Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

runner 1

Even voor de goede orde Henk zijn banksaldo van 8000 euro moet even door de 100 klaplopers worden opgekrikt ,een soort van boete dat zou dat wel weer rechtvaardig zijn ,haal je weer de kranten en de tv maar nu eens positief.Waarvan akt.....

SCC-J

Citaat van: Lore op april 03, 2014, 11:22:32
Natuurlijk is er een persconferentie en besteed hij hier aandacht aan. Een medewerker van Cambuur is op zijn werk bedreigd en moest vluchten. Als dat bij mij op het werk gebeurd staan wij daar ook heus wel even bij stil!

Daarnaast hij hij te maken met sponsoren die verwachten dat hij zich afzet tegen dit soort individuen!
Hadden we die dinsdag dan al niet gehad?

dizzhead

Citaat van: SCC-J op april 03, 2014, 11:59:36

Tuurlijk. Echter is de media in de voorgaande dagen naar informatie gaan vragen; je hebt niet de volledige controle over hetgeen je exact vertellen wilt, daar je reageert op een vraag. Je eigen uitleg, en volledige visie, is vaak niet in een antwoord op een vraag weer te geven. Als  je nou een vraag van een journalist krijgt als: Begrijp je de emotie van de supporters?
Dan heb je vaak de ruimte voor een ja/nee maar direct daarna zal de journalist kritischer doorvragen (ze wachten je uitleg vaak niet af). In een persconferentie krijg je vaak de ruimte om voorbereid je eigen visie op de situatie uiteen te zetten, inclusief alle randzaken die meespelen. Hierna mag de pers hierover vragen stellen.

Dat is een essentieel verschil.

Lore

Citaat van: SCC-J op april 03, 2014, 11:59:36

Je draait nu even wat om. Niet Cambuur reageert te overdreven, dat deden die idioten bij het stadion! Dat Cambuur er nu aandacht aan besteed is damagecontrol.

Lwdscc

'' Over vijf minuten begint de persconferentie n.a.v. vertrek Dwight Lodeweges.
Via de Omrop live te volgen op televisie en via een stream op internet.''

Hilversum voor Cambuur

Cambuur058

Galdiano

Het had allemaal niet zo moeten gaan!
Wat zal Dwight een rot rit naar Leeuwarden hebben gehad, wat zou hem te wachten staan in Leeuwarden.
Onbegrijpelijk dat het zo uit de hand is gelopen, het had nooit mogen gebeuren.
Wat zit ik met een kutgevoel voor de tv!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Citaat van: Galdiano op april 03, 2014, 12:44:48
Wat zal Dwight een rot rit naar Leeuwarden hebben gehad, wat zou hem te wachten staan in Leeuwarden.

Helemaal mee eens.

Scc01

Wel grappig om te zien dat de mensen die sympatie tonen voor die idiotwn het liefst willen dat er niet meer over gepraat wordt in de media en op het forum. Terwijl ze zelf de aanleiding geven.....

speculeter

spijker op de kop....
zie je zo.n man zitten.
wat een kutgevoel inderdaad.

Ketchup

Eewal

Ze hadden gewoon even een maandje moeten wachten met de contractonderhandelingen. Blijft alsnog gevoelig liggen, maar dit had een heel stuk gescheeld en dat geeft Dwight nu zelf ook toe..

Tukker

Mee eens
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Lore

Zouden die idioten zich stoer hebben gevoeld toen Dwight op stapte? Zouden die idioten nu ook angstig zijn aangezien ze duidelijk op beeld zijn en zij lang, erg lang, en ik hoop levenslang, niet meer naar Cambuur toe mogen?