Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
86 gasten, 2 leden
WouterZz, fred

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Citaat van: nulachtenvieftig op april 11, 2014, 20:06:39
Het interview met vd belt in de vi schetst een ander beeld.. Heb alle vertrouwen in hem!

Niets zo onvoorspelbaar als de voetballerij. Een ton meer per jaar kan een visie/doel snel doen veranderen.

Marc S

Genoeg moois wacht op 'vercambuurde' directeur

Vertrek naar AZ speelt op dit moment niet voor Van den Belt

Handhaving in de Eredivisie, na de promotie van vorig seizoen schrijft SC Cambuur bij winst op Vitesse een nieuw hoofdstuk in haar succesverhaal. Voor algemeen directeur Gerald van den Belt zou het de bekroning zijn op vijf jaar ontzettend hard werken. De beleidsbepaler zag de geel-blauwen in die periode sportief, financieel en organisatorisch sprongen maken. In het Friesch Dagblad rekent hij zich echter niet rijk.

"Want we zijn er nog niet. Maar zijn wel erg dichtbij. Het zou zo mooi zijn, lijfsbehoud. Ik gun het iedereen binnen de club enorm", meldt Van den Belt, die nog spanning proeft in de strijd tegen degradatie, maar uitgaat van een goede afloop. "Zeker als je zou verliezen. Maar NAC en RKC die elkaar nog treffen in de volgende speelronde, dat kan ook helpen."

Bij lijfsbehoud wacht SC Cambuur een nieuwe uitdaging. Is zij dan in staat om contracten van bepalende spelers te verlengen? En hoe zit het met Van den Belts eigen toekomst. De geruchten dat AZ hem wil als opvolger van Toon Gerbrands (in beeld bij PSV) zijn er. "Als je gevraagd zou worden en het is ook financieel een stap vooruit, kun je er over nadenken. Het is alleen wel zo dat ik 'vercambuurd' ben", reageert de bestuurder. "We bouwen met z'n allen aan iets moois. Er zijn nog veel uitdagingen: een nieuw stadion, de club eens drie jaar achterelkaar in de Eredivisie houden. Er is genoeg moois te doen."

Tukker

Citaat van: Marc S op april 12, 2014, 13:28:27

Handhaving in de Eredivisie, na de promotie van vorig seizoen schrijft SC Cambuur bij winst op Vitesse een nieuw hoofdstuk in haar succesverhaal. Voor algemeen directeur Gerald van den Belt zou het de bekroning zijn op vijf jaar ontzettend hard werken. De beleidsbepaler zag de geel-blauwen in die  periode sportief, financieel en organisatorisch sprongen maken. In het Friesch Dagblad rekent hij zich echter niet rijk.

"Want we zijn er nog niet. Maar zijn wel erg dichtbij. Het zou zo mooi zijn, lijfsbehoud. Ik gun het iedereen binnen de club enorm", meldt Van den Belt, die nog spanning proeft in de strijd tegen degradatie, maar uitgaat van een goede afloop. "Zeker als je zou verliezen. Maar NAC en RKC die elkaar nog treffen in de volgende speelronde, dat kan ook helpen."

Bij lijfsbehoud wacht SC Cambuur een nieuwe uitdaging. Is zij dan in staat om contracten van bepalende spelers te verlengen? En hoe zit het met Van den Belts eigen toekomst. De geruchten dat AZ hem wil als opvolger van Toon Gerbrands (in beeld bij PSV) zijn er. "Als je gevraagd zou worden en het is ook financieel een stap vooruit, kun je er over nadenken. Het is alleen wel zo dat ik 'vercambuurd' ben", reageert de bestuurder. "We bouwen met z'n allen aan iets moois. Er zijn nog veel uitdagingen: een nieuw stadion, de club eens drie jaar achterelkaar in de Eredivisie houden. Er is genoeg moois te doen."
_O_ :scc _O_
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

NRG

Citaat van: Marc S op april 12, 2014, 13:28:27

Handhaving in de Eredivisie, na de promotie van vorig seizoen schrijft SC Cambuur bij winst op Vitesse een nieuw hoofdstuk in haar succesverhaal. Voor algemeen directeur Gerald van den Belt zou het de bekroning zijn op vijf jaar ontzettend hard werken. De beleidsbepaler zag de geel-blauwen in die periode sportief, financieel en organisatorisch sprongen maken. In het Friesch Dagblad rekent hij zich echter niet rijk.

Klinkt leuk, maar als AZ komt en die biedt een ton meer aan salaris dan is v/d Belt wel vertrokken. En ik kan hem geen ongelijk geven. Voor Cambuur zou het echt een enorme aderlating zijn!

Marc S

Citaat van: NRG op april 12, 2014, 14:44:16

Klinkt leuk, maar als AZ komt en die biedt een ton meer aan salaris dan is v/d Belt wel vertrokken. En ik kan hem geen ongelijk geven. Voor Cambuur zou het echt een enorme aderlating zijn!

Je kan het ook zien als dat hij niet zomaar vertrekt. Kan hij echter vors meer verdienen dan wel.

Eewal

Ik weet niet wie zijn salaris bepaalt maar hij mag van mij best 25 euro per maand erbij, NETTO  :devil :devil :devil :devil

Lore

Citaat van: Eewal op april 12, 2014, 14:59:18
Ik weet niet wie zijn salaris bepaalt maar hij mag van mij best 25 euro per maand erbij, NETTO  :devil :devil :devil :devil

Het kan jou echt geen ruk schelen dat we dan failliet gaan hè!  :devil

Eewal

Citaat van: Lore op april 12, 2014, 15:01:49
Het kan jou echt geen ruk schelen dat we dan failliet gaan hè!  :devil

_O_

Cambuur058

Dit tweet Arno Vermeulen net:

AZ ver gevorderd met aantrekken nieuwe trainer. Volgende week wordt sowieso nieuws verwacht over belangrijke functies binnen de club. #az

belangrijke functies? hoop geen gerald..

sunderland

Zet dit even onder dit topic omdat vd belt hier veel gedonder mee heeft gehad ; Ik heb gisteren gehoord rechtstreeks uit het bestuur van cambuur dat de Heer Foppe de Haan hemzelf maandagmrgn 2 weken terug de gene is geweest die met opzet naar buiten heeft gebracht dat ze daar rond waren met dwight .De viespeuk was de opmars van cambuur een beetje zat ookal omdat dkv veel sponsors aan ons verliest . Deze bron is betrouwbaar

Clint

Had niet anders verwacht dat het bij die gierbeffers vandaan kwam.

Collingwood

Citaat van: sunderland op april 14, 2014, 10:13:44
Zet dit even onder dit topic omdat vd belt hier veel gedonder mee heeft gehad ; Ik heb gisteren gehoord rechtstreeks uit het bestuur van cambuur dat de Heer Foppe de Haan hemzelf maandagmrgn 2 weken terug de gene is geweest die met opzet naar buiten heeft gebracht dat ze daar rond waren met dwight .De viespeuk was de opmars van cambuur een beetje zat ookal omdat dkv veel sponsors aan ons verliest . Deze bron is betrouwbaar

:R :R
Kalmte alleen kan u redden.

dizzhead

Nou daar heeft meneer le coque dan maar mooi 2 dagen pret van gehad. Ik hoop dat die er lekker op geslapen heeft.  l0l

Dokkumer

:0=ONTWAAKT DIENT U MIJ TE VREZEN
Dat is alweer te zien aan die fiene rotstreken die ze daar uit proberen te halen

speculeter

:wall :zucht :R