Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Dani?l van Kaam

Gestart door Stiens, augustus 31, 2022, 16:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Trainert!

Citaat van: nee,wel? op augustus 02, 2024, 11:38:26
had lambooij geen deal kunnen sluiten heracles ton meer betaald en vdw ook mee :y 8P

vdw hier laten, overtuigen van een nieuw contract. verreweg de beste speler die we hebben

Bankzitter

Ook de meest labiele en onberekenbare... hoe lang gaat het goed?

Bernardo

Citaat van: nee,wel? op augustus 02, 2024, 11:38:26
had lambooij geen deal kunnen sluiten heracles ton meer betaald en vdw ook mee :y 8P

Die is daar toch met gezeik weggegaan?

Leovardia

Citaat van: Bernardo op augustus 02, 2024, 12:29:20
Die is daar toch met gezeik weggegaan?

Klopt, wilde transfer forceren destijds

anderszchristian

Citaat van: Bankzitter op augustus 02, 2024, 12:13:21
Ook de meest labiele en onberekenbare... hoe lang gaat het goed?
Vind dat wanneer ze besluiten dat hij blijft we hier ook eens overheen moeten stappen en hem ook die tweede kans moeten geven. Jongen heeft echt wel kwaliteit en heeft juist de steun van het publiek nodig ipv dat hij wordt uitgefloten.

Galdiano

Citaat van: anderszchristian op augustus 02, 2024, 13:40:16
Vind dat wanneer ze besluiten dat hij blijft we hier ook eens overheen moeten stappen en hem ook die tweede kans moeten geven. Jongen heeft echt wel kwaliteit en heeft juist de steun van het publiek nodig ipv dat hij wordt uitgefloten.

Van welke kant is het begonnen? Volgens mij heeft hij echt wel de steun gehad.
Hij komt met bravoure binnen en is de duurste aankoop. Daarnaast is hij zelf begonnen met wegwerp gebaartjes etc richting eigen spelers. Kop omhoog en gaan. Maar dat kan hij blijkbaar niet.

Ondanks de hele slechte start mag hij van mij betreft blijven, maar moet hij wel leren van zijn eigen fouten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Mattias

Citaat van: anderszchristian op augustus 02, 2024, 13:40:16
dat is met meerdere, al voordat je ?berhaupt gewend bent bij de club word je al afgebrand hier

anderszchristian

Citaat van: Galdiano op augustus 02, 2024, 13:59:01
Van welke kant is het begonnen? Volgens mij heeft hij echt wel de steun gehad.
Hij komt met bravoure binnen en is de duurste aankoop. Daarnaast is hij zelf begonnen met wegwerp gebaartjes etc richting eigen spelers. Kop omhoog en gaan. Maar dat kan hij blijkbaar niet.

Ondanks de hele slechte start mag hij van mij betreft blijven, maar moet hij wel leren van zijn eigen fouten.
Zeker, die gebaartjes zijn niet goed te praten maar daar heb ik er meer van gezien vorig seizoen (van Kaam bv.). Is ook allemaal debet aan de prestaties van het elftal. Als ik dan zie dat er een foto van hem geplaatst wordt waarbij hij zijn hoofd naar beneden heeft op het veld dan is dat echt zoeken naar iets. Hij is de voorbereiding nu goed begonnen en of dit nu is omdat hij een transfer wil of dat hij er iets van wil maken bij ons dat gaan we zien.

Noordcambuur

Wat krijgen we voor van Kaam :?

anderszchristian

Citaat van: Noordcambuur op augustus 02, 2024, 15:10:45
Wat krijgen we voor van Kaam :?
Op de training deze week werd gesproken over 4 ton, waarbij een deel nog naar Groningen gaat. Zou een prima deal zijn voor nog een jaar contract. Ik verwacht zelf echter dat dit bedrag een stuk lager ligt

justremco

Citaat van: Grijskijkert op augustus 01, 2024, 21:39:07
Waar lees je dit?

De Leeuwarders kijken zelf ook nog om zich heen, maar het is geen uitgemaakte zaak dat er nog wat bij komt volgens technisch manager Lars Lambooij.

De wens van trainer Henk de Jong is om extra ervaring aan zijn groep toe te voegen, achterin of op het middenveld.

Bron: Andor Faber

grijskijker

Citaat van: justremco op augustus 02, 2024, 16:35:27
De Leeuwarders kijken zelf ook nog om zich heen, maar het is geen uitgemaakte zaak dat er nog wat bij komt volgens technisch manager Lars Lambooij.

De wens van trainer Henk de Jong is om extra ervaring aan zijn groep toe te voegen, achterin of op het middenveld.

Bron: Andor Faber
Dat was vanochtend nog niet geschreven... ;)

Bernardo

Tja zoals verwacht zal er eerst wel wat moeten vertrekken voordat e wat gebeurd.

Scc4-ever

Citaat van: Bernardo op augustus 02, 2024, 17:02:16
Tja zoals verwacht zal er eerst wel wat moeten vertrekken voordat e wat gebeurd.
Er is nu weer ??n vertrokken. Dus is er sowieso ruimte voor versterking.