Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
83 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Milan Smit

Gestart door PePe, april 04, 2022, 12:39:40

Vorige topic - Volgende topic

denistel

heeft 14 doelpunten maar als je vrijdag goed hebt gekeken zijn
er nog veel verbeter punten is ook niet erg maar een stap hoger op
zal ie zeker nog niet aan kunnen en dan kijk ik naar techniek en
handelings snelheid bijv

grijskijker

Citaat van: denistel op januari 14, 2024, 22:15:59
handelings snelheid
bijv
Dan wordt het tijd voor een brilletje ouwe...(statistieken liegen niet)En verbeterpunten dat is een opendeur in trappen, de jongen is 20 jaar en er is geen 1 leeftijdsgenoot die het zelfde presteert of in de buurt komt van zijn prestatie. En hij speelt niet eens op zijn favoriete positie. En stap hoger en verder groeien/ontwikkelen kan prima. Vrijdag was 1 van zijn mindere wedstrijden en daarop oordeel je niet als scout, zo'n jongen bekijk je een langere periode en niet 1 wedstrijd..

grijskijker

Citaat van: Galdiano op januari 14, 2024, 19:59:22
Ik hoorde vrijdag FC Basel.
Zullen nog wel een paar ge?nteresseerde clubs zijn ;)

denistel

Citaat van: Grijskijkert op januari 14, 2024, 22:56:32
Dan wordt het tijd voor een brilletje ouwe...(statistieken liegen niet)En verbeterpunten dat is een opendeur in trappen, de jongen is 20 jaar en er is geen 1 leeftijdsgenoot die het zelfde presteert of in de buurt komt van zijn prestatie. En hij speelt niet eens op zijn favoriete positie. En stap hoger en verder groeien/ontwikkelen kan prima. Vrijdag was 1 van zijn mindere wedstrijden en daarop oordeel je niet als scout, zo'n jongen bekijk je een langere periode en niet 1 wedstrijd..

ik hou supporter en scout graag gescheiden, ik zeg toch ook dat 14 doelpunten goed
is en ik oordeel niet op 1 wedstrijd ik zeg gewoon dat het nog beter kan en moet en
daar is zeker tijd voor, twente of basel worden hier genoemd maar is niet realistischsch
is mijn mening,

grijskijker

Citaat van: denistel op januari 14, 2024, 23:20:11
ik hou supporter en scout graag gescheiden, ik zeg toch ook dat 14 doelpunten goed
is en ik oordeel niet op 1 wedstrijd ik zeg gewoon dat het nog beter kan en moet en
daar is zeker tijd voor, twente of basel worden hier genoemd maar is niet realistischsch
is mijn mening,
Ik zie je ook niet als scout, maar als supporter. Ooit van Taha of Van Breemen gehoord? Die gingen naar Twente en Basel en doen het daar niet slecht en er werd een dikke transfersom voor ze betaald.. Waarom kan het met Smit niet?

oost

Citaat van: denistel op januari 14, 2024, 22:15:59
handelings snelheid bijv

Ik ben het volledig met je eens :thumbsup

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op januari 14, 2024, 22:56:32
Denistel heeft volgens mij wel een realistisch punt hoor. Milan is een goede en kille afmaker in het nemen van de strafschoppen, maar het ontbeert hem aan  te weinig snelheid en balgevoel om met een goede aanname een tegenstander te passeren.  Dit zie ik meerdere malen in de afgelopen wedstrijden.
Maar voor het huidige niveau is hij ruim voldoende en beteren zijn voor Cambuur niet haalbaar.

Bankzitter

Hij doet het hartstikke goed maar ik zie er ook niet iets heel bijzonders in.
Als er een mooi bedrag wordt geboden op basis van die goals en je kunt een goede vervanger vinden, dan cashen.

Specuveter

Als je hem Vrijdag zag voetballen mag hij blij zijn met Cambuur.

PePe

Citaat van: Specuveter op januari 15, 2024, 09:46:14
Als je hem Vrijdag zag voetballen mag hij blij zijn met Cambuur.

Het slechte spel van vrijdag komt misschien door de aankomende belangstelling?? (Scouts op de tribune?)

grijskijker

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op januari 31, 2024, 07:25:10
FC Twente....
mag hopen op minimaal 1 miljoen toch dan?

Bernardo

Alleen voor de hoofdprijs verkopen

Specuveter

zeewolde