Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
69 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Seizoen 2023-2024

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, maart 08, 2023, 13:14:40

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Tsjawat

Het zijn topjaren geweest met een top team. Wel een slagveld geweest. Henk Cyste in het hoofd, Foeke Booy herseninfarct, van den Belt burn-out. Het gaat allemaal niet vanzelf.

Noordcambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 31, 2023, 19:12:46
Heerlijk weer hier :_schater
maar het is wel de werkelijkheid Delfzijl.
Joop en Vlampiep hebben wel gelijk..

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 31, 2023, 19:12:46
Heerlijk weer hier :_schater
Ja, maar het beroerde is dat mijn echtgenote mij inmiddels van masochisme beticht omdat is morgenavond weer naar het klupke ga en mij op het forum begeef. Dus ga ik even los en dan weer braaf in de mand.
Maar morgen een voorspoedige en veilige  reis naar Liwwadden en hopelijk een prettige terugreis met schorre stem en 3 punten rijker. :koffie

oost

Citaat van: Grijskijkert op maart 31, 2023, 18:55:00
Als je denk dat Vlampiep het toppunt is dan komt Joop het gewoon ruimschoots overtreffen :_schater

Hij schets toch helemaal niet zown onrealistisch beeld? Een ieder die denkt dat we straks wel 'even' terug promoveren komt bedrogen uit. Een competitie met roda vvv ado nac willem 2 groningen kom je niet zomaar even terug op eredivisie niveau. Daarom is deze degradatie extra zuur helemaal met het nieuwe stadion in aankomst.

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op maart 31, 2023, 19:22:08
maar het is wel de werkelijkheid Delfzijl.
Joop en Vlampiep hebben wel gelijk..
Nu ben ik absoluut niet op zoek naar mijn gelijk hoor maar schrijf hoe ik er tegen aan kijk. Als de ander mij kan overtuigen met feitelijke info dat het geheel anders geef ik natuurlijk mijn mea culpa.

Joop

Het gaat niet om gelijk hebben of achteraf makkelijk praten hebben maar als je ergens nieuw binnenkomt neem je niet een vriend mee. Als ik ergens anders ga werken als leidinggevende neem ik nooit een bekende mee. Dan liggen de verhoudingen volkomen scheef en is voor niemand goed. Ik geef dus alleen aan dat ik het een enorme blunder vindt dat Ultee zijn eigen assistent meeneemt. Voor de rest hoop ik iedere wedstrijd op 3 punten

grijskijker

Citaat van: Joop op maart 31, 2023, 19:45:22
Het gaat niet om gelijk hebben of achteraf makkelijk praten hebben maar als je ergens nieuw binnenkomt neem je niet een vriend mee. Als ik ergens anders ga werken als leidinggevende neem ik nooit een bekende mee. Dan liggen de verhoudingen volkomen scheef en is voor niemand goed. Ik geef dus alleen aan dat ik het een enorme blunder vindt dat Ultee zijn eigen assistent meeneemt. Voor de rest hoop ik iedere wedstrijd op 3 punten
In de voetbalwereld  is het normaal dat een hoofdtrainer zijn TS samenstelt dus ook een assistent meeneemt...

grijskijker

Citaat van: oost op maart 31, 2023, 19:32:51
Hij schets toch helemaal niet zown onrealistisch beeld? Een ieder die denkt dat we straks wel 'even' terug promoveren komt bedrogen uit. Een competitie met roda vvv ado nac willem 2 groningen kom je niet zomaar even terug op eredivisie niveau. Daarom is deze degradatie extra zuur helemaal met het nieuwe stadion in aankomst.
En Heracles en PEC bewijzen het tegendeel..

oost

Citaat van: Grijskijkert op maart 31, 2023, 19:53:07
En Heracles en PEC bewijzen het tegendeel..

Die werken met een groter budget dan cambuur.

grijskijker

Citaat van: Vlampiep op maart 31, 2023, 19:11:33
Nou, grieze dan mar us dien sienswieze optekene. Want met dien gesnater beginst op Ultee te lieken.
Trainingen zijn prima van Ultee, wisselende samenstellingen komen vooral door blessures en schorsingen. Alflen doet achter de schermen veel, voert gespreken met spelers, observeert veel voor Ultee en bekijkt veel beelden(samen met Ruben). Als er morgen gewonnen wordt is het hosanna hier.... En hoe hij naar buitenkomt is prima aangezien hij 30.000 keer de zelfde vragen krijgt.

grijskijker

Citaat van: oost op maart 31, 2023, 19:59:01
Die werken met een groter budget dan cambuur.
Toen wij promoveerden waren er ook 5 clubs met een groter budget dan wij...

Kuzmanovic-Apeldoorn

Update na het wel en niet lichten van diverse opties (ik weet niet of de info bij Jacobs correct is)

Selectie Cambuur 2023/2024               

Opties               
   Jamie Jacobs      2022/2023      verlenging van een jaar bij handhaving   

Keepers               
   Bert Minnema      2023/2024          

Verdedigers               
   Alex Bangura      2023/2024         
   Marco Tol       2023/2024         
   Jhondly van der Meer       2023/2024         
   Sekou Sylla       2023/2024         
   Leon Bergsma       2024/2025         
   Floris Smand      2023/2024      optie voor nog een jaar   

Middenvelders               
   Michael Breij      2023/2024      optie voor nog een jaar   
   Daniel van Kaam      2024/2025         
   Vincent Pichel      2024/2025      optie voor nog een jaar   

Aanvallers               
   Milan Smit      2023/2024      optie voor nog een jaar   
   Silvester van der Water      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Roberts Uldrikis      2023/2024         

Trainers               
   Sjors Ultee      2023/2024      hoofdtrainer   
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op maart 31, 2023, 20:00:44
Trainingen zijn prima van Ultee, wisselende samenstellingen komen vooral door blessures en schorsingen. Alflen doet achter de schermen veel, voert gespreken met spelers, observeert veel voor Ultee en bekijkt veel beelden(samen met Ruben). Als er morgen gewonnen wordt is het hosanna hier.... En hoe hij naar buitenkomt is prima aangezien hij 30.000 keer de zelfde vragen krijgt.
Het zal best zo zijn wat jij noemt, maar het heeft zich niet vertaald naar de wedstrijden. En mooi dat jij iedereen spreekt en trainingen kan bezoeken en het op neemt voor de TS, maar dat neemt niet weg dat er spelers in de selectie zijn die een heel andere gedachte bij Ultee hebben dan wat jij schetst
En ja ik hoop natuurlijk dat vanavond de punten worden gepakt om te overleven, maar blijf wel bij mijn standpunt mbt Ultee.   |:)

papier

Citaat van: Vlampiep op april 01, 2023, 08:18:38
Het zal best zo zijn wat jij noemt, maar het heeft zich niet vertaald naar de wedstrijden. En mooi dat jij iedereen spreekt en trainingen kan bezoeken en het op neemt voor de TS, maar dat neemt niet weg dat er spelers in de selectie zijn die een heel andere gedachte bij Ultee hebben dan wat jij schetst
En ja ik hoop natuurlijk dat vanavond de punten worden gepakt om te overleven, maar blijf wel bij mijn standpunt mbt Ultee.   |:)

Mooi dat jij alle spelers kent en alle spelers spreekt en het opneemt voor het anti-Ultee geluid. Maar dat neemt niet weg dat er spelers in de selectie zijn die een hele andere gedachte bij Ultee hebben dan wat jij schetst.