Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 87
  • Total: 88
  • fred
87 gasten, 1 lid
fred

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: DLSVC op juli 25, 2014, 08:25:35
In het geval van jou, valt daar ook enigszins wat van te zeggen waarde heer Dokkumer
The truth is out there waarde kabouter :devil

Lore

Citaat van: Dokkumer op juli 25, 2014, 08:32:54
The truth is out there waarde kabouter :devil

Je zou toch niets meer zeggen? Sssstt....... :zweep

Dokkumer

Citaat van: Lore op juli 25, 2014, 08:39:19
Je zou toch niets meer zeggen? Sssstt....... :zweep
Wilt u eerder gedane uitspraak wel in de juiste context plaatsen? U lijkt wel een politicus of journalist. Beterschap :devil

Lore

Citaat van: Dokkumer op juli 25, 2014, 09:17:12
Wilt u eerder gedane uitspraak wel in de juiste context plaatsen? U lijkt wel een politicus of journalist. Beterschap :devil

:_schater Veel te hard werken voor mij. Ik heb dus een eigen bedrijf.

wiekie1969

Wanneer gaat de beurs eens open, de verdediging is gatenkaas :( :( :(

YellowBlue

Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2014, 21:21:12
Wanneer gaat de beurs eens open, de verdediging is gatenkaas :( :( :(

ja nu jij weer schreeuwt gaat hij het vast doen... :?

0517

Wanneer begin je nu eens met geld te smijten Gerald? Wat er in komt had er al lang weer uit gemoeten!!  :(

TARGET

Ben het er wel met eens dat er een goede verdediger moet komen anders wordt het nog moeilijk.. Ziet er kwetsbaar uit.. zoals ik zei in m'n andere post de leeuw voor de positie's middenveld en aanvallend heb je dit compleet.. en nog een goede links centrale verdediger halen.. Dat heeft cambuur nog wel nodig anders wordt het misschien gatenkaas.. maar ik geloof er in dat er een goede speler komt daar zit ik niet overin.!! V/d Belt is de man die cambuur nodig heeft nu gaan strooien met geld en het verstand op nul heeft ook geen zin.. dan zijn we straks met SC Cambuur terug bij af.!!   

Marc S

Citaat van: TARGET op juli 26, 2014, 22:12:13
Ben het er wel met eens dat er een goede verdediger moet komen anders wordt het nog moeilijk.. Ziet er kwetsbaar uit.. zoals ik zei in m'n andere post de leeuw voor de positie's middenveld en aanvallend heb je dit compleet.. en nog een goede links centrale verdediger halen.. Dat heeft cambuur nog wel nodig anders wordt het misschien gatenkaas.. maar ik geloof er in dat er een goede speler komt daar zit ik niet overin.!! V/d Belt is de man die cambuur nodig heeft nu gaan strooien met geld en het verstand op nul heeft ook geen zin.. dan zijn we straks met SC Cambuur terug bij af.!!

Precies zo zijn de financiele problemen ook gekomen en dat willen we ook niet meer..

Casuals-lwd

Waar blieft die versterking ?  :zucht

wiekie1969

wiekie1969

Citaat van: YellowBlue op juli 26, 2014, 21:59:03
ja nu jij weer schreeuwt gaat hij het vast doen... :?

Ik hef wel geliek vriend!!!!!

Dokkumer

Citaat van: wiekie1969 op juli 30, 2014, 12:33:05
Ik hef wel geliek vriend!!!!!
Dat de verdediging een gatenkaas is kink mie wel in fiene. Dat fut de beurs trokken wudde mut NIET. Dan heffe we straks weer een corteo naar ut gemeentehuus ;)
Foor dat bitsje geld wat wij hevven kregen (de helft derfan dus) kinne wij gien 2 goeie linkspoaten halen.

piene hassus

De trainerscarroussel begint nu ook te draaien, wilt u aub alles op alles zetten om De Jong bij Cambuur te houden?

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: piene hassus op september 01, 2014, 15:49:50
De trainerscarroussel begint nu ook te draaien, wilt u aub alles op alles zetten om De Jong bij Cambuur te houden?

Hahaha 't moet niet gekker worden  :insane