Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Citaat van: poelie-lwd op april 01, 2014, 20:22:26
Vergeet de rol van Ype niet. Als ras supporter zou hij als geen ander moeten weten wat er zou kunnen gebeuren.
Hier twijfel ik dus een beetje aan... (Zie logo verhaal

DR888SCC

Na een 2-tal hectische dagen trek ik de volgende conclusies:
- DKV valt alleszins te verwijten dat ze respectloos een andere trainer hebben benaderd, die met zijn club nog in een cruciale fase van de competitie zit
- DL had deze gesprekken moeten uitstellen tot in ieder geval het moment dat Cambuur veilig zou zijn
- De TS van Cambuur had nooit geen toestemming moeten geven aan DKV en DL om nu al gesprekken te voeren over een eventuele overgang
- Het gedrag van de zgn. "echte supporters" gaat alle perken te buiten, op deze wijze iemand het werken onmogelijk maken is buiten proportie.
- Deze zgn. "echte supporters" keihard aanpakken en een langdurig stadionverbod geven
- Ik denk, en hoop, dat het overgrote deel van de Cambuur aanhang dit gedrag zal afkeuren
- ik hoop niet dat dit schandalige gedrag de club cambuur veel (blijvende) schade zal berokkenen, d.m.v. opstappen sponsoren, negatieve media, wegblijven van nieuwe spelers/trainers etc.
- Cambuur zich hopelijk snel veilig zal spelen, alhoewel ik hierover nu wel mijn twijfels heb
- Voor de rest niets dan lof voor Gerald vd Belt, ik heb heel veel respect voor deze man en hoop dat hij nog vele jaren bij Cambuur zal blijven 

mario

Citaat van: DR888SCC op april 02, 2014, 09:19:22
Na een 2-tal hectische dagen trek ik de volgende conclusies:
- DKV valt alleszins te verwijten dat ze respectloos een andere trainer hebben benaderd, die met zijn club nog in een cruciale fase van de competitie zit
- DL had deze gesprekken moeten uitstellen tot in ieder geval het moment dat Cambuur veilig zou zijn
- De TS van Cambuur had nooit geen toestemming moeten geven aan DKV en DL om nu al gesprekken te voeren over een eventuele overgang
- Het gedrag van de zgn. "echte supporters" gaat alle perken te buiten, op deze wijze iemand het werken onmogelijk maken is buiten proportie.
- Deze zgn. "echte supporters" keihard aanpakken en een langdurig stadionverbod geven
- Ik denk, en hoop, dat het overgrote deel van de Cambuur aanhang dit gedrag zal afkeuren
- ik hoop niet dat dit schandalige gedrag de club cambuur veel (blijvende) schade zal berokkenen, d.m.v. opstappen sponsoren, negatieve media, wegblijven van nieuwe spelers/trainers etc.
- Cambuur zich hopelijk snel veilig zal spelen, alhoewel ik hierover nu wel mijn twijfels heb
- Voor de rest niets dan lof voor Gerald vd Belt, ik heb heel veel respect voor deze man en hoop dat hij nog vele jaren bij Cambuur zal blijven

Hier kan ik mij helemaal bij aansluiten. Afgelopen jaar beste seizoen gehad ooit en dit was voor zeer groot deel te danken aan Dwight Lodeweges.
Dat deze man zo door een stel volslagen randdebielen met de staart tussen de benen stadion uit wordt gejaagd slaat werkelijk waar helemaal nergens op.
Heb afgelopen jaat genoten van alle positieve media-aandacht. Dat we een verijking zijn voor de ere-divisie etc. wordt nu in 1 klap weggevaagd. Nu heeft met het liefst dat we direct gaan degraderen. Weer terug naar de JL.... moet er niet aan denken  ;(. Alle trots van het afgelopen jaar is nu verdwenen en ik hoop nu dat dit seizoen nu zeer spoedig voorbij is, heel jammer.
Natuurlijk is timing zwaar k..t, hier hadden DL/DKV en Cambuur beter mee om moeten gaan.

Ik ben bang dat we Henk teveel credits meegeven en hoop dat hij de laatste paar punten kan binnen sprokkelen anders is dit seizoen ook nog verworven tot het zwartste seizoen ooit....

speculeter

Positief blijven
henk sprokkelt laatste punten wel binnen.
nieuwe seizoen hoofdtrainer.
boogers erbij als td.
paar goede verkopen en aankopen en laat ze
maar weer met trillende benen naar de hel van
leeuwarden komen |:)

Viper

Hier word ik niet vrolijk van:

CiteerIk had sympathie voor de club #Cambuur  het is ineens weg

Citeer@theojinke idd! Heel Nederland had sympathie voor Cambuur, maar dat is nu in 1 keer helemaal weg. Lekker weer terug naar de Jupiler league!

CiteerTsja cambuur.. Ik had best wel sympathie voor de club en hun supporters.. Ik zeg had..

CiteerDe 'supporters' van #Cambuur krijgen hun zin. #Lodeweges per direct weg. Net als mijn sympathie voor die club. Degraderen aub! Opzouten!

CiteerSentiment, ok. Clubliefde, fantastisch. Rivaliteit, gezond. Maar je eigen trainer willen aanvallen is gestoord. Alle sympathie weg. #Cambuur

Citeer@NOSsport Dikke vette #fail #Cambuur Wat een ruk 'supporters'. Losers. Alle landelijk opgebouwde sympathie in één stomme actie weg.

CiteerEn weg is alle sympathie voor Cambuur.

Kinge

@Viper

Dat baat me ook zorgen, niet zo zeer dat andere supporters dat schrijven.
Maar meer dat sponsors die zich met Cambuur wouden identificeren ineens wel anders gaan denken.

Zundert14

Het verwijt dat ze niet wisten wat de overgang naar DKV teweeg zou brengen gaat nu ook op voor de briljante aktie van gisteren.
Ze hebben echt niet door dat je voor heel Nederland voor lul staat en heel veel sympathie kwijt bent geraakt.
Hopelijk pakken we nog een paar punten maar zie het somber in, lol is er ook wel wat af,

Len Cantello

Citaat van: Viper op april 02, 2014, 09:53:59
Hier word ik niet vrolijk van:
De samenvatting van de vloek genaamd social media. Een combinatie van zelfprofilering en ge-roeptoeter in optima forma...
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Zundert14

Alles goed praten is ook een gave

Mitar

De actie van gisteren is niet goed te praten, maar waar ik wel trots op ben is dat dit een club is met principes. Door een groot deel van de aanhang is duidelijk gemaakt dat wij deze respectloze overgang niet accepteren. Cambuur boven alles. Beter dan al die nietszeggende clubs waar totaal geen beleving / bevlogenheid valt te bespeuren. Liever met Henkie eruit dan met een naar DKV vertrekkende trainer erin blijven. Trots op mijn club!!!!!!!!!!

Viper

Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 10:00:07
De samenvatting van de vloek genaamd social media. Een combinatie van zelfprofilering en ge-roeptoeter in optima forma...

Zo kun je alle negativiteit wegwuiven natuurlijk. Aan de andere kant zijn supporters van andere clubs ook hypocriet, want ze doen nu alsof er bij hun club nooit iets gebeurt. Vooral die boeren, die staan nu vooraan.

pvanbuijtene

een heel jaar is cambuur geweldig en super en in 1 klap is sympathie weg.. zegt meer over die sinmpele zielen

Marc S

Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 10:00:07

Het heeft echter wel een effect op mensen.

Clint

Op zwakzinnigen en geestelijk labiele mensen wel ja. :devil

Viper

Dan zijn er veel zwakzinnig denk ik. :D