Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 4 leden
Gasgeve, Pedeja, zeewolde, Noordcambuur

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

AL

Er moet een wonder gebeuren willen we niet degraderen. We zijn degradatiekandidaat nummer 1. Dat is niet negatief bedoeld, maar volgens mij gewoon de werkelijkheid.
2 uitmuntende buitenspelers, een goede centrale verdediger en een goede linkermiddenvelder zou een slok op de borrel schelen, maar gezien de versterkingen tot toe heb ik er een hard hoofd in!

Overigens heb ik alle begrip voor de financiële situatie en sta ik volledig achter het goede beleid wat nu gevoerd wordt. Het belangrijkste is een goede financiële basis.

richard

Je moet ook vooruit durven vooruit te zien en dan is behoud Eredivisieschap van levensbelang en ik vind dat je dan op het einde beter 100.000 pure winst maakt en  4 goede versterkingen hebt gehaald dan 500.000 pure winst maakt en een halfbakken elftal zoals dat er nu staat!!

Yellow Army

Citaat van: richard op juli 12, 2013, 19:27:25
Je moet ook vooruit durven vooruit te zien en dan is behoud Eredivisieschap van levensbelang en ik vind dat je dan op het einde beter 100.000 pure winst maakt en  4 goede versterkingen hebt gehaald dan 500.000 pure winst maakt en een halfbakken elftal zoals dat er nu staat!!

En dus 5x zo lang met een negatief eigen vermogen blijven zitten... :zucht
Area 58

Dokkumer

Die gok is al zo vaak genomen en nog nooit goed afgelopen. Ik begrijp daarom de terughoudendheid wel.
Qua potentiële transferopbrengsten ben ik blij met de verlengingen van Bakker, vd Laan en El Makrini, die zie ik toch nog wel hogerop kunnen na het komend seizoen. En uiteraard Bijker wanneer hij zich zo doorontwikkelt.

poelie-lwd

Het huilie huilie is weer begonnen. Geen onverantwoorde financiele risico's nemen aub. Realistisch blijven.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

richard

Citaat van: Yellow Army op juli 12, 2013, 19:48:37
En dus 5x zo lang met een negatief eigen vermogen blijven zitten... :zucht

Als je er in blijft kun je toch verder bouwen......

Galdiano

Citaat van: richard op juli 12, 2013, 20:30:09
Als je er in blijft kun je toch verder bouwen......

Maar wat nou als we degraderen?

Club worden ala De Graafschap?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

AL

Zeker geen financiele risico's nemen!!
Alleen had ik verwacht dat we wat betere spelers hadden kunnen aantrekken nu we eredivisie spelen.
We hebben hier nog niet zo lang geleden spelers gehad als Colak, Reza, Turk, Maachi en Chery.
Dit soort (technische) spelers mis ik nu.

We hebben nu in mijn ogen gewoon een (sub) top jupiler league selectie.  Niets meer en niets minder.
Natuurlijk blijf ik positief, maar als je realistisch bent moet je constateren dat we op dit moment de zwakste ploeg zijn in de eredivise.
Hopen op een goede (linker)centrale verdediger die kan opbouwen, een linker middenvelder en 3 snelle en technische buitenspelers (Feldballe, Adnane en Reimerink)

douwelwd

Citaat van: richard op juli 12, 2013, 19:27:25

sta jij garant voor de eventuele verliezen die gemaakt worden? r ben het eerder met de anderen eens, liever degraderen en gezond, dan er inblijven en dood, want dan is het echt gebeurd met ons clubke.........
vd Belt moet gewoon doorgaan op de weg die is ingeslagen en langzaam bouwen, we hebben eerder onverantwoorde risico's genomen en iedereen weet hoe dat bijna was afgelopen
wat god er niet in gestopt heeft, haalt de fotograaf er niet uit

richard

Citaat van: Galdiano op juli 12, 2013, 20:37:25
Maar wat nou als we degraderen?

Club worden ala De Graafschap?

Doen we nu toch ook met deze selectie.....7500 toeschouwers begroot......dus...........beter nu 4 goeden erbij dan in de winter pas als we erachter komen dat het te laat is!!

richard

Citaat van: douwelwd op juli 12, 2013, 20:57:54
sta jij garant voor de eventuele verliezen die gemaakt worden? r ben het eerder met de anderen eens, liever degraderen en gezond, dan er inblijven en dood, want dan is het echt gebeurd met ons clubke.........
vd Belt moet gewoon doorgaan op de weg die is ingeslagen en langzaam bouwen, we hebben eerder onverantwoorde risico's genomen en iedereen weet hoe dat bijna was afgelopen

Langzaam bouwen is toch 100.000 pakken en wel Eredivisie, Jupiler op deze wijze wordt juist doodsteek vd club!!

richard

Maar goed ieder zijn mening, na morgen weten we weer een beetje meer hoe we er voor staan......ik geef na afloop wel een gedetailleerd verslag van de wedstrijd op deze site!!

AL

Het blijft een lastige keuze Richard.
Haal je 4 toppers en degradeer je, dan heb je wellicht weer een probleem.
Ik heb dan liever dat het huidige beleid voortgezet wordt. Gezond worden is prioriteit nummer 1.
Mocht je degraderen, maar blijf je gezond dan promoveer je vanzelf wel weer. Ik denk dat er nog wel wat clubs gaan omvallen binnen nu en 2 jaar (o.a Nac, Roda en RKC worden gevaarlijk).

richard

Citaat van: AL op juli 12, 2013, 21:05:02
Het blijft een lastige keuze Richard.
Haal je 4 toppers en degradeer je, dan heb je wellicht weer een probleem.
Ik heb dan liever dat het huidige beleid voortgezet wordt. Gezond worden is prioriteit nummer 1.
Mocht je degraderen, maar blijf je gezond dan promoveer je vanzelf wel weer. Ik denk dat er nog wel wat clubs gaan omvallen binnen nu en 2 jaar (o.a Nac, Roda en RKC worden gevaarlijk).

Tuurlijk blijft ook lastig maar de Jupiler is voor elke club de doodsteek is mijn mening en ik heb het niet over onverantwoorde risico's want het gaat om huurbedragen en als je nu eens zegt oké die 150000 betalen we ipv de geboden 100000 praat je mijn inziens niet over onverantwoorde bedragen maar goed het is allemaal koffiedik kijken en er komen sowieso nog 4 of 5 bij alleen van welk kaliber........??

SCCdrachten

Citaat van: Harry L. op juli 12, 2013, 18:58:36
Waar baseer jij dat op ?

Dit baseer ik op vertrouwen wat ik heb in deze TS!! rustig blijven en afwachten  :D