Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 2 leden
fred, wacko jacko

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Lodeweges topic is opgeheven....

pvanbuijtene

Citaat van: peter op april 02, 2014, 12:48:00
Lodeweges topic is opgeheven....

Ja.. gaan we ergens anders gewoon verder juh

Delamere

Als we toch doorgaan...
Als er een club is die zich kapot zou moeten schamen dan is het DKV. Als allereerste is zo'n twee weken geleden Van der Wiel van DKV met de naam Lodeweges op de proppen gekomen bij Omrop Fryslan. Hiermee is de onruststokerij begonnen.
Daarna is de geruchtenstroom alleen maar sterker geworden, met de bevestiging van Cambuur maandag j.l.
Voor het eerst sinds jaren loopt het bij Cambuur voortreffelijk, terwijl DKV rollebollend en met grote financiele tekorten in het nieuws kwam. Sponsors wippen massaal over van DKV naar Leeuwarden, en qua populariteit stak Cambuur DKV naar de kroon.
Wat was er nou eigenlijk mis geweest met het opstarten van de onderhandelingen als Cambuur 100% veilig was geweest. Dat is het enige wat ik Lodeweges zelf ook kwalijk neem. Verder begrijp ik de man wel. Hij kan daar het viervoudige verdienen, en hoe jammer ik dat ook vind, DKV heeft altijd nog meer mogelijkheden dan Cambuur. Maar bij DKV hadden ze heus wel door dat in de huidige situatie een overstap van Lodeweges naar DKV veel ellende bij Cambuur zou veroorzaken. En dat werd daar natuurlijk als een leuke bijvangst gezien.
De focus van eigen ellende af weten te halen, door de aartsrivaal moedwillig in het verderf te storten. Duidelijker kun je de hand van Riemer niet herkennen.
Tot slot wil ik nog wel even kwijt me dood te schamen, voor die onbenullen die gisteren met hun wangedrag Cambuur in diskrediet hebben gebracht.

Montana

speculeter

moodygrunn

Citaat van: Delamere op april 02, 2014, 14:57:39
Als we toch doorgaan...
Als er een club is die zich kapot zou moeten schamen dan is het DKV. Als allereerste is zo'n twee weken geleden Van der Wiel van DKV met de naam Lodeweges op de proppen gekomen bij Omrop Fryslan. Hiermee is de onruststokerij begonnen.
Daarna is de geruchtenstroom alleen maar sterker geworden, met de bevestiging van Cambuur maandag j.l.
Voor het eerst sinds jaren loopt het bij Cambuur voortreffelijk, terwijl DKV rollebollend en met grote financiele tekorten in het nieuws kwam. Sponsors wippen massaal over van DKV naar Leeuwarden, en qua populariteit stak Cambuur DKV naar de kroon.
Wat was er nou eigenlijk mis geweest met het opstarten van de onderhandelingen als Cambuur 100% veilig was geweest. Dat is het enige wat ik Lodeweges zelf ook kwalijk neem. Verder begrijp ik de man wel. Hij kan daar het viervoudige verdienen, en hoe jammer ik dat ook vind, DKV heeft altijd nog meer mogelijkheden dan Cambuur. Maar bij DKV hadden ze heus wel door dat in de huidige situatie een overstap van Lodeweges naar DKV veel ellende bij Cambuur zou veroorzaken. En dat werd daar natuurlijk als een leuke bijvangst gezien.
De focus van eigen ellende af weten te halen, door de aartsrivaal moedwillig in het verderf te storten. Duidelijker kun je de hand van Riemer niet herkennen.
Tot slot wil ik nog wel even kwijt me dood te schamen, voor die onbenullen die gisteren met hun wangedrag Cambuur in diskrediet hebben gebracht.

Voor een groot gedeelte kan ik me vinden in dit standpunt. Het gedeelte over riemer en de bewuste opzet om onze club in een negatief daglicht te stellen is me iets te suggestief en lijkt meer op een complottheorie dan dat dit daadwerkelijk met feiten onderbouwd kan worden.
Voor het overige: niks aan toe te voegen.
In Henk en Sandor we trust

Clint

Ik vind dat geen complottheorie. Het ging hier te goed. Heel Nederland had het over Cambuur en de positiviteit, qua beleving en speelwijze. Dan doe je iets om dat te blokkeren of te veranderen.

YellowBlue

Ja en dan zetten ze Dwight in de winterstop aan de kant en laten ze Klompe het seizoen afmaken...

Galdiano

Het Lodeweges topic is niet voor niets gesloten. Laten we nu kappen om nog meer digitale inkt te spenderen aan die dwaas!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

moodygrunn

Citaat van: Galdiano op april 02, 2014, 15:27:49
Het Lodeweges topic is niet voor niets opgedoken! Laten we nu kappen om nog meer digitale inkt te spenderen aan die dwaas!

Opgedoken? of opgedoekt?  :zweep

Viper

Galdiano

Citaat van: moodygrunn op april 02, 2014, 15:28:51
Opgedoken? of opgedoekt?  :zweep

Haha  :_schater

Werken en forum snel even zien is geen goede combi!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op april 02, 2014, 15:47:08
Haha  :_schater

Werken en forum snel even zien is geen goede combi!

Stop dan toch in Godsnaam met werken....
Henk, held, bedankt

moodygrunn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 02, 2014, 15:49:52
Stop dan toch in Godsnaam met werken....

Dan heb je idd nog eens tijd om te protesteren tegen een trainer  :_schater