Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Telstar away

Gestart door D-to-f, augustus 03, 2023, 12:21:14

Vorige topic - Volgende topic

EdsjeSCC

EdsjeSCC

Citaat van: Grijskijkert op augustus 17, 2023, 19:59:52
Slot in het begin bij Feyenoord is de eerste die bij me binnen schiet..
Hij moet resultaat halen anders gaat zijn kop eraf(niet letterlijk) Maar goed ik heb mijn idee en jij de jouwe hier over..

Het grootste verschil hierin is dat Slot het deed omdat hij niet tevreden was over hoe het ingevuld werd door de spits voor h?n/z?jn systeem en niet om in te spelen op de tegenstander.

Dat laatste zit wel wat in. Al spreekt daar ook wel weer weinig vertrouwen uit (want het lukt dus niet op de eigen manier)

Dokkumer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 17, 2023, 19:18:19
Je kent duidelijk Dokkumer niet!  :devil
Potverdikkie, echt alles wordt mij afgenomen  :(
De echte, dat lees je :devil

papier

Citaat van: Stanley op augustus 17, 2023, 20:11:44
Als Uldrikis vrijdag weer een paar kansen zou missen, wordt massaal geroepen
nooit weer opstellen die vent, door wijze mannen hier. Laat Smit er er paar inschieten aub vrijdag, dan komt iedereen weer tot rust. Uldrikis is verantwoordelijk voor
puntverlies dankzij het missen van een penalty en twee grote kansen.

Daarom zijn wij ook supporter en geen coach. Laat een coach een speler maar een aantal wedstrijden beschermen en de wind afvangen, ook dat is een taak van de coach. Want het lot wat jij schets kan Smit natuurlijk net zo goed overkomen tegen Telstar en wat moeten we dan doen? Dan gaan we Breij zeker kapot maken in de spits?

grijskijker

richard

Citaat van: Grijskijkert op augustus 17, 2023, 19:17:12
Van tactiek niet veel kaas gegeten schijnbaar, leg ik het nog eens aan je uit, Telstar heeft een statisch verdedigingscentrum en dan is het beter om met een snelle en bewegelijke Smit te spelen dan met een statische Uldrikis.

Denk je dat dat de uitleg wordt?

grijskijker

Citaat van: richard op augustus 17, 2023, 21:30:12
Denk je dat dat de uitleg wordt?
Weet ik niet, dit is mijn idee na het zien van wat beelden van Telstar..

sunderland

Dus Smit is een snelle spits, hou toch op. De 2 centrale verdedigers van Harkema waren sneller. Hij is niet langzaam maar ook niet snel

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Josli

Citaat van: sunderland op augustus 17, 2023, 22:22:17
Dus Smit is een snelle spits, hou toch op. De 2 centrale verdedigers van Harkema waren sneller. Hij is niet langzaam maar ook niet snel

Misschien niet heel snel, maar wel veel beweeglijker dan Uldrikus natuurlijk. Vond Smit ook erg fit en gretig over komen moet ik zeggen. Ik zou overigens starten met Uldrikus, of ze zelfs samen laten spelen. Ik vind het wisselen van Uldrikus echt scorebordjournalistiek. Ja, hij miste een paar kansen, maar het was hij speelde eigenlijk een prima wedstrijd. Als vd Water geblesseerd is, zou ik Uldrikus wel eens achter Smit willen zien en dan Breij op rechts.

Poetser

Ah het gegoochel met spitsen wisselen begint alweer.

Laat die jongen nou toch staan man. Goals in de KKD komen vanzelf.

Destroyer

Citaat van: Poetser op augustus 18, 2023, 08:17:49
Ah het gegoochel met spitsen wisselen begint alweer.

Laat die jongen nou toch staan man. Goals in de KKD komen vanzelf.

Toch wil ik Smit ook wel eens vanaf het begin zien spelen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

richard

Citaat van: Grijskijkert op augustus 17, 2023, 18:56:46
Toe juh slappe schreeuwer, de vaste wisselspeler van Lions 4 geeft oek modder dou weest niet eens wie ik ben, of wat ik doe. Maar weet wel dat stou thuus niks te vertellen hest en je hier afreageert met dien gezwam. #delelijkstesupportervancambuur

Doe nou eens rustig. Sunderland is een geweldige kerel met heel veel kijk op het spelletje.

richard

Citaat van: Destroyer op augustus 18, 2023, 08:44:15
Toch wil ik Smit ook wel eens vanaf het begin zien spelen.

We gaan er niet veel van zien alleen de samenvatting of je moet in het uitvak staan natuurlijk.

grijskijker

Citaat van: richard op augustus 18, 2023, 08:45:42
Doe nou eens rustig. Sunderland is een geweldige kerel met heel veel kijk op het spelletje.
:thumbsup