Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

SC Cambuur - FC Emmen ( 11-08-23 )

Gestart door SaVaGe, juni 27, 2023, 20:11:05

Vorige topic - Volgende topic

oost

Citaat van: nee,wel? op augustus 13, 2023, 21:45:30

nee oost bejaarde tribune das leuk :_schater

Wij kosten de club geen klauwen met geld  ;)

okkele

Citaat van: sunderland op augustus 13, 2023, 20:32:15
gelijk weer het andere uiterste. Je zag vanaf minuut 1 alweer het zelfde als de laatste 8 maanden. Zo traag als een slak heen en weer spelen. En dan vooral op het allerlaatste moment een ander in de problemen brengen. Ik ga verder niet meer op Ultee in. Ik zou nog een analyse maken omdat Grijskijkert dat wou maar hier laat ik het bij. We moeten vooruit en ik hoop dat we het goed gaan doen  |:) en idd de laatste 10 min was het alles of niks met lange peren naar voren
het lijkt me sterk dat ze de opdracht mee kregen om als een slak te gaan spelen.
dit clubje kan op dit moment niet beter.
zeker achterin waar die bergsma volgens mij veel te veel krediet krijgt, hoe heeft ie dat verdient dan?
het gepruts kan je gewoon niet toeschrijven aan een trainer, niveau achterin is waardeloos waar ook bangura nu in meegaat.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

EdsjeSCC

Citaat van: okkele op augustus 13, 2023, 23:32:43
het lijkt me sterk dat ze de opdracht mee kregen om als een slak te gaan spelen.
dit clubje kan op dit moment niet beter.
zeker achterin waar die bergsma volgens mij veel te veel krediet krijgt, hoe heeft ie dat verdient dan?
het gepruts kan je gewoon niet toeschrijven aan een trainer, niveau achterin is waardeloos waar ook bangura nu in meegaat.

Dat krediet heeft ie verdient omdat hij goed begon en echt 1 van de beteren was.
Daarna werd hij geslachtofferd en sindsdien ist niet veel meer helaas

sunderland

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 13, 2023, 23:37:08
Dat krediet heeft ie verdient omdat hij goed begon en echt 1 van de beteren was.
Daarna werd hij geslachtofferd en sindsdien ist niet veel meer helaas
nu gaat het over hem maar Tol was net zo min. Die is nog veel slechter aan de bal.

EdsjeSCC

Citaat van: sunderland op augustus 14, 2023, 08:40:54
nu gaat het over hem maar Tol was net zo min. Die is nog veel slechter aan de bal.

In hem heb ik het nooit echt zien ziten en heeft mij ook nooit een paar wedstrijden op rij doen bekoren

sunderland

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 14, 2023, 09:09:46
In hem heb ik het nooit echt zien ziten en heeft mij ook nooit een paar wedstrijden op rij doen bekoren
hest dien ogen dicht had voor de winterstop. Iedereen onthoud altijd het laatste

oost

Voordat ultee hier kwam was bergsma misschien wel 1 van de beste cv's die ik in het cambuur shirt gezien heb. Na de winter is daar niks van ober gebleven.
Maar opzich ook niet raar als je ziet hoe hij behandeld is.
In potentie echt een topper :thumbsup

grijskijker

Citaat van: oost op augustus 14, 2023, 09:26:43
Voordat ultee hier kwam was bergsma misschien wel 1 van de beste cv's die ik in het cambuur shirt gezien heb. Na de winter is daar niks van ober gebleven.
Maar op zich ook niet raar als je ziet hoe hij behandeld is.
In potentie echt een topper :thumbsup
Hoe is hij behandeld dan?

Bankzitter

Je kunt dit niet alleen maar bij Ultee neerleggen.
Bergsma heeft altijd in de basis gestaan in de voorbereiding, speelde goed. De opdracht aan het team tegen Emmen was: neem risico, niet bang zijn om fouten te maken.

Waarom speelt Bergsma dan toch nog zo verkrampt en maakt hij fouten die met zijn kwaliteiten onnodig zijn... dan ligt dat toch ook voor een groot deel aan hemzelf?

Misschien eens samen met Roberts met Henk laten werken(praten) of naar een sportpsycholoog sturen.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 14, 2023, 09:39:34
Je kunt dit niet alleen maar bij Ultee neerleggen.
Bergsma heeft altijd in de basis gestaan in de voorbereiding, speelde goed. De opdracht aan het team tegen Emmen was: neem risico, niet bang zijn om fouten te maken.

Waarom speelt Bergsma dan toch nog zo verkrampt en maakt hij fouten die met zijn kwaliteiten onnodig zijn... dan ligt dat toch ook voor een groot deel aan hemzelf?

Misschien eens samen met Roberts met Henk laten werken(praten) of naar een sportpsycholoog sturen.
wel HEEL toevallig dat sinds ultee hier zit hij zo ver is  terug gevallen. Grijskijkert weet vast wel waarom want die weet alles sinds Ultee

grijskijker

Citaat van: sunderland op augustus 14, 2023, 09:57:37
wel HEEL toevallig dat sinds ultee hier zit hij zo ver is  terug gevallen. Grijskijkert weet vast wel waarom want die weet alles sinds Ultee
Laat mij er even lekker buiten :_schater

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2023, 09:29:49
Hoe is hij behandeld dan?
heb het al vaker gezegd, hij was voor de winterstop top en was ook wel paar x geblesseerd, de eerste wedstrijd tegen Volendam was ie 100% fit en stond ie ernaast. Dan weet je wel genoeg en het hele team dacht toen ook, hoe kan dit??? Weet ik van een paar basis spelers

Vlampiep

Citaat van: sunderland op augustus 13, 2023, 16:47:43
wat een dom gelul, de trainer bepaald hoe we spelen. Emmen was waardeloos.
Jij mag het dan dom  gelul noemen, geen moeite mee hoor. Als jij mij als een domoor neer wil zetten mag ik als domoor zo vrij zijn op te merken dat jouw negatieve focus op Ultee ziekelijke vormen aan gaat nemen. Jouw redenatie gaat zo ver dat als de bloemkool nog duurder wordt,  komt dat ook door Ultee. Ga nu niet concluderen dat ik een fan van Ultee ben,  want al zouden we kampioen worden,  ik heb niets met Ultee als persoon.

Dokkumer

Citaat van: sunderland op augustus 13, 2023, 14:13:16
dus omdat vd Meer zwak speelde is dat ook vd water zijn verantwoordelijkheid?
Vlampiep doelt specifiek op de 0-2, waar Johndly in ondertal kwam. Daar was hij bij voorbaat kansloos omdat er niet meeverdedigd werd.
Dat hij verder zwak speelde is ook waar. Alleen niet relevant voor deze specifieke situatie.
De echte, dat lees je :devil

sunderland

Citaat van: Dokkumer op augustus 14, 2023, 10:22:20
Vlampiep doelt specifiek op de 0-2, waar Johndly in ondertal kwam. Daar was hij bij voorbaat kansloos omdat er niet meeverdedigd werd.
Dat hij verder zwak speelde is ook waar. Alleen niet relevant voor deze specifieke situatie.
klopt. 1 van de centrum verdedigers had rug dekking moeten geven en volgens mij kwam die jongen die eroverheen ging vanaf het middenveld