Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 15
  • Total: 15
15 gasten, 0 leden

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: Bankzitter op oktober 27, 2023, 12:09:07
.

Dat is juridisch noodzakelijk, Cambuur moet hem de mogelijkheid bieden om te trainen.
Natuurlijk hopen ze dat ?ie niet meer komt opdagen.
Dat verwacht ik, elke dag uit de regio Almere naar LWD komen zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op oktober 27, 2023, 11:33:53
Gaat mee trainen onder 21 nou die worden daar ook blij van wie is daar trainer  :?

Kunnen we even een kijkje nemen bij Silvester  :O

Rik Reinsma prima trainer goeie oefenstof

Noordcambuur

Citaat van: denistel op oktober 27, 2023, 12:37:16
Rik Reinsma prima trainer goeie oefenstof
mooi denistel dan kan hij vol aan de bak.

Silvester was ook wel klaar met Henk?..maar Henk ook met Silvester  :y

maikcambuur

Citaat van: Grijskijkert op oktober 27, 2023, 12:30:42
Dat verwacht ik, elke dag uit de regio Almere naar LWD komen zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren.

Als hij dat niet doet is dat werkweigering. In dat geval zou cambuur hem tzt juridisch gezien op staande voet mogen ontslaan neem ik aan. Dus ik denk dat hij dat niet zal doen, want deze gozer wil wrs wel zn centjes zien. Ook al is hij zelf zo dom om dat niet te begrijpen, zijn zaakwaarnemer heeft dat waarschijnlijk wel in de gaten.

moodygrunn

Probleem is dat de speler een waarde vertegenwoordigt. Ontslag heb jedus als club geen zak aan, dan schrijf je het restant in 1x af, terwijl je nog prima 3-4 ton voor hem zou moeten kunnen vragen. Als je auto stuk is geef je m toch ook niet gratis weg, maar breng je m naar de sloop voor de oud ijzer prijs?
In Henk en Sandor we trust

Bernardo

3/4 ton voor een speler die 2 jaar niks gepresteerd heeft? Succes!

veteraan

Spelers die de sfeer aantasten moeten weg !
Almere wil hem vast wel overnemen of ruilen
Futweze

Vlampiep

Citaat van: sunderland op oktober 27, 2023, 10:47:34
denk ik ook. Jammer dat hij hier in een min team terecht kwam. 2 jaar geleden had hij het hier uitstekend gedaan
Als je zijn status bekijkt heeft hij overal bonje gehad met medespelers of trainers.
Als hij hier 2 jaar geleden was gekomen, had zijn karakter ook voor de zelfde problemen geleid.
Nee Sunderland deze jongen is op termijn onhoudbaar binnen een selectie. Net als Grijskijkert la aangaf, hij kan aardig ballen, maar zijn karakter gaat niet samen met een team in de topsport.

Stiens

Henk de Jong over de situatie.

Het Cambuur-nieuws werd deze week beheerst door het terugzetten van vleugelaanvaller Silvester van der Water naar het Onder 21-elftal. ?Zoveel is er eigenlijk niet aan de hand,? licht de oefenmeester desgevraagd toe. ?We hebben een verschil van mening over hoe we zouden moeten spelen en wat het inhoud om speler van Cambuur te zijn. Meer is het niet en ik sluit niet uit dat hij het bij een andere club weer heel goed gaat doen en dat gun ik hem ook.?

?Van alle indianenverhalen is in ieder geval niks waar en ik kan nog steeds heel goed door ??n deur met Silvester. Wij zitten alleen bij een club waar we alles volle bak doen qua intensiteit en dat willen de supporters hier ook zien. In de winterstop gaan we de situatie opnieuw bekijken en nu moeten wij weer door en dat doen we natuurlijk ook.?

Vlampiep

Citaat van: moodygrunn op oktober 27, 2023, 13:36:21
Probleem is dat de speler een waarde vertegenwoordigt. Ontslag heb jedus als club geen zak aan, dan schrijf je het restant in 1x af, terwijl je nog prima 3-4 ton voor hem zou moeten kunnen vragen. Als je auto stuk is geef je m toch ook niet gratis weg, maar breng je m naar de sloop voor de oud ijzer prijs?
:_schater :_schater

grijskijker

Citaat van: Stiens op oktober 27, 2023, 16:05:49
Henk de Jong over de situatie.

Het Cambuur-nieuws werd deze week beheerst door het terugzetten van vleugelaanvaller Silvester van der Water naar het Onder 21-elftal. ?Zoveel is er eigenlijk niet aan de hand,? licht de oefenmeester desgevraagd toe. ?We hebben een verschil van mening over hoe we zouden moeten spelen en wat het inhoud om speler van Cambuur te zijn. Meer is het niet en ik sluit niet uit dat hij het bij een andere club weer heel goed gaat doen en dat gun ik hem ook.?

?Van alle indianenverhalen is in ieder geval niks waar en ik kan nog steeds heel goed door ??n deur met Silvester. Wij zitten alleen bij een club waar we alles volle bak doen qua intensiteit en dat willen de supporters hier ook zien. In de winterstop gaan we de situatie opnieuw bekijken en nu moeten wij weer door en dat doen we natuurlijk ook.?
Als niets aan de hand zou zijn dan zat hij zonder te spelen bij de selectie met het oog op een eventuele transfer een verbannen speler is niets meer waard.

EDIT: En Henk de Jong doet er alles aan om de rust in de club te bewaren!

De Gast

Een lui sekreet is het.. dat is wat ze proberen te zeggen. En Sylvester is wellicht van mening dat iemand anders maar het vuile werk mag opknappen. En dan krijg je dit.
Daar heb je dan tonnen voor betaald  :zucht

Tanjajeah

Citaat van: Grijskijkert op oktober 27, 2023, 16:25:55
Als niets aan de hand zou zijn dan zat hij zonder te spelen bij de selectie met het oog op een eventuele transfer een verbannen speler is niets meer waard.

EDIT: En Henk de Jong doet er alles aan om de rust in de club te bewaren!

Toch wel wat gek, de communicatie vanuit de club en Henk.

Je zet een speler uit de selectie, waarschijnlijk zelfs tot de winterstop (= heel rigoureuze maatregel).
Als je vervolgens het interview met Henk hoort is er eigenlijk helemaal niet zoveel aan de hand. Dat rijmt totaal niet met elkaar. Dan kun je de rust wel willen bewaren, maar supporters zijn ook niet gek, iets meer duiding zou toch wel mogelijk moeten zijn. Nu werk je de indianenverhalen in de hand.

zeewolde

Citaat van: Tanjajeah op oktober 27, 2023, 17:34:03
Toch wel wat gek, de communicatie vanuit de club en Henk.

Je zet een speler uit de selectie, waarschijnlijk zelfs tot de winterstop (= heel rigoureuze maatregel).
Als je vervolgens het interview met Henk hoort is er eigenlijk helemaal niet zoveel aan de hand. Dat rijmt totaal niet met elkaar. Dan kun je de rust wel willen bewaren, maar supporters zijn ook niet gek, iets meer duiding zou toch wel mogelijk moeten zijn. Nu werk je de indianenverhalen in de hand.
hij moet wel verkoopbaar blijven

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op oktober 27, 2023, 17:35:41
hij moet wel verkoopbaar blijven
Daar is nu alles op gericht. Als Henk aan geeft dat Sivester niet wenst te spelen in het systeem en dat op trainingen en in wedstrijden ook uitdraagt, is dat voldoende reden  oor Henk om definitief afscheid van elkaar te nemen. Met dit verhaal kunnen we in iedergeval misschien nog een klein bedrag ontvangen in de winterstop.