Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
44 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Sjors Ultee

Gestart door Huizen, november 11, 2022, 10:29:40

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: moodygrunn op oktober 09, 2023, 10:40:48
Vanuit oogpunt van sjors begrijp ik dat wel

Ik ook wel. Maar uiteindelijk is hij niet groter dan de club. En op het moment dat je twee hoofdtrainers in dienst hebt, een niet naar behoren presteert dan kun je als TD besluiten de werkverdeling te veranderen. Dat heb je dan te accepteren. Waarbij Ultee de vrijheid heeft om verder te kijken.

grijskijker

Citaat van: papier op oktober 09, 2023, 11:14:08
Het niet presteren heeft met twee zaken te maken. Enerzijds met een selectie die niet goed in balans is, in dit seizoen echt teveel jonge gasten. Vergelijk dit maar met de selectie waarmee we kampioen worden met oa. M?hren, Stevens en Macintosh/Schouten. En anderzijds een trainer die niet het juiste recept weet te maken met de ingredi?nten die er wel zijn.
Als je het maximale + een beetje meer uit Bergsma, Tol, v/d Water, Balk, Uldrikis, van Kaam, Van Mullem, Sylla, Caschili, van Osch, de Jong en de rest kan halen dan heb je een prima selectie en doe je echt mee om de prijzen!

papier

Citaat van: Grijskijkert op oktober 09, 2023, 11:24:04
Als je het maximale + een beetje meer uit Bergsma, Tol, v/d Water, Balk, Uldrikis, van Kaam, Van Mullem, Sylla, Caschili, van Osch, de Jong en de rest kan halen dan heb je een prima selectie en doe je echt mee om de prijzen!

Ik denk dat je met deze selectie zonder meer play offs moet halen. Maar een dominante kampioensploeg zoals de ploeg met M?hren dat is dit toch echt niet.

Noordcambuur

Vaak kun het gesprek met Sjors wel kort houden toch?.

oost

Citaat van: papier op oktober 09, 2023, 11:25:14
Ik denk dat je met deze selectie zonder meer play offs moet halen. Maar een dominante kampioensploeg zoals de ploeg met M?hren dat is dit toch echt niet.

Er is niet 1 iemand die dat verwacht.

papier

Citaat van: oost op oktober 09, 2023, 11:26:03
Er is niet 1 iemand die dat verwacht.

Dat idee krijg ik soms wel. Het ontbreekt richting Ultee echt aan wat nuance. Wat niet wegneemt dat hij meer dan onvoldoende presteert en het tijd is dat hij weggaat.

grijskijker

Citaat van: papier op oktober 09, 2023, 11:25:14
Dit hadden we ook niet verwacht, ik kan me de kritiek van vele hier nog wel heugen, wat mutte we met Stevens, Muhren en die trage Schouten en Hoedemakers kon er ook niets van...

oost

Citaat van: Grijskijkert op oktober 09, 2023, 11:29:25
Dit hadden we ook niet verwacht, ik kan me de kritiek van vele hier nog wel heugen, wat mutte we met Stevens, Muhren en die trage Schouten en Hoedemakers kon er ook niets van...

Dat is toch ook juist de kwaliteit van Henk? Spelers met een krasje of jonge talenten beter maken

grijskijker

Citaat van: oost op oktober 09, 2023, 11:30:57
Dat is toch ook juist de kwaliteit van Henk? Spelers met een krasje of jonge talenten beter maken
Klopt :thumbsup

oost

Citaat van: papier op oktober 09, 2023, 11:27:12
Dat idee krijg ik soms wel. Het ontbreekt richting Ultee echt aan wat nuance. Wat niet wegneemt dat hij meer dan onvoldoende presteert en het tijd is dat hij weggaat.

Mijn grootste ergenis is dat er geen enkel spel idee of taktisch inzicht lijkt te zijn. Ook worden de spelers eerder slechter dan beter. Als cambuur zijnde had ik het zelfs wel begrepen dat ze hem na excelsior uit al de laan hadden uitgestuurd. Het pleit wel voor de club dat ze hem in de kkd nog een kans hebben gegeven. Die heeft hij in mijn ogen niet gepakt. Daarom zo het zeer legitiem zijn hem nu weg te sturen of hem jeugd trainer maken van de B1 ofzo

papier

Citaat van: oost op oktober 09, 2023, 11:33:47
Mijn grootste ergenis is dat er geen enkel spel idee of taktisch inzicht lijkt te zijn. Ook worden de spelers eerder slechter dan beter. Als cambuur zijnde had ik het zelfs wel begrepen dat ze hem na excelsior uit al de laan hadden uitgestuurd. Het pleit wel voor de club dat ze hem in de kkd nog een kans hebben gegeven. Die heeft hij in mijn ogen niet gepakt. Daarom zo het zeer legitiem zijn hem nu weg te sturen of hem jeugd trainer maken van de B1 ofzo

Of hij heeft in ieder geval niet de vaardigheden om het over te brengen. Het is bizar hoe slecht het voetbal nu is, legio KKD clubs hebben laten zien dat je beter of stabieler kan spelen met nog mindere spelers. Vorig seizoen was ontzettend ruk en Ultee heeft toen de fout gemaakt van hot naar her te gaan met opstellingen en tactiek, een kat in het nauw maakt rare sprongen. Ik vond het dapper dat hij de stap naar Cambuur maakte want eerlijk waar, het was al niet best, we stonden er ruk voor en er was weinig eer meer te behalen had ik het idee. Om die reden ook wel terecht dat hij dit jaar nog de kans kreeg. Echter lukt het ook nu niet. Ik had de hoop en illusie dat hij wel als assistent onder Henk kon fungeren. Iemand die keer op keer heeft bewezen het beste uit anderen te halen. Ik denk namelijk dat ook Sjors daar een boel van kan leren. En dan met name op het gebied van het overbrengen van een spelidee.

James

Persoonlijk vond ik het helemaal niet dapper. Ultee mocht blij zijn met een eredivisie club. Hij had twee maanden voorbereiding op januari en het programma begon makkelijk maar goed als je dan de eerste verliest met 0-3 en twee spelers na een half uur wisselt dan gaat er echt iets fout.

En ja hij had toen al nieuwe spelers moeten hebben maar er was vanaf dat moment al geen lijn te ontdekken en dat is er ook nooit geweest. Als je analyseert wat hij heeft gepresteerd is het toch ook geen wonder dat het nu zo gaat

zeewolde

Het is al middag en hij is er nog steeds?

oost

Citaat van: papier op oktober 09, 2023, 11:41:29
Of hij heeft in ieder geval niet de vaardigheden om het over te brengen. Het is bizar hoe slecht het voetbal nu is, legio KKD clubs hebben laten zien dat je beter of stabieler kan spelen met nog mindere spelers. Vorig seizoen was ontzettend ruk en Ultee heeft toen de fout gemaakt van hot naar her te gaan met opstellingen en tactiek, een kat in het nauw maakt rare sprongen. Ik vond het dapper dat hij de stap naar Cambuur maakte want eerlijk waar, het was al niet best, we stonden er ruk voor en er was weinig eer meer te behalen had ik het idee. Om die reden ook wel terecht dat hij dit jaar nog de kans kreeg. Echter lukt het ook nu niet. Ik had de hoop en illusie dat hij wel als assistent onder Henk kon fungeren. Iemand die keer op keer heeft bewezen het beste uit anderen te halen. Ik denk namelijk dat ook Sjors daar een boel van kan leren. En dan met name op het gebied van het overbrengen van een spelidee.

Dat hoor en lees ik dus veel fans zeggen, maar dan ben ik het dus niet mee eens. We stonden niet laaste we hadden niet de meeste tegen goals. Ik had juist het idee dat er heel veel te winnen was. Ultee heeft het door onervarenheid of gebrek aan kwaliteit het hele team naar de klote geholpen. Misschien waren we met henk er ook uitgevlogen maar nooit zo kansloos.

Maar goed ik wacht al de hele dag op het ontslag  :rodekaart

Leovardia

sjors het ut in sien eerste 2
Trainingsweken al vergooit met sien constante geschreeuw jegens speulers. Skreeuwe opzich is niks mismet, maar als
Het de standaard wordt, bist dien geloofwaardighied heul rap kwijt.