Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

SC Cambuur - FC Emmen ( 11-08-23 )

Gestart door SaVaGe, juni 27, 2023, 20:11:05

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Sonnema op augustus 13, 2023, 09:45:17
Alleen kan dit Centrale duo het niet, ze staan positioneel niet goed en op het moment dat ze een keer inschuiven vertragen ze. Het zijn beide geen echt opbouwers. Misschien moet je Bergsma op 6 gaan zetten en een nieuwe centrale gaan halen. Fedde De Jong is goed alleen heeft hij niet de juiste mensen om zich heen om het spel te maken. Breij hoort niet op het middenveld
eens. Tol en Smand ook  niet . Mac en Schouten wel

Sonnema

Smand is hetzelfde als de rest van je centrale, er moet en zal een leider in dit team moeten komen. Nu allemaal dezelfde spelers die niet brutaal genoeg zijn. Zie de simpele overtredingen van Emmen, zorgt voor irritatie bij de tegenstander. Bij ons zie je de overtredingen aankomen en vaak bestraft.

De Gast

Citaat van: Sonnema op augustus 13, 2023, 09:45:17
Breij hoort niet op het middenveld

:? hij is jarenlang immers misbruikt op de buiten. Kijk eens naar het rendement van hem momenteel. Had van mij de afgelopen jaren basis mogen staan op de midden.

AL

Citaat van: sunderland op augustus 13, 2023, 09:27:48
niet mee eens. Het centrale duo moet dit bewaken vind ik. Die moeten het neerzetten en coachen en eigenlijk moet dit automatisch gaan

Ik vind dit toch echt de taak van de verdedigende middenvelder en Kaam beheerst dit totaal niet!!
We zullen de meeste goals tegenkrijgen in de omschakeling dat is wel zeker.

AL

Citaat van: De Gast op augustus 13, 2023, 10:07:08
:? hij is jarenlang immers misbruikt op de buiten. Kijk eens naar het rendement van hem momenteel. Had van mij de afgelopen jaren basis mogen staan op de midden.

Breij op middenveld vind ik dikke prima.
Speelt al sinds de voorbereiding goed vind ik en zal nog wel eens onze topscorer kunnen worden als Smit niet veel minuten krijgt.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op augustus 13, 2023, 09:12:54
organisatie moet je trainen en bespreken en dat moet continu. Tis ook wel een dingetje van tegenwoordig. Dkv heeft er ook veel last van.  Steijn had dat bij Sparta erg goed voorelkaar en volgens mij hebben ze daardoor gisteren ook gewonnen. Patronen en organisatie.
Een trainer kan wel van alles meegeven, maar als de opdracht niet wordt uitgevoerd is er geen organisator op het middenveld die corrigeert.

Vlampiep

Citaat van: AL op augustus 13, 2023, 10:12:53
Ik vind dit toch echt de taak van de verdedigende middenvelder en Kaam beheerst dit totaal niet!!
Komt ook doordat Vd Water te weinig zijn verdedigend werk verricht in een meer situatie.

okkele

Citaat van: Bankzitter op augustus 13, 2023, 09:09:55
v Kaam als nummer 6 en aanvoerder moet de restverdediging bewaken.
Het is een hele goede voetballer maar hij is niet beslissend in de aanval en ook geen leider voor de verdediging.

Als er nog een echte  6 bijkomt zou het wel een tussen De Jong en v Kaam kunnen gaan voor een plek op het middenveld.
ik denk dat de jong wel een grote word hoor, beetje als hoedemakers en dan zien hoe groot hij word.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bankzitter

Wat ik bedoelde te zeggen is dat vKaam als eerste in de problemen komt als het centrale duo de ruimtes tussen de linies niet bewaken.
En hij is ook aanvoerder dus hij moet zorgen dat dit niet gebeurt.

Hij kan echt goed voetballen, maar hij moet wel zorgen dat hij wat extra's gaat brengen. Door te coachen, door beslissende ballen te geven of een counter eruit te halen.

Balverlies op de helft van de tegenstander mag in ieder geval nooit zo simpel een tegengoal opleveren. Het moet juist zo staan dat je bij balverlies snel herovert met hoge druk en dan direct weer kan aanvallen. Daar was nog niets van te zien in de eerste helft.

sunderland

Citaat van: AL op augustus 13, 2023, 10:12:53
de 6 moet meedoen aan het spel, Hoedemakers deed ook zijn ding. Toevallig dat hij minder ging spelen toen Schouten weg was

sunderland

Citaat van: Vlampiep op augustus 13, 2023, 10:16:43
Komt ook doordat Vd Water te weinig zijn verdedigend werk verricht in een meer situatie.
pff. Laat die lekker zijn ding doen. Als de organisatie staat moet dat geen enkel probleem zijn.

sunderland

Citaat van: okkele op augustus 13, 2023, 10:27:17
ik denk dat de jong wel een grote word hoor, beetje als hoedemakers en dan zien hoe groot hij word.
die gaan sowieso beide spelen omdat ze simpelweg de 2 besten zijn

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op augustus 13, 2023, 10:16:43
Vond hem eigenlijk verdedigend opvallend actief. Wel als een aanvaller natuurlijk, maar dat kan niet anders
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 13, 2023, 11:37:32
Vond hem eigenlijk verdedigend opvallend actief. Wel als een aanvaller natuurlijk, maar dat kan niet anders
In de oefenpot tegen Heracles was zijn verdedigend werk prijzend. Nu verzuimde hij waardoor Vd Meer in de problemen kwam en er een tegendoelpunt werd gescoord.
Hij weet ook Vd Meer  onvoldoende wordt gecoached door Bergsma en Tol en zal sneller moeten af jagen en niet bij het minste of geringste zijn schouders laten hangen of wat terug sjokken.
Werken voor elkaar maakt dat de zwakkere spelers naar een hoger nivo kunnen komen.

denistel

v kaam breij en de jong zijn gewoon meer aanvallend dan hoedemakers
kost je misschien goals maar gaat ook goals opleveren denk ik