Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
56 gasten, 4 leden
Gasgeve, Pedeja, zeewolde, Noordcambuur

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: sunderland op april 14, 2014, 10:13:44
Zet dit even onder dit topic omdat vd belt hier veel gedonder mee heeft gehad ; Ik heb gisteren gehoord rechtstreeks uit het bestuur van cambuur dat de Heer Foppe de Haan hemzelf maandagmrgn 2 weken terug de gene is geweest die met opzet naar buiten heeft gebracht dat ze daar rond waren met dwight .De viespeuk was de opmars van cambuur een beetje zat ookal omdat dkv veel sponsors aan ons verliest . Deze bron is betrouwbaar

Zal me niets verbazen. Zijn een stel smeerlappen daar.

Montana

Zet dit even onder dit topic omdat vd belt hier veel gedonder mee heeft gehad ; Ik heb gisteren gehoord rechtstreeks uit het bestuur van cambuur dat de Heer Foppe de Haan hemzelf maandagmrgn 2 weken terug de gene is geweest die met opzet naar buiten heeft gebracht dat ze daar rond waren met dwight .De viespeuk was de opmars van cambuur een beetje zat ookal omdat dkv veel sponsors aan ons verliest . Deze bron is betrouwbaar

KLOPT!

Cor

Bevestigt wat velen al vermoeden. Waarom niet eens keihard terug slaan en dit verhaal onder de aandacht brengen van de landelijke pers?

Collingwood

Gerbrands gaat weg bij AZ volgens VI. Hopelijk laten ze Gerald met rust...
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Cor op april 14, 2014, 11:42:44
Bevestigt wat velen al vermoeden. Waarom niet eens keihard terug slaan en dit verhaal onder de aandacht brengen van de landelijke pers?

Waarom wel? Wat hebben wij te winnen? Het gaat gewoon ontkent worden door DKV en het wordt erg ordinair. Het verstandigste lijkt mij om ons volledig te focussen op de toekomst. Dit hoofdstuk is afgesloten

Dokkumer

Citaat van: Lore op april 14, 2014, 11:55:13
Waarom wel? Wat hebben wij te winnen? Het gaat gewoon ontkent worden door DKV en het wordt erg ordinair. Het verstandigste lijkt mij om ons volledig te focussen op de toekomst. Dit hoofdstuk is afgesloten
Deze onfrisse praktijken die PSV overigens in de jaren 80 ook toepasten zijn niet illegaal, dus zal de media hier niks mee gaan doen. Dat deze praktijken moreel verwerpelijk zijn is een ander verhaal, alleen zal de Geeuwarder bijvoorbeeld hier geen aandacht aan schenken. Net zomin als de boefjes die in Arnhem los wouden gaan, wordt angstvallig onder de pet gehouden dankzij Skriemer en Floppe

John Hiatt

Citaat van: Cor op april 14, 2014, 11:42:44

Niet meer druk over maken. De media is dat gedoe al lang weer vergeten. De overwinning tegen Vitesse is nu actueel, morgen ook al niet meer.

Collingwood

Citaat van: Collingwood op april 14, 2014, 11:50:00
Gerbrands gaat weg bij AZ volgens VI. Hopelijk laten ze Gerald met rust...

Inmiddels ook bevestigd door AZ. Ik hoop dat ze zo snel mogelijk de opvolger (niet Van den Belt) bekendmaken.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Was te verwachten. We zijn sterker gebleken dan dit achterbaks gedoe! Mooi laten gaan en verder negeren dat sootsje. (En nog twee keer winnen en dan...)
Henk, held, bedankt

dit is mien club

oei ik vrees met grote vrezen dat we van den belt kwijt gaan raken
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter

Hij is hier nog niet klaar met zijn taak.
Dus nee...zie hem hier niet weggaan.

dit is mien club

Citaat van: peter op april 14, 2014, 15:16:26
Hij is hier nog niet klaar met zijn taak.
Dus nee...zie hem hier niet weggaan.

nou ik wel om € 1000.- zal hij het misschien niet doen maar wel als dat bedrag € 5000.- in de maand meer word
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

SCCRulez

Heeft er nog iemand een heel sterk, groot slot; vastketenen aan het stadion die man. Zou mokerslag zijn voor scc als Gerald vertrekt

Kinge

Journalisten spraken zaterdagavond ook al over een vertrek na AZ...

dit is mien club

Waar rook is is .....

voorbeeld hoef ik niet te nomen denk ik? Iet met DKV en Dwight