Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 5
  • Total: 5
5 gasten, 0 leden

SC Cambuur - Jong Ajax [vr 25-8 20:00]

Gestart door Dokkumer, augustus 17, 2023, 15:57:07

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op augustus 24, 2023, 13:29:38
Van Osch; Caschili, Tol, Smand, Bangura; Breij, Van Kaam, de Jong; v/d Water, Smit, Balk.
dit is momenteel sterkste opstelling  :thumbsup

Noordcambuur

sunderland

Ik verwacht vooral niks en dat is ook een manier om er tegen aan te zien. De spelers die zijn gehaald zijn prima en verder houd het totaal niet over. Steeds weer dezelfde fouten komen we door in de rats en onder druk. Ultee heeft het steeds maar over keihard werken nou mag je dat dan niet verwachten. Ik verwacht 3 punten morgen

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op augustus 24, 2023, 18:50:26
dit is momenteel sterkste opstelling  :thumbsup
denk ik eigenlijk ook al twijfel ik wel over Smit

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op augustus 24, 2023, 18:53:07
Ik verwacht vooral niks en dat is ook een manier om er tegen aan te zien. De spelers die zijn gehaald zijn prima en verder houd het totaal niet over. Steeds weer dezelfde fouten komen we door in de rats en onder druk. Ultee heeft het steeds maar over keihard werken nou mag je dat dan niet verwachten. Ik verwacht 3 punten morgen
ik hoop het ook dat we 3 punten pakken verdomme wat zou dat heerlijk zijn :proost

wiekie1969

Citaat van: sunderland op augustus 24, 2023, 18:53:07

Je mag na 6 weken voorbereiding en 2 wedstrijden wel eens wat verbetering zien in een aantal dingen. Met name in de omschakeling en de spelhervattingen. Vooral verdedigend. Het baltempo achterin is ook veel te laag en de durf is er niet om in te schuiven. We gaan het zien.

richard

Thijs09876

Wordt de wedstrijd ook ergens uitgezonden?

Noordcambuur

Zijn nog wat kaarten verkrijgbaar dus wees er snel bij OP = OP |:)

papier

Voorstopper

Zal mij echt benieuwen of de spelers die mee zijn geweest (en op de bank zaten) ook spelen vanavond.

K. Hlynsson zat op de bank en heeft 2 wedstrijden gespeeld en 1x gescoord (van de 2)
Rasmussen precies zo 2x gespeeld en 1 x gescoord (van de 2)
Vos 2x gespeeld
Godts nog even ingevallen voor Kudus in de blessuretijd van de wedstrijd
Setford de keeper ook 2 wedstrijden gekeept was ook mee

Als ze spelen hebben ze in ieder geval een lange reis achter de boeg en zijn ze vast niet 100% fris

anderszchristian

Citaat van: Voorstopper op augustus 25, 2023, 09:38:57
Zal mij echt benieuwen of de spelers die mee zijn geweest (en op de bank zaten) ook spelen vanavond.

K. Hlynsson zat op de bank en heeft 2 wedstrijden gespeeld en 1x gescoord (van de 2)
Rasmussen precies zo 2x gespeeld en 1 x gescoord (van de 2)
Vos 2x gespeeld
Godts nog even ingevallen voor Kudus in de blessuretijd van de wedstrijd
Setford de keeper ook 2 wedstrijden gekeept was ook mee

Als ze spelen hebben ze in ieder geval een lange reis achter de boeg en zijn ze vast niet 100% fris

Ik gooi er even ene Ultee'tje in: We moeten gewoon uitgaan van onze eigen krachten, ongeacht wie er mee spelen  :proost

oost

Citaat van: anderszchristian op augustus 25, 2023, 10:04:16
Ik gooi er even ene Ultee'tje in: We moeten gewoon uitgaan van onze eigen krachten, ongeacht wie er mee spelen  :proost

En je vergeet : We moeten met heel veel energie spelen  :devil

papier

Citaat van: anderszchristian op augustus 25, 2023, 10:04:16

Dat moeten we zeker doen want dat is de kortste weg naar herkenbaar en eigen voetbal. In tegenstelling tot wat Ultee afgelopen seizoen heeft gedaan waarbij er bij iedere scheet werd gewisseld.