Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
63 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Supporters moeten overschakelen naar de orde van de dag dan volgt de rest wel.

Daddy T.

Citaat van: Kinge op april 02, 2014, 09:57:20
@Viper

Dat baat me ook zorgen, niet zo zeer dat andere supporters dat schrijven.
Maar meer dat sponsors die zich met Cambuur wouden identificeren ineens wel anders gaan denken.

Kijk eens na de historie van onze club, om de zoveel jaar breekt hier wel eens de pleuris uit, dat hoort nu eenmaal hier. Echter het succes icm de beleving maakt de club voor sponsoren interessant. Dit seizoen veilig afsluiten en niemand praat meer over de onrust van afgelopen dagen. Zeker nu Dwight het drijvende schip in Heerenveen tot zinken brengt weten sponsoren niet hoe snel ze komend seizoen hier moeten tekenen voor extra ZCC stoelen!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Zundert14

Een grote landelijke sponsor wil echt niet dit soort nieuws en helaas hebben we die nodig willen we verder komen.

Len Cantello

Citaat van: Zundert14 op april 02, 2014, 10:30:47
Een grote landelijke sponsor wil echt niet dit soort nieuws en helaas hebben we die nodig willen we verder komen.
Daarom spelen Ajax, Feyenoord, FC Den Haag, NEC, Utrecht, etc, ook al jaren zonder sponsor....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaten die Viper aanhaalt is gewoon selectieve verontwaardiging. Bij hun eigen clubjes gebeurt nooit wat en dan maar janken om wat er bij ons gebeurd is. 90% weet alleen maar uit de rampverhalen van de media wat er gebeurd zou zijn en praat elkaar dapper na. En dan lekker anoniem met een plaatje erbij maar roeptoeteren en jammeren.
Wat geweest is is geweest, niet alles is goed te keuren. Leermoment voor velen en nu op naar Utreg. KNALLEN VOOR DIE PUNTEN!

scclwd

Citaat van: Dokkumer op april 02, 2014, 10:46:49
Citaten die Viper aanhaalt is gewoon selectieve verontwaardiging. Bij hun eigen clubjes gebeurt nooit wat en dan maar janken om wat er bij ons gebeurd is. 90% weet alleen maar uit de rampverhalen van de media wat er gebeurd zou zijn en praat elkaar dapper na. En dan lekker anoniem met een plaatje erbij maar roeptoeteren en jammeren.
Wat geweest is is geweest, niet alles is goed te keuren. Leermoment voor velen en nu op naar Utreg. KNALLEN VOOR DIE PUNTEN!

Ik zie overal dezelfde reacties: telegraaf, voetbalzone, ad, voetbalprimeur, weet ik het. Ik schaam me hiervoor. Ik zag zelfs op tv die gedeputeerde van de pvv, hoe heet ie vd Galien?, over het veld lopen. Wat moet zo'n vent daar?

Clint

scclwd

Zundert14

Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 10:43:07
Daarom spelen Ajax, Feyenoord, FC Den Haag, NEC, Utrecht, etc, ook al jaren zonder sponsor....

Het verschil is dat wij net uit de Bier competitie komen en alleen bekend zijn door Roda..

Len Cantello

Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 10:52:00
Ik zie overal dezelfde reacties: telegraaf, voetbalzone, ad, voetbalprimeur, weet ik het. Ik schaam me hiervoor. Ik zag zelfs op tv die gedeputeerde van de pvv, hoe heet ie vd Galien?, over het veld lopen. Wat moet zo'n vent daar?
Jij weet ook echt van geen ophouden, he. Vanavond nog naar Utrecht?

scclwd

Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 10:56:50
Jij weet ook echt van geen ophouden, he. Vanavond nog naar Utrecht?

Nee, ik weet even van geen ophouden.

Dokkumer

Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 10:52:00
Ook voor dat soort reacties.. Wederom selectieve verontwaardiging. Eerst in eigen keuken kijken voordat men een ander veroordeelt. Ik keur geweld niet goed, dat weet je net zo goed als ik. Er is hier een statement gemaakt door de aanhang en dan moeten we de boel niet groter maken dan het is.
Als ik sommige reacties lees vallen mijn ballen bijna uit mijn broek van het lachen, er wordt gedaan alsof zwaar bewapende idioten het halve stadion hebben afgebroken en de spelers/TS het mes op de keel hebben gezet.

Overigens is de heer vd Galiën geen gedeputeerde meer van de PVV. Als je het nieuws goed hebt gevolgd weet je dat hij anderhalve week geleden opgestapt is ;)

scclwd

Citaat van: Dokkumer op april 02, 2014, 10:58:27
Ook voor dat soort reacties.. Wederom selectieve verontwaardiging. Eerst in eigen keuken kijken voordat men een ander veroordeelt. Ik keur geweld niet goed, dat weet je net zo goed als ik. Er is hier een statement gemaakt door de aanhang en dan moeten we de boel niet groter maken dan het is.
Als ik sommige reacties lees vallen mijn ballen bijna uit mijn broek van het lachen, er wordt gedaan alsof zwaar bewapende idioten het halve stadion hebben afgebroken en de spelers/TS het mes op de keel hebben gezet.

Overigens is de heer vd Galiën geen gedeputeerde meer van de PVV. Als je het nieuws goed hebt gevolgd weet je dat hij anderhalve week geleden opgestapt is ;)

Heb ik gelezen, wist zijn functie bij de pvv niet. Ik meende dat hij er nog steeds aan verbonden was. Ook voor hem geldt: hoe oud ben je?
Sorry, maar je kunt me toch niet vertellen dat jij geen rare gevoelens kreeg als je zag hoe ze gisteren het stadion binnen drongen en die man aan de kant gooiden, en vervolgens DL op de vlucht moest. Ik kan me die reacties in nederland voorstellen. Er had ook op een andere manier een statement gemaakt kunnen worden. Volgens mij ben jij intelligent genoeg om dat ook te vinden.

Len Cantello

Citaat van: Dokkumer op april 02, 2014, 10:58:27
Juist. En de media stookt het vuurtje lekker op. Het vingertje geheven en je mening spuien over zaken waar je geen idee over hebt of bij bent geweest is Neerlands volkssportnr. 1.

Mattheüs 7:1-6. Google het maar ff.

Dokkumer

Eerlijk is eerlijk ik heb de beelden niet gezien en vind het raar dat hij daar geweest zou moeten zijn. Bij mijn weten was hij gewoon aan het werk.
Zoals vaak aangegeven, ik keur geweld niet goed. Een statement maken is voor ieder op zijn of haar eigen manier, met opmerkingen als Dwight ga alsjeblieft meteen weg kom je er ook niet.

Maar nogmaals, er wordt een veel groter verhaal van gemaakt dan het daadwerkelijk is geweest. Een beetje knip en plakwerk doet vaak wonderen en impliceert dat men met (grof) geweld is binnengekomen.