Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 15
  • Total: 15
15 gasten, 0 leden

SC Cambuur - FC Emmen ( 11-08-23 )

Gestart door SaVaGe, juni 27, 2023, 20:11:05

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2023, 12:00:28
Als rechtscentraal kan uitstappen, Tol had Parzyszek in de rug en Bergsma had Scholten is de rug, en v/d Water moet gewoon minimaal met zijn man meelopen en neemt niet weg dat zwakke v/d Meer er korter op mocht zitten.
nu ging het ook mis, dan laat je vd Meer verzuipen. Dan had Tol toch zijn man moeten loslaten vind ik. Iedereen denkt te veel aan zijn eigen in dit geval. Dat zag je tegen die Belgen ook. Rugdekking of instappen niet allemaal achteruit lopen dat soort dingen

janou

Citaat van: sunderland op augustus 14, 2023, 13:09:45
nu ging het ook mis, dan laat je vd Meer verzuipen. Dan had Tol toch zijn man moeten loslaten vind ik. Iedereen denkt te veel aan zijn eigen in dit geval. Dat zag je tegen die Belgen ook. Rugdekking of instappen niet allemaal achteruit lopen dat soort dingen

Even teruggekeken. Tol maakt hier i.m.o juiste keuze. Als hij rugdekking geeft in dit geval, staat er een man in het centrum helemaal vrij, waardoor de kans op een doelpunt veel groter is omdat hij de bal terug kan leggen op een volledig vrijstaande speler recht voor de goal. Die gozer schiet m nu een keer in zijn leven zo erin, is vrij knap geschoten vanuit die positie. Denk dat vooral de organisatie in eerste instantie niet goed stond omdat de mannen bij Bangura en Fedde de Jong een voorsprong hadden op hen.

Los van die keuze is Tol ook niet echt bezig met zijn omgeving, waardoor ie ook net zo goed rugdekking had kunnen geven haha :).

Eerste goal is onhandige inspeelbal van Bergsma waardoor je in ondertal komt te staan bij de onderschepping.

R058

Net de Sportcast geluisterd met Sandor. Slaat de spijker weer op zn kop naar mijn mening. Wat is het jammer dat hij niet meer in de staf zit.

Bernardo

Citaat van: R058 op augustus 14, 2023, 14:35:49
Net de Sportcast geluisterd met Sandor. Slaat de spijker weer op zn kop naar mijn mening. Wat is het jammer dat hij niet meer in de staf zit.

Helemaal mee eens.

sunderland

Citaat van: R058 op augustus 14, 2023, 14:35:49
ik raad iedereen hier aan om dit te luisteren!!

sunderland

Citaat van: sunderland op augustus 14, 2023, 13:09:45
luister de sportcast, min 40 ongeveer. Grijskijkert?

grijskijker

Citaat van: sunderland op augustus 14, 2023, 17:19:55
luister de sportcast, min 40 ongeveer. Grijskijkert?
Allang geluisterd juh staat al een paar uur online, maar hij zei er ook bij als het kan.. en het kon niet want de bezetting voor de goal liet het niet toe.

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2023, 17:30:06
Allang geluisterd juh staat al een paar uur online, maar hij zei er ook bij als het kan.. en het kon niet want de bezetting voor de goal liet het niet toe.
hahaha. En dat je zit te kijken naar voetbal zonder idee

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2023, 17:30:06
volgens mij begrijp je dan niet helemaal wat ie bedoelt. Dat moet al zo staan van te voren.   En dan moet Tol dus rugdekking geven en Bergsma ook 1 doorschuiven en Bangura ook knijpen. Zo simpel als wat

grijskijker

Citaat van: sunderland op augustus 14, 2023, 17:58:30
volgens mij begrijp je dan niet helemaal wat ie bedoelt. Dat moet al zo staan van te voren.   En dan moet Tol dus rugdekking geven en Bergsma ook 1 doorschuiven en Bangura ook knijpen. Zo simpel als wat
Ja maar als Bangura (nog) niet positie dus was is de bezetting voor de goal niet goed ;) Maar goed het kwaad is al geschiedt op naar Telstar :thumbsup

richard

Fantastische Sandor gehoord in podcast, genot om te luisteren naar zijn uitleg. Blijkt maar weer waar ik naar zit te kijken op training, niks :_schater

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

oost

Sandor brand hem op een zeer genuanceerder en nette manier af :_schater

sunderland

Citaat van: oost op augustus 14, 2023, 18:46:36

Sandor brand hem op een zeer genuanceerder en nette manier af :_schater
hij benoemd zoals het is en draait er niet om heen zoals zovelen

grijskijker

Citaat van: sunderland op augustus 14, 2023, 18:52:21
hij benoemd zoals het is en draait er niet om heen zoals zovelen
Hij heeft wel praatjes voor iemand die de club in de steek heeft gelaten en zijn zoon bij DKV laat spelen... :zweep