Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
54 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Fc Dordrecht-SC Cambuur

Gestart door nee,wel?, september 30, 2023, 00:39:53

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

0 punten in de op papier vier makkelijkere wedstrijden kan niet.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

wiekie1969

Wust er alleen maar verdrietig van. Ik wel tenminste.

PePe

Henk en Pascal zondag op ESPN te gast.

Harry L.

Citaat van: Stanley op oktober 06, 2023, 20:39:42
Als ik Henk was zou het niet doen met dit armoedige zootje.

Amen, hier gaat niet veel meer uitgeperst worden.

Harry L.

Citaat van: De Gast op oktober 06, 2023, 20:43:48
Helder signaal van de spelers dit.

Moeten hun ogen uit hun kop schamen, armetierig zooitje. Dit hele seizoen kan een kruis over

Harry L.

Citaat van: sunderland op oktober 06, 2023, 20:51:00
Nu krijgen we weer dat ons selectie weer slecht is. Dit haalde ik vanmiddag al aan. Al die ploegen waarvan we verloren hadden een mindere selectie. Eerste 4 moet kunnen met deze selectie . Deze trainer maakt echt iedere speler slechter dat zie je toch duidelijk

Wordt eens wakker man, dit is gewoon een heel matig ploegje

Holwerd voor Cambuur

Tol verdient zijn geld ook lekker makkelijk zo met die halve wedstrijdjes :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

D.H.Skolten

Citaat van: Poetser op oktober 06, 2023, 20:40:06
Precies.

Laat 't maar 7-0 worden.
Alles gaat bij Cambuur om geld dus ik denk dat Ultee gewoon het seizoen afmaakt. Het maakt ze toch niet uit waar ze eindigen of hoe ze spelen.

oost

Dat we geen brede selectie hebben klopt, dat we geen top selectie hebben ook. Maar in de basis is de selectie veter dan wat we nu te zien krijgen hoor. Zelfvertrouwen doet ook wat met een mens. Nu lopen alle spelers met de ziel onder hum arm over het veld.
En dat zie terug in het spel en de resultaten

wiekie1969

sunderland

Citaat van: Harry L. op oktober 06, 2023, 21:07:05
Wordt eens wakker man, dit is gewoon een heel matig ploegje
word jij es wakker Dordrecht man. Jong Utrecht Helmond jong psv ow wat bin die goed en de rest was ook matig. Wij matig de rest ook

PePe

De doelpuntmaker vd Water gewisseld?  :(  :(

Dokkumer

Citaat van: D.H.Skolten op oktober 06, 2023, 21:09:43
Alles gaat bij Cambuur om geld dus ik denk dat Ultee gewoon het seizoen afmaakt. Het maakt ze toch niet uit waar ze eindigen of hoe ze spelen.
Denk je dat het qua uitgaven een cent scheelt als je Ultee nu gaat wegsturen?
Ik ben er van overtuigd dat het aan de inkomstenkant achteruit holt, wanneer je Ultee aanhoudt.
De echte, dat lees je :devil

D.H.Skolten

Citaat van: sunderland op oktober 06, 2023, 20:51:00
Nu krijgen we weer dat ons selectie weer slecht is. Dit haalde ik vanmiddag al aan. Al die ploegen waarvan we verloren hadden een mindere selectie. Eerste 4 moet kunnen met deze selectie . Deze trainer maakt echt iedere speler slechter dat zie je toch duidelijk
Maar we hebben toch gewoon hele slechte spelers. Ik vind alleen Breij een degelijke speler, de rest zijn in een redelijk team normaal reserve spelers.

Harry L.

Citaat van: oost op oktober 06, 2023, 21:11:03
Dat we geen brede selectie hebben klopt, dat we geen top selectie hebben ook. Maar in de basis is de selectie veter dan wat we nu te zien krijgen hoor. Zelfvertrouwen doet ook wat met een mens. Nu lopen alle spelers met de ziel onder hum arm over het veld.
En dat zie terug in het spel en de resultaten

Ik ben misschien wat pessimistisch, maar ik zie maar weinig spelers waar echt nog rek in zit.
Misschien de Jong, en beide backs omdat die nog maar een aantal wedstrijden gespeeld hebben. De rest zitten we al 2 jaar of langer naar te kijken en het is al minstens zo lang echt bagger