Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
48 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Milan Smit

Gestart door PePe, april 04, 2022, 12:39:40

Vorige topic - Volgende topic

janou

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 08, 2024, 11:05:37
En Uldrikis?

Uldrikis altijd basis. Voetbal je zoveel makkelijker door.

Galdiano

Citaat van: michello op februari 08, 2024, 11:02:09
Als hij zo speelt als gisteren is hij in de zomer vertrokken. Dan kun je ook gewoon 1.5 miljoen voor hem beuren.
Vorige week ook door mij bekritiseerd wat het voetbalgedeelte betreft, maar wat hij gisteren liet zien was echt heel erg goed.
Laten staan in de spits dus en Anello en Balk op de flanken.

Het was voorin echt wel weer zeer moeizaam ondanks dat Milan Smit een goede wedstrijd speelde.
Met Uldrikis komt toch echt meer voetbal in de ploeg.

Gewoon zoals gewoonlijk, Smit-Uldrikis-Balk.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: michello op februari 08, 2024, 11:02:09
Als hij zo speelt als gisteren is hij in de zomer vertrokken. Dan kun je ook gewoon 1.5 miljoen voor hem beuren.
Vorige week ook door mij bekritiseerd wat het voetbalgedeelte betreft, maar wat hij gisteren liet zien was echt heel erg goed.
Laten staan in de spits dus en Anello en Balk op de flanken.
helemaal eens. Tis erg wisselvallig. Maandag was erg zwak en vrijdag en gisteren echt goed

ruubmac

Jullie hebben die niet te missen kans ook gezien?  ;) Misschien beetje (te) kritisch, maar toch.. Hij mag en moet nog veel leren bij ons. Komende zomer mooi verlengen, nog jaartje ballen in het nieuwe stadion en dan het seizoen erop de stap maken voor mooi wat knaken.

SCC

Citaat van: sunderland op februari 08, 2024, 11:20:02
helemaal eens. Tis erg wisselvallig. Maandag was erg zwak en vrijdag en gisteren echt goed
Dat is inherent aan zijn leeftijd (wisselvalligheid). Vind hem ook voetballend vaak tekort komen, maar daarentegen is hij wel echt doelgericht en nooit te beroerd om hard te werken. Dat is natuurlijk veel waard (mentaliteit, onverstoorbaar).
Maar 20 jaar en 20 doelpunten, daar gaat een ploeg voor komen, wellicht wel uit 2de divisie Frankrijk (ala Dallinga). Denk dat we geld verdienen komende zomer.

michello

Ik zou het zonde vinden om Smit op de flanken te zetten. Als je hem kan laten blijven scoren zijn we spekkoper. Ze kunnen samen spelen, dan moet je Smit vlak onder Uldrikis laten spelen.

sunderland

Citaat van: michello op februari 08, 2024, 11:53:03
Ik zou het zonde vinden om Smit op de flanken te zetten. Als je hem kan laten blijven scoren zijn we spekkoper. Ze kunnen samen spelen, dan moet je Smit vlak onder Uldrikis laten spelen.
eens en dat doen we weleens en dan zijn we ook niet te stoppen in de eerste divisie. Henk zijn spel is anders. Misschien kan ie een modus vinden met 1 open kant.

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 08, 2024, 11:05:37
En Uldrikis?
Wat mij betreft op 10 en dan Van Kaam maar op de bank.

Noordcambuur

Milan Smit heeft bal gepakt en al richting penalty stip gelopen moest scheidsrechter nog de beslissing nemen.

Poetser

Citaat van: Noordcambuur op februari 08, 2024, 13:25:45
Milan Smit heeft bal gepakt en al richting penalty stip gelopen moest scheidsrechter nog de beslissing nemen.

Serieus?

Mike SCC

Als Smit zo aan de lopende band doelpunten blijft maken gaat ie ons nog een leuk bedrag opleveren.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Deed ie tegen hercules ook, precies hetzelfde
Henk, held, bedankt

janou

Citaat van: Vlampiep op februari 08, 2024, 13:12:00
Wat mij betreft op 10 en dan Van Kaam maar op de bank.

Ik vind van Kaam een onbetwiste basisspeler. Hoe hij regelmatig opendraait, waarmee het hele middelveld open ligt is iets wat geen enkele andere speler heeft. Is echter wel te slordig nog steeds. Anders had ie allang niet meer bij Cambuur gespeeld.

Specuveter

volgens mij was dat Uldrikis.

Noordcambuur