Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 15
  • Total: 15
15 gasten, 0 leden

Telstar away

Gestart door D-to-f, augustus 03, 2023, 12:21:14

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 17, 2023, 17:46:51
Zonder te doxxen (heb ik hier geleerd), zou Grijskijkert ooit hebben gevoetbald of getraind, en het liefst op een beetje niveau?
nou wat denk je? Hij zat altijd op turnen en doet nu alsof ie de goeroe is. Gelukkig hoef ik zijn meldingen niet meer te lezen. En ik meen echt, word het weer veel leuker van

oost

Citaat van: sunderland op augustus 17, 2023, 17:57:42
het wut hopelijk niet weer speeltuinvereniging Cambuur

Huh dat zijn we nog steeds toch? ;(

sunderland

Citaat van: oost op augustus 17, 2023, 18:00:22
Huh dat zijn we nog steeds toch? ;(
nee zover wil ik niet gaan. Maar na 1 wedstrijd alweer je spits wisselen is killing

AL

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 17, 2023, 17:41:03
Na een voorbereiding van tig weken maak je een keuze en dan na 1 wedstrijd al wisselen.

Jaaaaaahooorrrrrrrrr

Dat is inderdaad erg vreemd.
Als hij vanaf begin competitie had gekozen voor Smit zou ik dat volkomen begrijpen overigens. Ik vond hem een betere indruk maken in de voorbereiding dan Uldrikis.
Of Ultee bekijkt het per wedstrijd. Telstar speelt aanvallend en we zullen waarschijnlijk veel ruimte krijgen  waar een snellere Smit gevaarlijker kan zijn.

Maar blijft wel vreemd om spits  na 1 wedstrijd weer te passeren en eigenlijk vind ik dat niet kunnen.

sunderland

Citaat van: AL op augustus 17, 2023, 18:02:20
Dat is inderdaad erg vreemd.
Als hij vanaf begin competitie had gekozen voor Smit zou ik dat volkomen begrijpen overigens. Ik vond hem een betere indruk maken in de voorbereiding dan Uldrikis.
Of Ultee bekijkt het per wedstrijd. Telstar speelt aanvallend en we zullen waarschijnlijk veel ruimte krijgen  waar een snellere Smit gevaarlijker kan zijn.
jojo spelen met spelers moet je never nooit doen

AL

Citaat van: sunderland op augustus 17, 2023, 18:03:51
jojo spelen met spelers moet je never nooit doen

Eens hoor!

sunderland

Veel vertrouwen bij Cambuur zegt Ultee lees ik op omropfryslan.

Trainert!

Citaat van: sunderland op augustus 17, 2023, 18:17:20
Veel vertrouwen bij Cambuur zegt Ultee lees ik op omropfryslan.

Ik lees die onnozele teksten al niet eens meer. Ze kunnen moeilijk zeggen dat er geen vertrouwen is

sunderland

Citaat van: Trainert! op augustus 17, 2023, 18:42:09
Ik lees die onnozele teksten al niet eens meer. Ze kunnen moeilijk zeggen dat er geen vertrouwen is
heb ook alleen dit kopje gelezen  :devil

grijskijker

Citaat van: sunderland op augustus 17, 2023, 18:00:07
nou wat denk je? Hij zat altijd op turnen en doet nu alsof ie de goeroe is. Gelukkig hoef ik zijn meldingen niet meer te lezen. En ik meen echt, word het weer veel leuker van
Toe juh slappe schreeuwer, de vaste wisselspeler van Lions 4 geeft oek modder dou weest niet eens wie ik ben, of wat ik doe. Maar weet wel dat stou thuus niks te vertellen hest en je hier afreageert met dien gezwam. #delelijkstesupportervancambuur

Specuveter

Een wedstrijd gespeeld en we gaan alweer wisselen?
Laat nou je basis eens staan man.

grijskijker

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 17, 2023, 17:46:51
Zonder te doxxen (heb ik hier geleerd), zou Grijskijkert ooit hebben gevoetbald of getraind, en het liefst op een beetje niveau?
Ja, en weet niet wat de toegevoegde waarde is van je post, maar jij schijnbaar niet als ik zo lees wat je uitkraamt ;)

grijskijker

Citaat van: Specuveter op augustus 17, 2023, 19:03:36
Een wedstrijd gespeeld en we gaan alweer wisselen?
Laat nou je basis eens staan man.
Bergsma kan niet spelen, en de keuze voor Smit snap ik wel.

grijskijker

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 17, 2023, 17:41:03
Na een voorbereiding van tig weken maak je een keuze en dan na 1 wedstrijd al wisselen.

Jaaaaaahooorrrrrrrrr
Van tactiek niet veel kaas gegeten schijnbaar, leg ik het nog eens aan je uit, Telstar heeft een statisch verdedigingscentrum en dan is het beter om met een snelle en bewegelijke Smit te spelen dan met een statische Uldrikis.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op augustus 17, 2023, 18:56:46
#delelijkstesupportervancambuur

Je kent duidelijk Dokkumer niet!  :devil
SC Cambuur Kampioen 2019-2021