Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: CaseP op september 02, 2024, 15:34:34
Hoewel zeer ongelukkig in de laatste fase bij tijd en wijlen, de enige waarbij je toch nog een beetje richting het puntje van je stoel schuift als hij de bal heeft. Wat mij betreft is hij in deze selectie nu ??noog in het land der blinden :clint
klopt. Zie liever een speler die wel bij ons wil voetballen dan maar minder

De Gast

Citaat van: Teun Seun op september 02, 2024, 15:54:56
Volgens mij heeft van de Water met zijn volle verstand (wat dat in zijn geval ook mag betekenen) een contract getekend. Dan is het lastig/ vervelend/ kut als je op een gegeven moment weg wil en dat niet mag/kan. Maar dan moet je toch echt weer even kritisch naar jezelf kijken en de knop maar weer omdraaien.
Hij heeft zelf geen baat bij werkweigering, Cambuur niet, de andere spelers niet, niemand lijkt mij.

Dus Syl, zo mag ik je noemen, ga lekker je werk doen voor je salaris wat je van de club krijgt en hou je bek verder. Zorg maar dat je een voorbeeld wordt voor de mede spelers. Je vindt jezelf zo goed, laat het maar op alle vlakken zien.

Mocht je per se weg willen, koop je contract maar af met 1,5 jaarsalaris als het hier allemaal zo verschrikkelijk is.

Tsja heb je wel gelijk in. Hij kan ook zelf 8 ton neerleggen als hij zo graag weg wil.

Oud Cambuur

Sylvester is extern gefinancierd die willen misschien ook nog wat centjes terugzien van die 8 ton dat lijkt mij wel. Wordt hier weer van alles neergekalkt zonder dat we weten hoecde constructie in elkaar zit

justremco

Citaat van: Oud Cambuur op september 02, 2024, 16:14:08
Sylvester is extern gefinancierd die willen misschien ook nog wat centjes terugzien van die 8 ton dat lijkt mij wel. Wordt hier weer van alles neergekalkt zonder dat we weten hoecde constructie in elkaar zit

Dat zal het inderdaad wat lastiger kunnen maken, maar na dit seizoen loopt ie transfervrij de deur uit en krijgen ze ook niks

De Gast

Hij is toch gewoon betaald van geleend geld van Bertje?

oost

Citaat van: CaseP op september 02, 2024, 15:34:34
Hoewel zeer ongelukkig in de laatste fase bij tijd en wijlen, de enige waarbij je toch nog een beetje richting het puntje van je stoel schuift als hij de bal heeft. Wat mij betreft is hij in deze selectie nu ??noog in het land der blinden :clint

Helemaal met je eens  :thumbsup

michello

RKC lijkt toch te kunnen rekenen op de komst van Silvester van der Water. De overstap van de aanvaller leek eerder vandaag van de baan, maar hij lijkt nu toch onderweg naar Waalwijk.

michello

Lambooij heeft gepokerd. Met succes zo lijkt het.

zeewolde

Maar wie komt er dan voor terug?

Noordcambuur

Citaat van: michello op september 02, 2024, 17:08:11
Lambooij heeft gepokerd. Met succes zo lijkt het.
misschien toch nog een vergoeding voor gekregen?

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde link=topic=2285.msg366126#  date=1725289908
Maar wie komt er dan voor terug?
jaaa wie  :?
Zou Lars al een vervanger voor Sylvester hebben?.
Anders laat je nem niet zo makkelijk gaan.

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op september 02, 2024, 17:13:52
jaaa wie  :?
Zou Lars al een vervanger voor Sylvester hebben?.
Anders laat je nem niet zo makkelijk gaan.

Ze laten hem niet makkelijk gaan. RKC wil opeens meer betalen.  ;)
Ze raken er in paniek want de ene na de andere optie valt af en komt niet naar Waalwijk.
Zal gewoon een gevalletje Griggs bij Sunderland worden.  :devil

Lambooij lacht en heeft de opvolger vast al klaar staan.  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Zal wel een huurling klaarstaan. Ze zullen toch niet alleen in Engeland zijn geweest voor de fish and chips.

sunderland

Citaat van: Galdiano op september 02, 2024, 17:21:20
Ze laten hem niet makkelijk gaan. RKC wil opeens meer betalen.  ;)
Ze raken er in paniek want de ene na de andere optie valt af en komt niet naar Waalwijk.
Zal gewoon een gevalletje Griggs bij Sunderland worden.  :devil

Lambooij lacht en heeft de opvolger vast al klaar staan.  ;)
safc 4 4 12

Mike SCC

Citaat van: Bankzitter op september 02, 2024, 17:22:48
Zal wel een huurling klaarstaan. Ze zullen toch niet alleen in Engeland zijn geweest voor de fish and chips.

Bangura  :?