Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Joao Virginia

Gestart door zeewolde, juli 08, 2022, 15:41:44

Vorige topic - Volgende topic

sk13

Het is een hele andere soort keeper als Stevens. Deze wil snel doorspelen met bijv corners tegen oid. Maar gezien wij weer alles in strafschop gebied hebben. En er niemand voorin staat kan dat niet. Is maar 1 voorbeeld zo waren er wel meer.

Oebieman

Citaat van: sk13 op augustus 08, 2022, 00:05:17
Het is een hele andere soort keeper als Stevens. Deze wil snel doorspelen met bijv corners tegen oid. Maar gezien wij weer alles in strafschop gebied hebben. En er niemand voorin staat kan dat niet. Is maar 1 voorbeeld zo waren er wel meer.

Ik begrijp ook nog steeds de reden daarachter niet. Elke bal die je nu uitverdedigt krijg even hard weer terug..

De Gast

Zag er bij beide goals niet helemaal lekker uit. Maarja Sonny is ook niet te evenaren.

wiekie1969

Deze jongen is een klasse beter dan onze grote vriend Stevens. Moet even de tijd hebben.

bommel

Citaat van: wiekie1969 op augustus 08, 2022, 09:45:10
Deze jongen is een klasse beter dan onze grote vriend Stevens. Moet even de tijd hebben.

Ik weet niet of ik dit met jou eens ben eigenlijk, vandaag op de training ook een aantal onzekere momenten. En tegen Excelsior heeft die niet 1 keer een bal uitgetrapt. Hier ligt duidelijk niet zijn kwaliteit, en zoals hierboven genoemd bij beide goals niet vrijuit.

veteraan

Keepers (en spitsen)hebben tijd nodig, dit is wel een goeie keeper

Bankzitter

Reactie van het publiek is ook belangrijk? zag je met Mous die groeide door gezang vanaf de tribunes.

Deze kan heersen in de 16 als hij met lef en vertrouwen speelt.

denistel

Citaat van: Oebieman op augustus 08, 2022, 07:44:05
Ik begrijp ook nog steeds de reden daarachter niet. Elke bal die je nu uitverdedigt krijg even hard weer terug..

ts wil bij corners zo veel mogeljk mensen in de 16 meter zodat er minder ruimte
is voor de tegenstander das de enige gedachte.

mijn gedachte is laat er 2 of 3 voorop staan dan moet de tegenstander
daar mensen bij houden .

sk13

Twee snelle jongens voorin houden. Zodat keeper snelle spelhervatting kan doen. Eens met denistel

EdsjeSCC

Ik denk dat Henk dat ook wel wil(de), maar als je zoveel tegen hebt gekregen uit corners dan probeer je wat he

zeewolde

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 12, 2022, 19:45:13
Ik denk dat Henk dat ook wel wil(de), maar als je zoveel tegen hebt gekregen uit corners dan probeer je wat he
volgens mij deed hij dat ook in de kkd.
En waarom niet een Kallon voorin houden. Zorgt vaak voor meer mensen die dan niet meegaan bij corners

sunderland

Citaat van: zeewolde op augustus 12, 2022, 19:48:34
volgens mij deed hij dat ook in de kkd.
En waarom niet een Kallon voorin houden. Zorgt vaak voor meer mensen die dan niet meegaan bij corners
wie

veteraan

Hij bedoelt  Sarhaoui denk ik

moodygrunn

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 12, 2022, 19:45:13

Om Cruyffiaans te denken; als wij 3 voorop houden, moeten zij er ten minste 3 achterop houden (vaak 4). Die kunnen dan al niet meer gevaarlijk zijn  in de 16.

?Waarom moeten alle elf spelers in het strafschopgebied staan? Met elf heb je er al twee te veel, omdat de tegenstander de keeper en de nemer van de hoekschop mist. Het is dus sowieso elf tegen negen. Als je ook nog drie man voorin houdt, dan wordt de tegenstander gedwongen die te dekken en wordt het acht tegen zes. Nog een stap verder is om twee spelers net buiten de zestien te houden, waardoor het zes tegen vier wordt. Of eigenlijk zesenhalf tegen vier, omdat jij nog iemand erbij hebt die zijn handen mag gebruiken.?

Deze theorie gaat er overigens wel vanuit dat je niemand bij de palen hebt staan.

Edit: helemaal eens met zeewolde en denistel hierboven dus
In Henk en Sandor we trust

zeewolde

Citaat van: veteraan op augustus 12, 2022, 23:55:29
Hij bedoelt  Sarhaoui denk ik
nee bedoelde vorig seizoen als voorbeeld.