Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

SC Cambuur - FC Emmen ( 11-08-23 )

Gestart door SaVaGe, juni 27, 2023, 20:11:05

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

De echte, dat lees je :devil

Trainert!

Hoe kan het dat Wiebe niet van het begin speelt. Onvoorstelbaar beste speler samen met Bangura die we hebben

Dokkumer

Groeibriljantje. Ik begrijp dat hij niet meteen begint, je weet niet hoe hij op volle weerstand presteert.
Dit was boven verwachting!!
De echte, dat lees je :devil

R058

Ontzettend mooi dit einde. Kooistra viel ook echt goed in. Elke keer als hij de bal krijgt, zoekt hij de actie.
Valt me alleen nog wel tegen hoe weinig patronen er in het spel zitten. Achterin opbouwen met 4 man tegen 2 spitsen. Het werkt al 4 jaar niet. Pas toen we met 3 achterop gingen spelen ging dat wat beter, maar daarvoor lijkt het alsof ze maar wat doen en er geen plan is. Vind dat erg teleurstellend.
Daarnaast weer veel te lief verdedigd bij die goals en een dramatische restverdediging.
Hoop dat Ultee er nog wat van kan maken, maar het lijkt alsof er nooit tactisch getraind wordt en er zit 0 verbetering in de meeste spelers, dus ben bang dat dat niet meer goedkomt.

EdsjeSCC

Citaat van: R058 op augustus 11, 2023, 22:33:51
Ontzettend mooi dit einde. Kooistra viel ook echt goed in. Elke keer als hij de bal krijgt, zoekt hij de actie.
Valt me alleen nog wel tegen hoe weinig patronen er in het spel zitten. Achterin opbouwen met 4 man tegen 2 spitsen. Het werkt al 4 jaar niet. Pas toen we met 3 achterop gingen spelen ging dat wat beter, maar daarvoor lijkt het alsof ze maar wat doen en er geen plan is. Vind dat erg teleurstellend.
Daarnaast weer veel te lief verdedigd bij die goals en een dramatische restverdediging.
Hoop dat Ultee er nog wat van kan maken, maar het lijkt alsof er nooit tactisch getraind wordt en er zit 0 verbetering in de meeste spelers, dus ben bang dat dat niet meer goedkomt.

Het ergste is nog dat ze het van de week hebben getraind.. toen leek het ook nergens naar en werd er niet ingegrepen dus ja

michello

Citaat van: richard op augustus 09, 2023, 08:54:25
Ik bezie hem op training en daar maakt hij geen gelukkige indruk. Laatste oefenpotje vond ik hem niet sterk, heb 1 helft bekeken dan zou ik eens op Kooistra letten wat een genot die jongen ook op de trainingen.

Richardddd Kenner!   _O_

michello

Het was niet best maar waren desondanks natuurlijk de betere. Hadden voor rust al op 2-0 moeten komen. Altijd rare eerste potjes en er zal nog wel wat gebeuren in de selectie.
Op naar Telstar.

michello

Citaat van: Grijskijkert op augustus 11, 2023, 22:05:16
Eerste helft waren ze op 10 minuten na ook de betere zonder echte kansen..

Volgende week maar met Milan Smit starten..

Zal Sunderland dit oek weer krom praten? :zweep

Kansen van onze duurste aankoop vergeten? 

sunderland

Citaat van: Dokkumer op augustus 11, 2023, 22:26:48
Groeibriljantje. Ik begrijp dat hij niet meteen begint, je weet niet hoe hij op volle weerstand presteert.
Dit was boven verwachting!!
had ik het nog met Richard over voor de wedstrijd,die jongen kan nog niet heel lang die intensiteit brengen wat heel begrijpelijk is op die leeftijd. Zo mooi dat hij de tegenstander x op x opzocht

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op augustus 11, 2023, 22:15:57
Bangura. Met kop en schouders.
Fedde vond ik ver weg de beste het laatste half uur

grijskijker

Citaat van: sunderland op augustus 11, 2023, 22:43:52
Fedde vond ik ver weg de beste het laatste half uur
Conclusie, een paar man er bij en het komt goed...

Bankzitter

Kooistra was een openbaring, gebruikt zijn techniek functioneel, goed handelingssnelheid en gogme:
Simpel als het simpel moet, de actie maken als het kan. En inderdaad, kippenvel  bij de goal.
Basisplaats gaat me wat te ver, maar lekker bij het eerste houden.

Fedde de Jong brengt ook meteen wat extra's.

Vlampiep

Citaat van: michello op augustus 11, 2023, 22:42:13
Kansen van onze duurste aankoop vergeten?
Ik ben helemaal klaar met die Vd Water. Weet ook niet waarom Yoram vd Veen niet bij de selectie zat, want die is echt een aanwinst op de vleugel.
Heb 70 minuten met gekromde tenen naar het geklungel van onze selectie zitten kijken en het aan de invallers te danken dat er nog een punt werd behaald.

Joop

Redelijk wat negativiteit hier maar dit is hoe voetbal moet zijn. 2-0 achter en dan in de laatste minuut de gelijkmaker van een 17 jarige debutant. Volop spanning en Op het eind een kolkend stadion. Drama met gemiste penalty, maar dit zie ik veel liever dan die ellende van vorig jaar. Geen drie punten wel genoten. Lekker doorgaan zo