Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 17
  • Total: 17
17 gasten, 0 leden

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Dat de club dacht met een dikke buidel geld een topper aan te trekken kan ik wel begrijpen.
Maar dat er geen onderzoek is gedaan naar zijn functioneren bij andere clubs is onbegrijpelijk en niet professioneel. Dit reken ik Foeke zwaar aan, want daar is hij verantwoordelijk voor geweest.
En er is geen club die hem zal overnemen voor een redelijk transferbedrag dus kun je de cub dit wel aanrekenen.

janou

Citaat van: papier op maart 26, 2024, 08:01:58
Absolute misser inderdaad. Maar wat is jouw beeld bij 'verantwoording'? Volgens mij is wel bekend wat de intentie was met deze transfer, maar dat lijkt me niet de verantwoording die jij bedoelt? Dit bestuur is naast deze misser ook verantwoordelijk voor het cre?ren van een situatie waarin we Vd Water aan konden trekken. Dat moet je hier ook bij in ogenschouw nemen.

En daarbij het feit dat niet alle transfers lukken. Werkelijkwaar iedereen was er van overtuigd dat dit een topaankoop was voor Cambuur. Als Van der Water er 10 had ingeschoten en 10 assist had gehad, had je hier niemand over gehoord. Los van dat blijkt dat hier teveel risico is genomen, is dit achteraf makkelijk lullen.

Vlampiep

Citaat van: janou op maart 26, 2024, 08:44:57
En daarbij het feit dat niet alle transfers lukken. Werkelijkwaar iedereen was er van overtuigd dat dit een topaankoop was voor Cambuur. Als Van der Water er 10 had ingeschoten en 10 assist had gehad, had je hier niemand over gehoord. Los van dat blijkt dat hier teveel risico is genomen, is dit achteraf makkelijk lullen.
Had Foeke zijn "netwerk" voor zo ver aanwezig ingeschakeld, dan had bij bv bij Insiders van Heracles de info kunnen krijgen dat Silvester de dynamiek binnen de selectie niet bevordert en dan druk ik mij voorzichtig uit.
Gedane zaken nemen geen keer ennzal de club zijn verlies moeten nemen.

De Gast

Citaat van: sunderland op maart 26, 2024, 08:26:51
dat weten we nu wel. Kun jij dit nog oplossen voor ons?

Helaas niet. Maar we zitten hier maar mooi mee. Volgend jaar ook nog.
Een clausule bij degradatie was toch niet zo gek geweest. Ik kan hier met m'n verstand niet bij. Dat de club met zo'n verstandig beleid de laatste tien jaar zich laat verlijden tot dit soort roekeloze acties.. wat denken sponsors hier wel niet van. Ik zou er wel twee keer over nadenken voordat ik m'n geld nog eens aan Ard&co toevertrouw.

janou

Citaat van: De Gast op maart 26, 2024, 09:49:03
Een clausule bij degradatie was toch niet zo gek geweest. Ik kan hier met m'n verstand niet bij. Dat de club met zo'n verstandig beleid de laatste tien jaar zich laat verlijden tot dit soort roekeloze acties.. wat denken sponsors hier wel niet van. Ik zou er wel twee keer over nadenken voordat ik m'n geld nog eens aan Ard&co toevertrouw.

Als er een bestuur is waar ik als sponsor vertrouwen zou hebben op financi?el gebied is het dit bestuur wel. Clausule was leuk geweest maar dan heb je 6 ton weggegooid. Niemand had gedacht dat het zo slecht zou uitpakken. Ook Henk is hier verantwoordelijk voor, want die heeft ook meegewerkt aan zijn komst. Dan kan het niet zo zijn dat hij vanwege een verschil van voetbalinzicht weg gaat.

Verlies pakken en weer doorgaan.

Noordcambuur

In Zwolle brengt hij ook niks komt zwaar tekort?

sunderland

van de brink zal wel 2 x nadenken idd want die heeft een gedeelte gefinancierd. Tis idd waardeloos maar zo gaat het bijna bij iedere club weleens. Dkv zit met 2 spitsen die nooit spelen opgescheept om maar een voorbeeld te noemen

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op maart 26, 2024, 09:57:53
In Zwolle brengt hij ook niks komt zwaar tekort?
hij kan gewoon de hedendaagse intensiteit niet aan. Hij kan goed voetballen maar daarmee alleen red je het niet

Stiens

Sponsors zijn vaak zakenmensen, die weten vanuit hun eigen job waarschijnlijk ook dat niet elke investering rendement behaald. Denk je dat ze hun sponsoring af laten hangen van 1 speler?  :zweep

Specuveter

Gebeurt bij elke club wel.
Maar dat hij bij Zwolle ook dramatisch speelt zegt genoeg.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op maart 26, 2024, 10:26:32
hij kan gewoon de hedendaagse intensiteit niet aan. Hij kan goed voetballen maar daarmee alleen red je het niet
sunderland misschien hulp gaan zoeken :y

PePe

Deze miskoop is mogelijk de aanleiding geweest voor het niet verlengen met Foeke?

Vlampiep

Citaat van: PePe op maart 26, 2024, 15:17:12
Deze miskoop is mogelijk de aanleiding geweest voor het niet verlengen met Foeke?
Lijkt mij niet, want nadien is toch ook Anello op voorspraak van Foeke gehuurd wat wederom een miskleun is geweest.

De Gast

Citaat van: PePe op maart 26, 2024, 15:17:12

Foeke zat immers al in de Sportcast voor aanvang van vorig seizoen te mekkeren of hij wel wou aanblijven omdat hij toen al geen vertrouwen voelde.

Bankzitter

Citaat van: Stiens op maart 26, 2024, 10:27:27
Sponsors zijn vaak zakenmensen, die weten vanuit hun eigen job waarschijnlijk ook dat niet elke investering rendement behaald. Denk je dat ze hun sponsoring af laten hangen van 1 speler?  :zweep

Helemaal mee eens. Als je niet durft te investeren, dan weet je zeker dat je nooit voorruit komt.
Je moet risico?s durven nemen. Niet te dramatisch over doen.