Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
28 gasten, 3 leden
Voorstopper, TheDutchman, gobo

Joao Virginia

Gestart door zeewolde, juli 08, 2022, 15:41:44

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

AL

Hebben we het bonnetje nog?
Man wat een verschrikkelijke keeper is dit zeg.

Bernardo

Kunnen we Stevens nog terug halen? Ik ben er klaar mee.

Destroyer

Misschien wil vd Vlag wel invallen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Naastismis

De zoveelste blunder. Ruiter volgende week maar proberen

Destroyer

Citaat van: Naastismis op augustus 28, 2022, 18:54:22
De zoveelste blunder. Ruiter volgende week maar proberen

Kan
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur Groningen

Voor de criticasters: klik 1 pagina terug: hosanna en hij stond al op het schild. Nu is het niets, een clown? :zucht

zeewolde

Ik mis stevens wel heel erg.Deze is na dit seizoen zeker geen 5 miljoen meer waard.

zeewolde

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 28, 2022, 19:06:00
Voor de criticasters: klik 1 pagina terug: hosanna en hij stond al op het schild. Nu is het niets, een clown? :zucht
je vond hem goed tegen Excelsior, Fortuna en nu weer?

Cambuur Groningen

Citaat van: zeewolde op augustus 28, 2022, 19:08:58
je vond hem goed tegen Excelsior, Fortuna en nu weer?
Ik vond hem tegen Utrecht erg goed, ik vind hem perfect tweebenig, en ja: ik vind dat hij dit soort ballen moet tegenhouden.

Ik vind het echter ook typisch dat het eerste wat ik teruglees weer een stel negatieve opmerkingen over de keeper is. Met alle respect voor Uldrikis en Jacobs: als die het vizier eens wat scherper stellen win je vam Excelsior en sta je hier ook gewoon mey 2-0 voor. En dat lees ik dan weer verdomd weinig terug

De Gast

Zo is het CG. Je kunt hier Virginia wel weer de schuld van geven maar dat is veel te makkelijk.

Bernardo

Citaat van: De Gast op augustus 28, 2022, 19:17:11
Zo is het CG. Je kunt hier Virginia wel weer de schuld van geven maar dat is veel te makkelijk.

Zulke fouten is wel het verschil tussen degradatie en erin blijven. Stevens pakte punten voor ons, Virginia kost ons punten.

hobbes

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 28, 2022, 19:14:15
Ik vond hem tegen Utrecht erg goed, ik vind hem perfect tweebenig, en ja: ik vind dat hij dit soort ballen moet tegenhouden.

Ik vind het echter ook typisch dat het eerste wat ik teruglees weer een stel negatieve opmerkingen over de keeper is. Met alle respect voor Uldrikis en Jacobs: als die het vizier eens wat scherper stellen win je vam Excelsior en sta je hier ook gewoon mey 2-0 voor. En dat lees ik dan weer verdomd weinig terug

Helemaal mee eens, de keeper heeft altijd de pech dat zijn fout bijna altijd fataal is. Maar scoor je je kansen dan was dit geen probleem. Hij was zelf ook heel dicht bij een doelpunt

Collingwood

Tegen Utrecht een punt gepakt, maar tegen Excelsior, Fortuna (zonder gevolgen) en AZ niet overtuigend. Hopelijk gaat het niet tussen de oren zitten, en gelukkig met Ruiter een ervaren alternatief.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 28, 2022, 19:14:15

eens met betrekking tot Jacobs en Uldrikis.

Maar ik verwacht van een keeper met een dergelijk CV niet in 3 van de 4 wedstrijden zoveel fouten. Vandaag kost het je ook gewoon een punt.