Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Dit wordt een zeer groot gemis. Heel erg jammer. Deze man verdient met zijn inzet wat mij betreft een standbeeld. Hoop op een goede opvolger. Ik gun het je van harte gerald.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cor

Citaat van: sunderland op december 15, 2014, 11:34:22
zat al wat te denken maar iemand die veel voetbalverstand heeft en ook nog eens op financieel alles weet is die wel te vinden .

Volgens mij genoeg hier op het forum  :_schater. Trouwens, doodzonde, maar we komen ook hier weer sterker uit.

Viper

Gerald, bedankt en veel succes bij FC Twente! Je hebt fantastisch werk verricht bij onze club. Het is je zeer gegund! |:)

Whoestemen

Gister nog even een stukje jubileumboek gelezen, god wat binne we vaak een sooitsje weest, hij is toch wel echt de man die ons weer heeft laten juichen de afgelopen jaren.

Ingestapt toen het bijna niet slechter kon en kijk waar hij ons nu achterlaat. Daarom is het hem van herte gegund, maar het doet wel pijn. Hij hoort echt bij de club en had hem graag op het ereterras van ons nieuwe stadion zien zitten terwijl we DKV compleet afdrogen.

Hij zal deze keuze vast ook met pijn in het hart gemaakt hebben.

Ontzettend veel respect voor Gerald en alles dat hij voor onze mooie club gedaan heeft.  _O_

Maar zo werkt het, tijd voor een nieuw hoofdstuk.

Dokkumer

Citaat van: sunderland op december 15, 2014, 11:34:22
zat al wat te denken maar iemand die veel voetbalverstand heeft en ook nog eens op financieel alles weet is die wel te vinden .
Op het gebied van voetbalverstand is met Slot en Keizer al ingespeeld, dus daar maak ik me niet al te veel zorgen over. Op het financieel en organisatorisch gebied ben ik benieuwd wie dat kan evenaren of verbeteren.

Galdiano

Daar gaat onze club.

Ik heb De Graaf meegemaakt inzake het veranderen van het wapen/logo en toen ik hem erop aansprak lachte hij het weg, en gaf aan dat er niets van waar was!
Ik heb er geen vertrouwen in!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op december 15, 2014, 12:02:05
Daar gaat onze club.

Ik heb De Graaf meegemaakt inzake het veranderen van het wapen/logo en toen ik hem erop aansprak lachte hij het weg, en gaf aan dat er niets van waar was!
Ik heb er geen vertrouwen in!
De club staat of valt niet met het vertrek van 1 persoon, eerder met de opvolging.

Lore

Citaat van: Dokkumer op december 15, 2014, 11:59:52
Op het gebied van voetbalverstand is met Slot en Keizer al ingespeeld, dus daar maak ik me niet al te veel zorgen over. Op het financieel en organisatorisch gebied ben ik benieuwd wie dat kan evenaren of verbeteren.

Daar maak ik mij wel wat zorgen over. De Graaf onze nieuwe TD, maar dat is een commerciële  man. En commerciële mensen moet je nooit op het geld laten passen. Er moet dus wel wat aan de financiële kant gebeuren.

Marc S

Gerald van de belt heeft de club in leven gehouden en uitlaten groeien tot wat het nu is, wat hij voor ons heeft gedaan is ongelofelijk. Hij heeft de club veel, veel, veel beter achtergelaten dan toen die de club aan trof. Bedankt voor alles en een mooie stap naar Twente is je gegunt.

Marc S

Citaat van: Lore op december 15, 2014, 12:03:54
Daar maak ik mij wel wat zorgen over. De Graaf onze nieuwe TD, maar dat is een commerciële  man. En commerciële mensen moet je nooit op het geld laten passen. Er moet dus wel wat aan de financiële kant gebeuren.

De graaf word AD, Marcel Keizer is verantwoordelijk voor het technische gedeelte.

Dokkumer

Citaat van: Lore op december 15, 2014, 12:03:54
Nu word me niet duidelijk of je je zorgen maakt over het voetbalverstand of over het organisatorisch/financieel gedeelte ;)
De Graaf dus ad interim? Dan hoop ik echt dat er achter de schermen wel hard gewerkt wordt aan een GOEDE opvolger.

BryanFerry0304

Ard de Graaff  de huidige commercieel directeur zal de opvolger worden van Gerald...
Loopt al een tijd mee bij Cambuur en heeft op commercieel gebied al het nodige betekent..
Hij kent de club inmiddels goed ook mede dankzij Gerald zelf natuurlijk..
Ik denk daarom dat Cambuur op zoek moet naar een geschikte kandidaat op commerciele zaken..

Niet achterom kijken maar de blik op de toekomst richten
Dit soort zaken gebeuren nou eenmaal
Iemand die goed presteert ligt nou eenmaal goed in de markt
GERARD het ga je goed en bedankt voor wat je voor Cambuur hebt betekent

PePe

Ik heb het gevoel, dat dit nog maar het begin is? (ik denk daar bij aan trainers, spelers)

TARGET

Het is altijd een contact die van Cambuur houdt en in de toekomst met huurspelers misschien iets voor ons kan betekenen. Bedankt Gerald voor al die mooie jaren.. en dat je van () een failliete voetbalclub een eredivisie club hebt gemaakt. Jij als persoon hebt heel veel mensen gelukkig gemaakt, je hebt uitstraling en weet wat je doet. Ik wens je veel succes bij je nieuwe werkgever.! Maar denk er om laat je werk niet over aan iemand die je het niet toevertrouwd.!! zoals bijvoorbeeld @ ard de graaf.!! 

YellowBlue

Citaat van: PePe op december 15, 2014, 12:13:04
Ik heb het gevoel, dat dit nog maar het begin is? (ik denk daar bij aan trainers, spelers)

Ook dat is het gevolg van goed beleid, kwaliteit komt bovendrijven en is interessant voor grotere clubs met meer poen.
Iedereen moet dit als een groot compliment zien.
In het bedrijfsleven gebeurd dit aan de lopende band. Als De RVC geen vertrouwen in De Graaf had gehad, hadden ze een ander gezocht. Met de huidige structuur kan 1 man ons niet meer maken of breken.
Ik heb er alle vertrouwen in dat de ingeslagen weg wordt voortgezet.
Mocht De Graaf het niet kunnen, zien ze dit snel genoeg bij de RVC.