopelijk gaat hij komend seizoen voor een voor hem leuke club spelen, want ik gun hem alle goeds.

Galdiano

Wat mij het meeste steekt is dat ze Kallon naar rechts halen, en het op links minder loopt als eerder. Daar lag ons wapen, en werden we gevaarlijk. Het heeft een aantal weken niet goed gelopen, dan ga je weer terug naar de basis met Kallon op links.
en rechts boeit mij dan verder weinig of je Breij, Joosten, Kiss of wie dan ook neerzet.  Al hoewel ik een lichte voorkeur voor Breij zou hebben, al helemaal tegen een Fortuna.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Zou tegen Fortuna ook echt Breij opstellen, Joosten maar even maar de bank.

Bankzitter

Maar ik snap de opzet wel om over beide vleugels gevaarlijk te zijn en niet te hoeven kiezen tussen een sterke linkerkant of een sterke rechterkant.
Maar goed, na een aantal wedstrijden moeten we kiezen dus dan maar een sterke linkerflank en rechts maar een werker (Breij) of een momentenvoetballer(Sambissa)

PePe

Sinds Joosten, geen punten meer?

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Prima assist gister. Toch zul je je eigen spelers op een bepaald moment de voorkeur moeten geven. Tenzij je ?m wilt overnemen.