Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 5
  • Total: 5
5 gasten, 0 leden

SC Cambuur - Jong Ajax [vr 25-8 20:00]

Gestart door Dokkumer, augustus 17, 2023, 15:57:07

Vorige topic - Volgende topic

Teun Seun

Wat maakt het uit wie er mee doen? Je moet vanuit je eigen kracht en visie gewoon kunnen winnen. Anders kan je in de eredivisie ook wel janken dat er geen spelers uit Jong meedoen om het eerlijker te maken..

Ik hoop dat alle aankopen en topspelers mee doen vrijdag.. En dan een keer 3 punten pakken tegen Ajax

CambuurAmersfoort

Ik verwacht niet dat er spelers meedoen die meegaan naar Bulgarije. Die vliegen sowieso pas vrijdag terug.
Donderdag is hun wedstrijd pas tegen 10 uur klaar. Dan ben je pas na elven in het stadion klaar en zou je zeker niet voor 12 uur vliegen. Die gasten gaan echt niet rond 2 uur landen in Amsterdam.

Dus vrijdagochtend terugkomen lijkt mij veel realistischer. Dan vlieg je misschien om 9 uur weg. Kom je rond 11 aan in Nederland en ben je waarschijnlijk pas tegen 1 uur bij de arena. Kan mij nier voorstellen dat je spelers dan 2 uur later weer in een bus 2 uur naar Leeuwarden laat rijden.

Gezien zo'n wedstrijd voor ajax toch geen belang heeft denk ik dat ze lekker met jonkies aan komen zetten.

janou

Even wat research gedaan. Het lijkt erop dat Ajax vrijdagmiddag om 16:00 pas terugvliegt vanaf luchthaven Varna met hun privevliegtuig haha :).

Op luchthaven Varna is vandaag een privejet aangekomen vanuit Amsterdam, en die gaat toevallig ook weer vrijdagmiddag om 16:00 terug.

Dit zou betekenen dat die gasten niet meedoen. Voor wat het uitmaakt 8P.

3 punten zou geweldig zijn vrijdag.  :scc

Noordcambuur

Citaat van: janou op augustus 23, 2023, 16:48:06
Even wat research gedaan. Het lijkt erop dat Ajax vrijdagmiddag om 16:00 pas terugvliegt vanaf luchthaven Varna met hun privevliegtuig haha :).

Op luchthaven Varna is vandaag een privejet aangekomen vanuit Amsterdam, en die gaat toevallig ook weer vrijdagmiddag om 16:00 terug.

dit heb je wel weer goed uitgezocht  :thumbsup

Specuveter

Wie was ook alweer die irritante speler van jong Ajax die na een doelpunt met vingertje voor de mond wegliep??

okkele

Citaat van: Specuveter op augustus 23, 2023, 19:00:53
Wie was ook alweer die irritante speler van jong Ajax die na een doelpunt met vingertje voor de mond wegliep??
dansend als een aap voor noord langs.
en door dit te typen heb ik het gedaan natuurlijk.
dat provoceren zouden ze eens moeten aanpakken en dan vooral bij die schijtclub.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Delfzijl/Cambuur

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op augustus 23, 2023, 19:00:53
kluivert

Noordcambuur

Citaat van: okkele op augustus 23, 2023, 19:07:16
dansend als een aap voor noord langs.
en door dit te typen heb ik het gedaan natuurlijk.
dat provoceren zouden ze eens moeten aanpakken en dan vooral bij die schijtclub.
schijt aan die kutclub  :y

Mike SCC

Wie er wel of niet meedoen zou helemaal niets moeten uitmaken. Van eigen kracht uitgaan en die jonge gastjes vanaf minuut 1 bij de strot pakken.

janou

janou

Citaat van: Mike SCC op augustus 23, 2023, 22:43:28
Wie er wel of niet meedoen zou helemaal niets moeten uitmaken. Van eigen kracht uitgaan en die jonge gastjes vanaf minuut 1 bij de strot pakken.

Dat is leuk gezegd. Maar het maakt wel degelijk verschil uit of Frenkie de Jong op het veld staat of Jasper ter Heide bijvoorbeeld. Tuurlijk van eigen kracht uit gaan, maar wie er bij de tegenstander op het veld staat heeft wel een grote invloed op de winkansen. Leeftijd is ondergeschikt aan kwaliteit.

sunderland

Citaat van: Mike SCC op augustus 23, 2023, 22:43:28
dat jong ajakkes is laatste 2 jaar al lang zo goed niet meer. Idd van eigen kracht en wij erachter. Ik ga sowieso uit van winst, weet ook niet waar dat op gebaseerd is met ons voetbal  :zweep

nee,wel?

Citaat van: janou op augustus 23, 2023, 16:48:06

tussenlanding op vliegbasis leeuwarden daar staat een bus klaar :y

SCC

Citaat van: Noordcambuur op augustus 23, 2023, 19:18:07
kluivert
Die scoorde die wedstrijd uit een strafschop, als ik het me goed herinner. Die links/ rechtsback was toen zo met het publiek bezig, was dat niet die jongen die nog bij Groningen heeft gezeten (Zeefuik)?

Wat die wedstrijd wel opviel was hoe rustig en goed de Ligt was, hoe makkelijk Frenkie dribbelde en ik vond de intelligentie van Eiting destijds mooi om te zien.
Dat is dan weer het enige voordeel van die jong teams, dat je soms een paar potenti?le toppers ziet. Maar dat is dan vaak na de wedstrijd, dat je je dat beseft haha. Tijdens de wedstrijd is de empathie voor ze wat minder.