Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
41 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Joao Virginia

Gestart door zeewolde, juli 08, 2022, 15:41:44

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Citaat van: Bernardo op augustus 28, 2022, 19:20:06
Zulke fouten is wel het verschil tussen degradatie en erin blijven. Stevens pakte punten voor ons, Virginia kost ons punten.

Als je zo voetbalt als we nu doen, dan blijven we er wel in, hoor.

Volgende week een mooie test voor Virginia, er zal genoeg geschoten worden en daarna weten we wel denk ik.
Ik hoop dat hij zich herpakt.

Noordcambuur

Bij alle tegendoelpunt zat hij er niet goed bij en zeker die van vandaag niet best.
Maar tegen Utrecht heeft hij een punt gepakt.

J.v.G.

Citaat van: Noordcambuur op augustus 28, 2022, 19:37:44
Bij alle tegendoelpunt zat hij er niet goed bij en zeker die van vandaag niet best.
Maar tegen Utrecht heeft hij een punt gepakt.
Niet alleen tegen Utrecht, bij een 1-1 stand tegen Fortuna pakte hij ook een paar ballen anders was het daar misschien ook anders afgelopen. Maar een zure nederlaag vandaag.

Noordcambuur

Citaat van: J.v.G. op augustus 28, 2022, 19:55:51
Niet alleen tegen Utrecht, bij een 1-1 stand tegen Fortuna pakte hij ook een paar ballen anders was het daar misschien ook anders afgelopen. Maar een zure nederlaag vandaag.
jaaaa mooi kut ik had beetje gehoopt op een puntje.

Stiens

Had die bal natuurlijk gewoon moeten pakken. Henk zei in het interview na afloop ook dat dit niet te vaak moet gebeuren (vorige week en deze week houdbare ballen laten lopen). Maar Henk vindt ?m desondanks een fantastische keeper en mens..

Ik denk dat Ruiter z?n kans ruikt..

Bernardo

Citaat van: Stiens op augustus 28, 2022, 21:26:52
Had die bal natuurlijk gewoon moeten pakken. Henk zei in het interview na afloop ook dat dit niet te vaak moet gebeuren (vorige week en deze week houdbare ballen laten lopen). Maar Henk vindt ?m desondanks een fantastische keeper en mens..

Ik denk dat Ruiter z?n kans ruikt..

Henk zei ook het is hem nu 2/3 keer overkomen en het moet en weet dat hetnu niet vaker gebeuren. Nog 2 van zulke flaters en het kost punten en dan staat hij er naast denk ik. Hoop niet dat het gebeurd, maar ben nog niet overtuigd.

Specuveter

Deze jongen komt er wel.
Komt wel goed.

sunderland

Hij keepte uitstekend en was de baas in het strafschopgebied. Met corners gaat ie ook niks uit de weg . En dan .. Gvd . Toch zou ik hem voorlopig laten staan. Het lijkt wel alsof ie het niet goed ziet.

Tanjajeah

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bob Paisley

Citaat van: poelie-lwd op augustus 28, 2022, 22:34:26
Mooi staan laten.

Tuurlijk.   Maar moet wel beter.    Alle doelpunten waren houdbaar tot nu toe

Noordcambuur

Citaat van: Bob Paisley op augustus 28, 2022, 23:27:35
Tuurlijk.   Maar moet wel beter.    Alle doelpunten waren houdbaar tot nu toe
klopt helemaal.

Bankzitter

Citaat van: sunderland op augustus 28, 2022, 21:54:02
Hij keepte uitstekend en was de baas in het strafschopgebied. Met corners gaat ie ook niks uit de weg . En dan .. Gvd . Toch zou ik hem voorlopig laten staan. Het lijkt wel alsof ie het niet goed ziet.

Heel frusterend dat hij alles goed doet behalve die paar schoten die elke keeper gewoon moet hebben.
Ook zeer sterk met snel uitkomen vanaf de lijn.. daar voorkomt hij goals.

Als hij op de training wel gewoon schoten pakt, dan is het probleem waarschijnlijk mentaal  (zelfvertrouwen, concentratie, whatever) en daar is wel wat aan te doen. En als hij schoten slecht inschat, dan gaat ?e dat niet meer leren. Maar ik kan me dat moeilijk voorstellen... dan was hij al eerder de opleiding uitgeschopt bij Everton.

Lekker laten staan tegen Ajax, dan krijgt hij genoeg te doen en is het beter te beoordelen dan tegen ploegen die 2 of 3  keer tussen de palen schieten.

veteraan

Keepers en spitsen, zeker in onze positie, niet snel wisselen

Focus=Zelfvertrouwen, moet worden opgebouwd !

Bernardo

Zie net de goal terug, moet hij hem niet gewoon hebben deze bal? Dacht eerst dat ie veel meer in de hoek zat.