Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Citaat van: PePe op oktober 24, 2022, 11:36:57
Voor het eerst sinds jaren een grote investering gedaan, kunnen we nu al spreken van ......
Gisteren wel over actief, maar rendement?
Ach dat valt best mee.
Ff banken, steeds meer minuten maken en ligt sowieso voor jaren vast. Gaat echt wel wat opleveren hoor.

Danny058

Citaat van: wiekie1969 op oktober 24, 2022, 18:04:41
Die jongen moet achter de spits spelen op het middenveld. Op de 10. Het hoeft niet zo moeilijk te wezen. Hij heeft snelheid en een goede dribbel. Op die positie kan hij dan ook eens een steekbal geven op of op goal schieten.
Precies, zoiets als de rol die Berghuis bij Ajax op het middenveld heeft. Zelfde type speler. Nu moet de TS dit nog inzien

J.v.G.

Citaat van: Danny058 op oktober 26, 2022, 16:12:30
Precies, zoiets als de rol die Berghuis bij Ajax op het middenveld heeft. Zelfde type speler. Nu moet de TS dit nog inzien
Met de komst van Ultee zou dat zomaar kunnen, die speelt graag met twee controleurs..

Huizen

Hoe ga je dan spelen?

Virginia
Sai Bergsma Tol Bangura
   Mees / van Kaam
         Vd Water
Balk / Uldrikis / Mambimbi

Zo?

Paulissen, Jacobs, Maulun heb je ook nog. En die kunnen ook allemaal op ?10? toch?

De Gast

Citaat van: J.v.G. op oktober 26, 2022, 17:21:24
Met de komst van Ultee zou dat zomaar kunnen, die speelt graag met twee controleurs..

Is dien voornaam toevallig Sjors?

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Montana

Gewoon su:

Virginia;
Tol, Bergsma, Smand;
v Wermeskerken, Hoedemakers, vd Water, Kaam, Bangura;
Uldrikis, Smit.

Bankzitter

D?r zullen nog wel spelers weggaan en bijkomen.

We krijgen ook bijna niks tegen uit kansen die de tegenstander zelf creeert.
Vooral eigen fouten (Tol, Virginnia) en penalties.

Er is dus geen noodzaak om met meer verdedigenders te spelen. Probleem is vorm en vertrouwen bij de creatieve spelers.

Lore

Citaat van: Bankzitter op oktober 27, 2022, 07:33:28
D?r zullen nog wel spelers weggaan en bijkomen.

We krijgen ook bijna niks tegen uit kansen die de tegenstander zelf creeert.
Vooral eigen fouten (Tol, Virginnia) en penalties.

Er is dus geen noodzaak om met meer verdedigenders te spelen. Probleem is vorm en vertrouwen bij de creatieve spelers.

Klopt, maar volgens mij is de discussie niet om meer verdedigender te gaan spelen, maar om VD Water meer rendement te laten draaien en dan kan ik mij hem vlak achter twee spitsen wel voorstellen.

Bankzitter

Zeker, hele lange winterstop om te kijken waar hij het beste rendeert.

Mike SCC

Onder een nieuwe trainer zal hij vast een andere rol met andere taken krijgen, in een systeem waarin de accenten net wat anders liggen. Ik hoop dat er met een aantal oefenwedstrijden een nieuw strijdplan ingeslepen kan worden waarin Water in zijn kracht kan komen. Er zit veel meer in dan we tot nu toe hebben gezien.

De Gast

Je weet niet of er wat verandert. Kan me voorstellen dat er gewoon wordt doorgegaan op oude voet en het weer een aantal wedstrijden duurt voordat ook de nieuwe trainer tot het inzicht komt dat het anders moet.

Bankzitter

Er is weinig mis met het systeem van Henk. Slot gebruikt op wat details na dezelfde principes.  Dus ik zou niet weten waarom de taktiek  helemaal anders zou moeten.

Henk wist wel net even wat meer uit de spelers te halen en daarin is hij wel uniek. Daar ligt de grootste uitdaging voor een nieuwe trainer.

J.v.G.

Citaat van: Bankzitter op oktober 27, 2022, 10:18:00
Er is weinig mis met het systeem van Henk. Slot gebruikt op wat details na dezelfde principes.  Dus ik zou niet weten waarom de taktiek  helemaal anders zou moeten.

Henk wist wel net even wat meer uit de spelers te halen en daarin is hij wel uniek. Daar ligt de grootste uitdaging voor een nieuwe trainer.
Elke trainer heeft zijn eigen werkwijze en tactiek, dat er wat gaat veranderen staat buiten kijf en dat het alleen details zullen zijn gaan we meemaken.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op oktober 27, 2022, 10:18:00
Wat ik wel heb kunnen constateren, is dat Henk in de afgelopen weken Vd Water ook niet aan de praat kreeg.
In de wedstrijden waarin ik hem heb zien spelen, heeft hij niet laten zien over een betere techniek te beschikken dan de overige vleugels.
Ook zijn snelheid is wat mij betreft tegenvallend en beschikt ook niet over een fluwelen traptechniek.
Of het er in zit kan ik niet bepalen, maar het baart mij wel enige zorgen.