Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Delamere

V.d. Belt, wat ben ik blij met wat je tot nu toe voor elkaar gekregen hebt bij Cambuur! Met minimale middelen maximale resultaten. Respect!

lunnie

Citaat van: Delamere op januari 27, 2014, 10:34:09
V.d. Belt, wat ben ik blij met wat je tot nu toe voor elkaar gekregen hebt bij Cambuur! Met minimale middelen maximale resultaten. Respect!
het is ook een beetje geluk hebben natuurlijk. Je weet van te voren niet hoe het uitpakt. Na 1 /  2 wedstrijden positief over de 2 aanwinsten, hopelijk kunnen ze dit doortrekken de rest van het seizoen!

dizzhead

Top gedaan Gerard! Een dag voor de deadline alles nog even in kannen en kruiken, selectie op de juiste posities versterkt en ook met het oog op volgend jaar al de nodige voorzorgsmaatregelen.  :thumbsup

8)  Ik krijg zowaar nog eens vertrouwen in onze mooie club  :_schater 

anne jan

gerald van den belt voor de rest heeft ie het super gedaan, maar Bob Schepers had ie niet moeten halen. dat geld had ie wel beter kunnen gebruiken. :gelekaart

Voorstopper

Citaat van: anne jan op januari 31, 2014, 11:08:31
gerald van den belt voor de rest heeft ie het super gedaan, maar Bob Schepers had ie niet moeten halen. dat geld had ie wel beter kunnen gebruiken. :gelekaart

Nou weet ik niet, als Bob aan het einde van het seizoen transfervrij weg mag in utrecht dan kan hij nu mooi ervaring opdoen en dan vervolgens de positie van Manu in het nieuwe seizoen overnemen. Maar dat is voor op de lange termijn. Maar regeren is vooruitzien he  :clint

carlo de leeuw

Citaat van: Delamere op januari 27, 2014, 10:34:09
Nog even afwachten hoe de ploeg het doet tegen twente, maar er van uit gaande dat cambuur het niveau van de derby een beetje kan vasthouden en het zit allemaal een beetje mee dan ben ik van mening dat vd en belt en co een uitstekende selectie heeft neergezet die zelfs boven de nacompetitie streep zal eindigen!

SCCRulez

Citaat van: Voorstopper op januari 31, 2014, 11:10:40
Nou weet ik niet, als Bob aan het einde van het seizoen transfervrij weg mag in utrecht dan kan hij nu mooi ervaring opdoen en dan vervolgens de positie van Manu in het nieuwe seizoen overnemen. Maar dat is voor op de lange termijn. Maar regeren is vooruitzien he  :clint
Mee eens! Kan ook dit jaar nog wel 's van waarde blijken, als Manu op is aan eind vd wedstrijd.

Vd Belt en consorten, erg goed werk verricht (dan bedoel ik de gehele transferwindow)

sunderland

Het liefst lullen we hier over spelers die moeten blijven .Maar wat nog veel belangerijker is dat vd Belt bij cambuur blijft .Deze man heeft het hier zo vreselijk goed gedaan dan hij zeker moet blijven .Iedere sponsor die ik spreek loopt weg met deze man en hij heeft al jaren laten zien dat hij zowel bij zwolle als bij ons ook  oog heeft voor spelers .Topper deze man !!

Lore

Citaat van: sunderland op maart 24, 2014, 14:28:27
Het liefst lullen we hier over spelers die moeten blijven .Maar wat nog veel belangerijker is dat vd Belt bij cambuur blijft .Deze man heeft het hier zo vreselijk goed gedaan dan hij zeker moet blijven .Iedere sponsor die ik spreek loopt weg met deze man en hij heeft al jaren laten zien dat hij zowel bij zwolle als bij ons ook  oog heeft voor spelers .Topper deze man !!

Helemaal met je eens. Met de ervaring die Cambuur heeft met bestuurders valt hij ook nogeens extra op. Ik hoop dat hij nog jaren en jaren kan blijven!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Hij, Ype en Henk zijn de spil van het succes (meer dan Dwight)
Henk, held, bedankt

Dokkumer

En daarom verdient deze man hoofdletters in zijn topic :P

dizzhead

Citaat van: Dokkumer op maart 24, 2014, 15:21:26
En daarom verdient deze man hoofdletters in zijn topic :P

Regel dat dan even  :proost

DayDreamer

Hoe snel deze man onze club na een bijna faillissement omhoog heeft weten te helpen, echt petje af voor deze man, heel veel respect.

Clint

Heeft het fantastisch gedaan. Hulde.
Ook in de omgang een geweldig sociale man.

Hilversum voor Cambuur

Volgende stap: Henk de Jong niet laten gaan en PER DIRECT voor de groep!  |:)