Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

mario

Citaat van: Mitar op april 03, 2014, 14:05:15
Nooit en te nimmer. Al had ie ons de Champions League bezorgd, door geen respect te tonen voor onze club is een afscheid wat mij betreft not done.

Ik hoop dat we hier democratisch over kunnen zijn. Ik ben van mening dat hij wel een afscheid verdient.

Dokkumer

Citaat van: Goutum op april 03, 2014, 12:59:18
Heb me ook kapot geïrriteerd aan iemand als Dokkumer, die als moderator in mijn ogen enigszins genuanceerd moet reageren. Maar in plaats daarvan meehelpt de boel op te stoken en als klap op de vuurpijl alle conversaties over DL wil doodzwijgen door het topic maar snel te sluiten. Bah!
Ik ben moderator, ja. Maar bovenal ben ik Cambuursupporter, met dezelfde emoties als een ieder ander. Dus heb ik net zoals ieder ander het recht om te reageren zoals ik het wil. Er is niemand van de vaste forumgangers geband, berichten van hen verwijderd of wat dan ook. Wat dat betreft heeft een ieder zijn gal kunnen spuwen.

Over het sluiten van het DL topic kan ik kort zijn. Heb het de avond van tevoren aangegeven, zodat iedereen nog de kans had om zijn of haar zegje te kunnen doen. Het was de bedoeling om in aanloop naar de persconferentie deze nog even te openen, echter door mijn eigen fout is dit er niet van gekomen.

Maar als jij dat opstoken vindt, het staat je vrij om mijn functie per direct over te nemen. Geen enkel probleem mee.

Dokkumer

Citaat van: Bakker90 op april 03, 2014, 13:43:30
En nu met zen allen die gasten te weten achterhalen die dit op hun naam hebben staan.. hoop dat ze beste sttaffen krijgen en nooit met 1 poot meer in het huidige en nieuwe stadion kunnen zetten.. laat ze wat ik zij in men vorige bericht maar een jaar lang stoeletjes en containers schoonmaken in het dkv stadion.. dat zal wel te hard werken zijn ben ik bang.. :rodekaart nu het seizoen afmaken en  handhaven.. |:) |:) come onn scc
Foei. We gaan hier niet voor eigen rechter spelen :devil
Zonder gekheid, uiteraard staat iedereen op beeld en deze personen zullen wel aangepakt worden door club en daarna KNVB

Delamere

Citaat van: Goutum op april 03, 2014, 13:47:10
DL is niet alleen door die 30 relschoppers opgestapt he, het was het gehele sentiment binnen de club. Op Facebook en hier op het forum werd hij keihard afgemaakt. Daarnaast lag de focus lag veel te veel op DL, ipv op bijvoorbeeld Hans Vonk en H'veen op zich. Hans Vonk speelt nu de onschuld, maar heeft willens en wetens in een voor Cambuur belangrijke fase contact gezocht met DL, waarvan hij wist dat die zijn lokroep niet zou kunnen negeren.

Deze opmerking zal hier waarschijnlijk niet gewaardeerd worden, maar ik ben er voor om DL op de laatste speeldag tegen ADO vooraf of na afloop op de middenstip te bedanken voor zijn aandeel in het beste seizoen in de gehele historie van Cambuur.
Helemaal mee eens, al denk ik dat die Vonk gesouffleerd is door die ouwe Riemer! Die wist donders goed wat voor commotie dit zou veroorzaken, zeker qua timing!

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 03, 2014, 14:19:52
Ik vind dat Dokkumer heel emotioneel gereageerd heeft, maar ik ben er van overtuigd dat wanneer hij net als anderen over de scheef was gegaan, hij zichzelf gewaarschuwd had en zelfs eventueel een (tijdelijke) ban had gegeven. Misschien is hij in de buurt geweest van de grens, maar in mijn ogen er niet overheen.
Nu de rede is teruggekeerd bij mij ben ik inderdaad van mening dat ik zeker heel emotioneel en kwaad gereageerd heb. Dat is net zoals bij ieder ander mijn goed recht, daarvoor wil ik me niet eens verdedigen ;) Echter sommige reacties doen voorkomen alsof ik degene ben geweest die opmerkingen over WOII en dergelijke gemaakt heb, zover ben ik echter zelf niet gegaan.
Natuurlijk ben ik nog altijd diep teleurgesteld in de TOTALE gang van zaken, echter ik heb geen spijt van wat ik gezegd heb. Ik heb niemand bedreigd in woord, gebaar of welke mogelijkheid dan ook.
Wat misschien iets harder aangepakt had mogen worden zijn bepaalde reacties die inderdaad over de grens zijn gegaan. Alleen is moderatie op zo'n moment ontzettend moeilijk, mede door de drukte als door je eigen emotionele toestand.

Als enige wil ik nog aangeven dat ik Lodeweges heel veel succes toewens NA volgend seizoen ;) Het waren 32 (minus 3 dramapotten) fantastische wedstrijden. Daar is hij ook mede verantwoordelijk voor geweest.

En nu houd ik er over op :P

Dokkumer

Citaat van: Delamere op april 03, 2014, 14:57:56
Helemaal mee eens, al denk ik dat die Vonk gesouffleerd is door die ouwe Riemer! Die wist donders goed wat voor commotie dit zou veroorzaken, zeker qua timing!
Het gekke is dat ik dat gevoel niet heb... Kan het niet omschrijven, maar Riemer heeft zich altijd (in ieder geval naar buiten toe) normaal tot netjes opgesteld tegenover onze club.

Delamere

Citaat van: Dokkumer op april 03, 2014, 15:03:47
Het gekke is dat ik dat gevoel niet heb... Kan het niet omschrijven, maar Riemer heeft zich altijd (in ieder geval naar buiten toe) normaal tot netjes opgesteld tegenover onze club.

Die Riemer kun je niet vertrouwen, heb hem "off the record" hele lullige dingen over Van Basten horen zeggen, terwijl hij vlak daarna in de pers hoog van hem opgaf. 

scclwd

Citaat van: Galdiano op april 03, 2014, 12:44:48
Het had allemaal niet zo moeten gaan!
Wat zal Dwight een rot rit naar Leeuwarden hebben gehad, wat zou hem te wachten staan in Leeuwarden.
Onbegrijpelijk dat het zo uit de hand is gelopen, het had nooit mogen gebeuren.
Wat zit ik met een kutgevoel voor de tv!

Ik heb de persconferentie zojuist gekeken. Heb wel een traantje moeten wegpinken.  ;(

runner 1

Nog 1 reactie en dan sluiten we dit hoofdstuk af, de 100 klaplopers op een boerenwagen en insmeren met pek en veren
en dan door de stad vervoeren ,op de dag dat Cambuur thuis speelt.

Dokkumer

Citaat van: runner 1 op april 03, 2014, 15:10:38
Nog 1 reactie en dan sluiten we dit hoofdstuk af, de 100 klaplopers op een boerenwagen en insmeren met pek en veren
en dan door de stad vervoeren ,op de dag dat Cambuur thuis speelt.
100? 20-30 maximaal. Niet blijven overdrijven. En nu ben ik er klaar mee, dus reageer niet meer op ;)

pvanbuijtene

Citaat van: Scc01 op april 03, 2014, 14:15:41
Volgens mij moet je respect verdienen, en in mijn ogen verdiend dl meer respect dan dat kansloze gedeelte van ons publiek.

Zeg je nou dat diegene die dwight per direct weg wou hebbrn geen respect verdiend?

renaldo

Ik heb precies hetzelfde gevoel als delamere. Ben totaal geen complotdenker, maar in dit geval.........zóveel optie's voor DKV en dan uitgerekend DL.
DL heeft trouwens volgens eigen zeggen het succes voor een zeer groot deel te danken aan de enorme gretigheid van de spelersgroep die hij nog nooit zo heeft meegemaakt! Ik denk dat dat volgend seizoen een heel ander verhaal wordt voor hem.

Dokkumer

Citaat van: renaldo op april 03, 2014, 15:15:12
Ik heb precies hetzelfde gevoel als delamere. Ben totaal geen complotdenker, maar in dit geval.........zóveel optie's voor DKV en dan uitgerekend DL.
DL heeft trouwens volgens eigen zeggen het succes voor een zeer groot deel te danken aan de enorme gretigheid van de spelersgroep die hij nog nooit zo heeft meegemaakt! Ik denk dat dat volgend seizoen een heel ander verhaal wordt voor hem.
Ach, het is een kwestie van wegstrepen. RKC is absoluut geen verbetering. Feyenoord was geen optie en ga zo maar door. De enige die gunstig uit de bus kwam voor hem is dan ..... juist onze zuiderbuur geweest.

pvanbuijtene

Citaat van: Dokkumer op april 03, 2014, 15:18:21
Ach, het is een kwestie van wegstrepen. RKC is absoluut geen verbetering. Feyenoord was geen optie en ga zo maar door. De enige die gunstig uit de bus kwam voor hem is dan ..... juist onze zuiderbuur geweest.

Optie blijven was ook een hele goede optie geweest...