Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

SC Cambuur - FC Emmen ( 11-08-23 )

Gestart door SaVaGe, juni 27, 2023, 20:11:05

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Vlampiep op augustus 13, 2023, 12:46:04
In de oefenpot tegen Heracles was zijn verdedigend werk prijzend. Nu verzuimde hij waardoor Vd Meer in de problemen kwam en er een tegendoelpunt werd gescoord.
Hij weet ook Vd Meer  onvoldoende wordt gecoached door Bergsma en Tol en zal sneller moeten af jagen en niet bij het minste of geringste zijn schouders laten hangen of wat terug sjokken.
Werken voor elkaar maakt dat de zwakkere spelers naar een hoger nivo kunnen komen.
dus omdat vd Meer zwak speelde is dat ook vd water zijn verantwoordelijkheid?

papier

Citaat van: sunderland op augustus 13, 2023, 14:13:16

Waar is die goede oude tijd gebleven dat we dit gewoon afschoven op Ultee?

Vlampiep

Citaat van: sunderland op augustus 13, 2023, 14:13:16
Goead leze maat, maar uuteindeluk ist de skuld van Ultee  : :_schater
Maar even serieus, als je binnen wordt gehaald met predikaat de Jezus van Cambuur,  moet hij zijn verdedigend werk wel verrichten in plaats van altijd verongelijkt met gebaartjes het ongenoegen kenbaar maken, daar wordt geen mede speler beter van.

oost

Citaat van: okkele op augustus 13, 2023, 00:43:58
probeerde al wat los te maken in het ultee topic, helaas.
eindigde zelfs met 2 verdedigers !
hij zal op dit forum nooit een pluim krijgen (buiten die van jou dan )
:proost

Complimenten moet je verdienen  heeft die dat nou absoluut niet. De eerste 75 min was niet om aan te gluren. Bal ging rond zonder enige idee wat ze er mee moesten. Dat hij aanvallend wisselde is logisch met een 0-2 achterstand. Als hij zijn team nu vanaf min 1 zo liet voetballen hartstikke leuk en verdiend die de credits.
Nu zeker weten van niet

Vlampiep

Citaat van: oost op augustus 13, 2023, 15:54:12
Complimenten moet je verdienen  heeft die dat nou absoluut niet. De eerste 75 min was niet om aan te gluren. Bal ging rond zonder enige idee wat ze er mee moesten. Dat hij aanvallend wisselde is logisch met een 0-2 achterstand. Als hij zijn team nu vanaf min 1 zo liet voetballen hartstikke leuk en verdiend die de credits.
Nu zeker weten van niet
Je kunt niet 90 minuten alles of niets spelen en realistisch redenerend komt het hier en daar gewoon te kort aan creativiteit. De eerste 70 minuten waren gewoon niet goed, maar de oorzaak is hier niet Ultee, maar het te kort aan kwaliteit op het veld.

oost

Citaat van: Vlampiep op augustus 13, 2023, 16:14:45
Je kunt niet 90 minuten alles of niets spelen en realistisch redenerend komt het hier en daar gewoon te kort aan creativiteit. De eerste 70 minuten waren gewoon niet goed, maar de oorzaak is hier niet Ultee, maar het te kort aan kwaliteit op het veld.

Wat ik probeer te zeggen is, er wordt zonder idee gespeeld. 75 min lang kijk ik naar het cambuur van de laatste 7 maand. Dat ze het laatste 15 min alles of niks spelen en ze er een punt aan overhouden is meer geluk dan wijsheid. Een tegenstander met iets meer kwaliteit had gewoon de 3-1 gemaakt. 2 man achterin is gewoon kamikaze. En wat mij het meest zorgen baart is zoals ik hier boven al zij dat er geen patronen of idee in het spel terug te zien is. Of heeft ultee gewoon geen idee en doet die maar wat? Ik ben iedergeval blij met het puntje en spelers als de jong en van der werf bieden wat hoop. Maar dat is natuurlijk ook armoede.
Het gelul dat we geen kwaliteit hebben is onzin. De selectie is krap klopt maar wat er staat is gewoon prima. Dus nee Ultee weiger ik de credits te geven. Hopelijk komt dit als boemerang terug :_schater en worden we dit seizoen 2e met leuk voetbal  |:)

sunderland

Citaat van: Vlampiep op augustus 13, 2023, 16:14:45
wat een dom gelul, de trainer bepaald hoe we spelen. Emmen was waardeloos.

Noordcambuur

Vanmiddag wedstrijd Feijenoord tegen Fortuna gezien veel beslissingen van de scheidsrechter werd met veel protesten van de spelers niet beboet met geel :gelekaart.
Dat was vrijdagavond wel anders met Bos?. :R

okkele

Citaat van: sunderland op augustus 13, 2023, 16:47:43
wat een dom gelul, de trainer bepaald hoe we spelen. Emmen was waardeloos.
tuurlijk is dat niet dom gelul.
oost wil dat er 90 minuten aanvallend gespeeld word en vlampiep begrijpt dat dat niet moet.
zoals ik zei, we eindigen zelfs met 2 ! verdedigers.
het ene punt is dik verdiend en we hadden gewoon meer moeten hebben.
en dan kan emmen waardeloos zijn, je red het niet als je als dwazen 90 minuten vooruit rent.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Noordcambuur op augustus 13, 2023, 19:19:12
Vanmiddag wedstrijd Feijenoord tegen Fortuna gezien veel beslissingen van de scheidsrechter werd met veel protesten van de spelers niet beboet met geel :gelekaart.
Dat was vrijdagavond wel anders met Bos?. :R
die huth trok hem zelfs meerdere keren aan zijn arm, dit verschil houd je toch.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

oost

Citaat van: okkele op augustus 13, 2023, 20:01:15
oost wil dat er 90 minuten aanvallend gespeeld word en vlampiep begrijpt dat dat niet moet.
en dan kan emmen waardeloos zijn, je red het niet als je als dwazen 90 minuten vooruit rent.

Nu verdraai je mijn woorden :(  Ik zeg helemaal niet dat er 90 min lang vol op de aanval gespeeld moet worden. Ik zeg dat er geen enkele idee?n achter het aanval spel zit, en afjagen is toch niet te veel gevraagd? Dat gebeurde ook niet. Het is geen toeval dat je 0-2 achterkam dat is inharerend aan het spel wat cambuur nual 8 maand speeld. Dat je 2 2 speelt heeft meer met de kwaliteit van Emmen te maken dan met het spel dar cambuur speelt :wall

Noordcambuur

Citaat van: okkele op augustus 13, 2023, 20:02:09
die huth trok hem zelfs meerdere keren aan zijn arm, dit verschil houd je toch.
okkele hoe snel die Bos geel trok aan de Jong en v/d Water niet normaal en de wedstrijd in de Kuip mocht weer alles nou bijna :rodekaart

sunderland

Citaat van: okkele op augustus 13, 2023, 20:01:15
gelijk weer het andere uiterste. Je zag vanaf minuut 1 alweer het zelfde als de laatste 8 maanden. Zo traag als een slak heen en weer spelen. En dan vooral op het allerlaatste moment een ander in de problemen brengen. Ik ga verder niet meer op Ultee in. Ik zou nog een analyse maken omdat Grijskijkert dat wou maar hier laat ik het bij. We moeten vooruit en ik hoop dat we het goed gaan doen  |:) en idd de laatste 10 min was het alles of niks met lange peren naar voren

nee,wel?

Citaat van: Noordcambuur op augustus 12, 2023, 12:04:40
op het veld en rond het veld begint steeds meer dat de knvb de baas wil blijven  :y

knvb wil dat we klapvee wurre

nee,wel?