Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
32 gasten, 4 leden (1 verborgen)
Bankzitter, mathijs901, bok

Helmond Sport - SC Cambuur [1-9-23]

Gestart door Inferno-058, augustus 17, 2023, 15:32:31

Vorige topic - Volgende topic

Josli

Citaat van: R058 op september 01, 2023, 22:16:03
Voor mii is dat ook niet terug te zien nee. Dat vind ik het pijnlijkste voor Ultee. Het enige patroon is inspelen naar de back en centrale verdediger inschuiven om hem dan toch maar terug te spelen naar de keeper.

Verschrikkelijk veel lange ballen van de keeper, hopend dat hij goed valt. Verschrikkelijk vind ik dan om naar te kijken. ZIjn ook nog eens van die hoge luie ballen, waar een spits niks mee kan. Eigenlijk niemand een voldoende. Echt matig en ideeenloos...

Harry L.

Citaat van: michello op september 01, 2023, 22:18:41
Kan iemand mij uitleggen waarom Pichel een contract heeft gekregen? Die heeft alle ballen ingeleverd, loopt erbij als een kip zonder kop en vergeet die Kaars neer te halen.. :_schater

Die kan helemaal niks, heeft verleden jaar in zijn invalbeurten al werkelijk alleen maar onkunde laten zien. Bergsma had die man neer moeten halen, deze kun je Pichel niet aanrekenen vind ik.

wiekie1969

Hef weer genoten van Kooistra. Wat een mantsje. Heerlijk.  _O_ _O_ _O_

michello

Citaat van: Harry L. op september 01, 2023, 22:27:42
Die kan helemaal niks, heeft verleden jaar in zijn invalbeurten al werkelijk alleen maar onkunde laten zien. Bergsma had die man neer moeten halen, deze kun je Pichel niet aanrekenen vind ik.

Oh ik meende door t slechte beeld te zien dat Pichel meeliep.  :_schater

Harry L.

Citaat van: michello op september 01, 2023, 22:28:43
Oh ik meende door t slechte beeld te zien dat Pichel meeliep.  :_schater

Klopt ook, alleen daarvoor had Bergsma in moeten grijpen

wiekie1969

De lat zal lager moeten. Met playoffs mag je denk ik de handen dichtknijpen. De nieuwe spelers krikken hopelijk het niveau wat omhoog.

SCC

Citaat van: wiekie1969 op september 01, 2023, 22:27:58
Hef weer genoten van Kooistra. Wat een mantsje. Heerlijk.  _O_ _O_ _O_
Had alleen well een betere voorzet kunnen afleveren, nadat hij goed doorzette en z'n man omduwde.
Keeper lag al en hij geeft de bal laag voor. Dat heeft niets met leeftijd te maken, dat doet onze o12 morgenochtend op het veld van DTD nog beter
Maar Wiebe brengt inderdaad wel wat. Groeit in de duels ook

Dokkumer

Ik zal even kijken of mijn dochter dit met de MO-12 ook door heeft
De echte, dat lees je :devil

denistel

Citaat van: Harry L. op september 01, 2023, 22:29:23
Klopt ook, alleen daarvoor had Bergsma in moeten grijpen

die had er gewoon 10 meter achter moeten staan man wat een ruimte door de as

Mike SCC

Troosteloos. Om je kapot te schamen. Geen enkel aanknopingspunt voor volgende week. Het moet echt 3-4 klassen beter dan dit.

Galdiano

Totaal geen idee achter dit voetbal. Energie heeft Ultee het steeds over. Maar er zat wederom geen enkele lijn in.  Van Mullem is een absolute topper en hoop dat die meer voor balans gaat zorgen. Komende twee wedstrijden moeten gewonnen worden anders echt exit Ultee!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Kunnen we ook concluderen dat Uldrikis helemaal niet kan koppen? Man man man man man.. 0 uit 4 en door.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: De Gast op september 01, 2023, 22:41:17
Kunnen we ook concluderen dat Uldrikis helemaal niet kan koppen? Man man man man man.. 0 uit 4 en door.

Maar hey, in plaats van goals brengt hij wel rust :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

anderszchristian

Mike SCC

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 01, 2023, 22:42:22
Maar hey, in plaats van goals brengt hij wel rust :thumbsup

Je hoeft je in elk geval niet druk te maken dat je een goal van hem mist als je een vers pilsje haalt