Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

SC Cambuur - FC Emmen ( 11-08-23 )

Gestart door SaVaGe, juni 27, 2023, 20:11:05

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

We staan vandaag in ieder geval nog 0 punten achter op de koploper! Dat geeft moed.

SCC

Kijk er ook enorm naar uit. Inderdaad schitterend weer erbij (zou tijd worden).
Wat het lastig maakt, is dat we ook Emmen nog niet kunnen inschatten. Dus ik kijk vanavond vooral naar onze intenties en patronen.
Zaken als vorm en ritme komen na een aantal wedstrijden, zolang we maar aanvallend en (positief) agressief voetbal voorgeschoteld krijgen.
En graag actief ipv reactief/ passief, dan ben ik al heel tevreden.

Fijne wedstrijd allen!

Vlampiep

Heb ook echt veel zin in de wedstrijd en ben benieuwd of de jonkies vanavond ook wat minuten mogen maken.
Dit is tevens voor mij voorlopig ook gelijk de laatste wedstrijd die ik live kan volgen, want om zo'n 1500 km te moeten rijden voor een wedstrijd is mij wat te veel. Daarom wens ik de toppers die iedere keer een paar honderd kilometers rijden  voor de thuiswedstrijden veilige ritten met de puntjes op zak.
Vanavond er vol op klappen en met de de drie puntjes, droge schorre keeltjes weer huiswaarts keren en deze met een overwinningsdrankje te kunnen smeren.  |:) :proost

Trainert!

Nog steeds doet het pijn om weer in die verdomde kkd terug te zijn.  ;(

Eewal

Citaat van: Trainert! op augustus 11, 2023, 10:19:16
mij eigenlijk niet meer. Het was vorig jaar niet om aan te zien. Kan nog steeds niet begrijpen dat iedereen lachend van het veld liep toen degradatie een feit was.

Destroyer

Citaat van: Trainert! op augustus 11, 2023, 10:19:16

Hou op man, denk dat het dit jaar het mooiste kkd seizoen ooit is met al die top clubs. Vrijdag avond niks mee, je hele weekend voor je   |:)

** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Citaat van: Stiens op augustus 11, 2023, 09:03:23
De oude voet van dezelfde buitenspelers en spits als vorig seizoen. Die konden toen helaas geen potten breken. Hopelijk komen ze op KKD niveau wel uit de verf!  |:)

Lager niveau en voor zowel Vd Water als Uldrikis geldt dat ze het niveau eerder wel hebben laten zien. Het zit er dus ergens wel in. Maar goed, los daarvan mag er aan de bovenkant nog wel wat bij, jongens die de klappen van de zweep wel kennen.

PePe

1 ding skeelt, Diemers doet niet meer mee bij Emmen !!

Specuveter

Citaat van: PePe op augustus 11, 2023, 12:52:42
1 ding skeelt, Diemers doet niet meer mee bij Emmen !!
Heeft hij al een nieuwe club? :_schater

sunderland

Bankzitter

Gaan we vanavond de jongste debutant voor Cambuur zien?
Wiebe Kooistra is 17 jaar en 20 dagen oud, dat zou toch wel de jongste moeten zijn als hij mag invallen.
Het zou mij niet verbazen iig.

Galdiano

Citaat van: Bankzitter op augustus 11, 2023, 15:16:10
Wiebe Kooistra is 17 jaar en 20 dagen oud, dat zou toch wel de jongste moeten zijn als hij mag invallen.

Ik zou het toejuichen. Straalt ook wat uit naar de regio!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Oud Cambuur

Citaat van: Bankzitter op augustus 11, 2023, 15:16:10

Hoop het echt dat Ultee het aandurft ik denk dat Balk het niet de hele wedstrijd volhoud maar vermoed dat hij dan Smit daar weer neerzet die daar niet rendeert

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Vlampiep op augustus 11, 2023, 09:37:39
Heb ook echt veel zin in de wedstrijd en ben benieuwd of de jonkies vanavond ook wat minuten mogen maken.
Dit is tevens voor mij voorlopig ook gelijk de laatste wedstrijd die ik live kan volgen, want om zo'n 1500 km te moeten rijden voor een wedstrijd is mij wat te veel. Daarom wens ik de toppers die iedere keer een paar honderd kilometers rijden  voor de thuiswedstrijden veilige ritten met de puntjes op zak.
Vanavond er vol op klappen en met de de drie puntjes, droge schorre keeltjes weer huiswaarts keren en deze met een overwinningsdrankje te kunnen smeren.  |:) :proost

Mooi gesproken Vlam, niks lekkerders als na een overwinning van je club in je auto stappen, blij en opgetogen. Stevig muziekje op de waldwei denk Rammstein vanavond... ff terugdenken aan het geweldige concert in het stadspark in Groningen. En dan rond 2315 thuis de samenvatting kijken en t keeltje goed smeren met pure Sonnema.
Heerlijk we gaan weer beginnen!
                             |:)