Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op juni 03, 2013, 20:58:48
Maar even oppe middenstip met  :clint  :zweep
Zo desperaat is :clint nu ook weer niet :devil

Yellow Army

Blijf het toch een merkwaardige overstap vinden. Zulke Judassen moeten wij hier niet willen hebben.
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op juni 03, 2013, 21:07:46
Blijf het toch een merkwaardige overstap vinden. Zulke Judassen moeten wij hier niet willen hebben.
Agree!
En wat ik ook al in het "ondergangstopic" aangaf, dit maakt potentiële sponsoren die uit dkv komen wel huiveriger als Rinus' spionne hier komt werken. Ik blijf erbij dat het in mijn ogen een ondoordachte actie van Gerald is.

DeChef

Iemand die zo actief heeft mee gewerkt aan de ondergang van DKV is toch altijd welkom :zweep

Dokkumer

Citaat van: DeChef op juni 03, 2013, 21:13:30
Iemand die zo actief heeft mee gewerkt aan de ondergang van DKV is toch altijd welkom :zweep
Dat zeg je tot het moment dat ze kritische supporters hier op het forum verlinkt aan onze nieuwe veilgiheidsmanager :devil

SCCornjum

Blijft een beetje onduidelijk wat haar kwaliteiten zijn, maar goed we zien haar wel op de eerste training paraderen........
Watching Football Is Not A Crime

DeChef

Citaat van: Dokkumer op juni 03, 2013, 21:16:30
Dat zeg je tot het moment dat ze kritische supporters hier op het forum verlinkt aan onze nieuwe veilgiheidsmanager :devil

Shit, je hebt gelijk. Straks word je IP adres nog gekoppeld aan je seizoens en uitkaart... levenslang stadionverbod bij te veel commentaar.

Dokkumer

Citaat van: SCCornjum op juni 03, 2013, 21:16:54
Blijft een beetje onduidelijk wat haar kwaliteiten zijn, maar goed we zien haar wel op de eerste training paraderen........
Een kwaliteit is al duidelijk, klikken naar de baas ;)

Cambuur Liwwadden

Heb gewoon een tyfus hekel aan alles wat maar met dkv te maken heeft, en dus zeker met wat er vandaan komt!!

Ik ken haar ook niet persoonlijk en uiteraard zal dit blonde poppetje haar kwaliteiten hebben maar wat ik al eerder heb aangegeven: er zijn wel meerdere personen die capabel zijn voor dergelijke functie's.   

Dus voor haar tien anderen idg.    Dokkie zei het al: Het Nazi regime van Herr Veenstra ondersteunen en verklikkertje spelen.  dat schijnt ze dus ook goed te kunnen onze Eva

Dit kan tov een andere nieuwe vergelijbare, werknemer alleen maar tegen je werken in komende tijd(en)

Dit moet je gewoon niet willen, of had je niet moeten willen Gerald!!  ben bang dat het te laat is...
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

DeChef

Is het een feit dat ze bij scc komt of alleen een gerucht?

Iemand ook verhalen over haar uit eerste hand (ik weet het, wie gaat hier toegeven contact te hebben met mensen van dkv) of moeten we het doen bij wat de vi te melden had.

mescc

Citaat van: DeChef op juni 03, 2013, 21:24:02
Is het een feit dat ze bij scc komt of alleen een gerucht?

Iemand ook verhalen over haar uit eerste hand (ik weet het, wie gaat hier toegeven contact te hebben met mensen van dkv) of moeten we het doen bij wat de vi te melden had.

maar als eva sun verklikkertje was bij veenstra , waarom gaat ze der fut dan? lijkt me niet verstandig zo'n wief bij ons te heffen!

Clint

Citaat van: poelie-lwd op juni 03, 2013, 20:58:48
Maar even oppe middenstip met  :clint  :zweep

Hier offer ik mijn Italiaanse toverstok (of zoals door diverse dames genoemd 'De Python') niet aan op.

Sorry, hier stopt het bij mij ook.

Clint

Citaat van: Cambuur Liwwadden op juni 03, 2013, 21:23:17
Ik ken haar ook niet persoonlijk en uiteraard zal dit blonde poppetje haar kwaliteiten hebben maar wat ik al eerder heb aangegeven: er zijn wel meerdere personen die capabel zijn voor dergelijke functie's.   

Zoals ik ook al eerder aangaf, je hebt zoveel werkelozen. Had je nu echt niet iemand met een echt SCC-hart voor deze functie kunnen krijgen? Die feeling met alles heeft. Dit is zo iemand die zomaar weer weg is als het kut loopt en alleen maar met haar carrière bezig is.

Ronnie tng

En nu even serieus,  dat wijf komt toch niet echt naar Leeuwarden? Ik lees allemaal "grappige" berichten maar nergens zie ik een serieuze bevestiging. Neem dus nog steeds aan dat dit een grapje is??

Yellow Army

Citaat van: mescc op juni 03, 2013, 21:54:46
maar als eva sun verklikkertje was bij veenstra , waarom gaat ze der fut dan? lijkt me niet verstandig zo'n wief bij ons te heffen!

Datzelfde vraag ik me dus ook af. En is ze weggestuurd of is ze vrijwillig weg gegaan?
Area 58