Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
85 gasten, 2 leden
fred, wacko jacko

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Lore op januari 05, 2014, 12:13:30
Nee, dan is het nog steeds niet logisch om dat te zeggen. Er is namelijk nog steeds geen juridisch document. De reactie van Ype Smit is pure frustratie en helpt verder niemand!

En ja, ik denk ook dat er een andere club zich heeft gemeld.
wij zijn er niet bij geweest he .We kunnen nu ons bestuur wel afvallen maar het ligt toch echt in doetinchem is nu wel duidelijk

Lore

Citaat van: sunderland op januari 05, 2014, 12:16:12
wij zijn er niet bij geweest he .We kunnen nu ons bestuur wel afvallen maar het ligt toch echt in doetinchem is nu wel duidelijk

Klopt en het kan zo zijn dat Cambuur echt genaaid is. Het is alleen naïef om een bijna-transfer te melden. En het is onprofessioneel om daarna is de media je zo te uiten. Niemand is daar mee geholpen en zeker ons Cambuur niet!

speculeter

Na mijn eerste teleurstelling denk ik ook
maar rustig afwachten.
zullen vanzelf nieuwe spelers komen.
Hoop natuurlijk wel dat dit spelers met toegevoegde
waarde zijn.

sunderland

idd .Toch zouden ze [we] met jansen wel een goede slag doen .Kon op 4 positie,s uit de voeten en heeft toch meer kwaliteit dan wat we nu hebben.Dus zou zeggen maak het alsnog rond

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Lore op januari 05, 2014, 12:22:33
Klopt en het kan zo zijn dat Cambuur echt genaaid is. Het is alleen naïef om een bijna-transfer te melden. En het is onprofessioneel om daarna is de media je zo te uiten. Niemand is daar mee geholpen en zeker ons Cambuur niet!

Helemaal mee eens. Alleen de berichten vanuit kamp "De Graafschap" zijn ook niet echt florissant. Anco Jansen zal zich voorlopig wel weer ziek melden... die zal er ook moedeloos van worden!!

SCCRulez

Citaat van: Lore op januari 05, 2014, 12:22:33
Had wel even ander gekund inderdaad.. zelf altijd zakelijk en betrouwbaar blijven, levert op lange termijn het meest op.

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: sunderland op januari 05, 2014, 12:06:01
ja maar als de graafschap en jansen nu hun ja woord hebben gegeven en maandag alleen nog de handtekening op een stukje papier hoeft .Tja dan ist toch logisch zou je zeggen .Denk dat er nu een andere club is die zich gister heeft gemeld

Ja en nee. Nadat er zo'n "half officieel" bericht is gekomen schud je toch andere clubs wakker. Zeker nadat er nog een bericht komt dat De Graafschap in geldnood zit. Benieuwd hoe speler Jansen hier zelf over denkt!

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: SCCRulez op januari 05, 2014, 13:30:34
Had wel even ander gekund inderdaad.. zelf altijd zakelijk en betrouwbaar blijven, levert op lange termijn het meest op.

Klopt, daarom is Twitter misschien ook wel geen goed medium voor bestuurders etc. hoe vaak zie je wel niet dat bekende mensen daarop worden afgerekend?

Galdiano

Het gerucht gaat dat de stekker uit de oefenpot is of wordt getrokken.
Cambuur zou opzoek zijn naar andere tegenstander.

We wachten even de officiële berichten even af!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Goutum

Citaat van: YellowBlue op januari 05, 2014, 10:22:35
Ype ook lekker handig op twitter....

Nette reactie toch?! Ik stel me zo voor dat De Graafschap zijn woord gegeven heeft en daar nu op terug komt. Zaken doen valt en staat met vertrouwen en 'een man een man, een woord een woord'. Bij De Graafschap blijkbaar niet.

YellowBlue

Citaat van: Goutum op januari 05, 2014, 15:06:52
Nette reactie toch?! Ik stel me zo voor dat De Graafschap zijn woord gegeven heeft en daar nu op terug komt. Zaken doen valt en staat met vertrouwen en 'een man een man, een woord een woord'. Bij De Graafschap blijkbaar niet.

Ik zeg ook niet dat ik het niet eens ben met Ype als het zo is gegaan, ik vind het zeer onhandig om dit als voorzitter van een BVO op Twitter te gooien!

SCCRulez

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op januari 05, 2014, 13:30:51
Ja en nee. Nadat er zo'n "half officieel" bericht is gekomen schud je toch andere clubs wakker. Zeker nadat er nog een bericht komt dat De Graafschap in geldnood zit. Benieuwd hoe speler Jansen hier zelf over denkt!
Dat is wel bijzonder dat je daar dus helemaal niets over hoort. Dat is niet des Anco's..

vialli

Citaat van: SCCRulez op januari 05, 2014, 22:35:14
Dat is wel bijzonder dat je daar dus helemaal niets over hoort. Dat is niet des Anco's..

So gaat ut nauw eenmaal in de voetbaljungle, maar ut ken over un paar dagen wel
weer heel anders weze.

Scc01

Citaat van: SCCRulez op januari 05, 2014, 22:35:14
Je hoort anco niet omdat hij wellicht met een andere club praat!?

speculeter