Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 15
  • Total: 15
15 gasten, 0 leden

Fc Dordrecht-SC Cambuur

Gestart door nee,wel?, september 30, 2023, 00:39:53

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Herhaling van vanmiddag. Er is geen 1 speler die beter word onder ultee, sterker nog ze worden allemaal slechter. Cashi, ik dacht wat een speler. 2 wedstrijden en niks meer.enz enz

Eewal

Citaat van: sunderland op oktober 06, 2023, 21:39:20
Word er wel wat flauw van. In augustus hoorde je bijna niemand over slechte selectie. Vorig seiz idem. Er zit zoveel meer in deze selectie. Heus geen kampioen maar wel veel meer dan nu .
nee, dit is het.

V-man

sunderland

zeewolde

Holwerd voor Cambuur

Toch knap om na 9 wedstrijden 21 te maken en 21 tegen te krijgen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

V-man

Man o man om te janken. Ik geloof ook niet meer in Ultee. Knap hoe hij altijd e.e.a. weet te verwoorden maar daar kopen we geen flikker voor.

D.H.Skolten

Citaat van: Vlampiep op oktober 06, 2023, 21:44:47
Het zou de club sieren dat er nu afscheid wordt genomen van Ultee, maar dit kan niet zonder gevolgen blijven zonder een stevige sanering binnen de selectie.
Henk in zijn oude functie en overgaan met spelers zoals De Koe, Kooistra, Heinstra, Vd Veen.
Je weet dat je dit seizoen dan niet mee doet om de prijzen  maar behoedt ons voor veel ergenis.
Maar ik blijf er bij dat deze selectie ook met een top trainer geen potten kan breken.
Ik ben het 100% met je eens. Als dit seizoen toch niet echt serieus wordt genomen (kijk naar de spelers die gehaald zijn) kun je beter je jonge spelers ervaring op laten doen, dan kun je in de toekomst nog wat aan dit jaar hebben gehad.

PePe

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

D.H.Skolten

Citaat van: R058 op oktober 06, 2023, 21:46:11
Sommigen hier zouden zeggen dat de selectie waar we 2x kampioen mee zijn geworden ook bagger was, want die zeiken op alles. Vind t altijd veel te makkelijk geluld.
Toen we 2x kampioen werden hadden we wel een goede selectie en speelden we mooi voetbal.

zeewolde

PePe

Het zou Ultee sieren om het stokje aan Henk de Jong te gaan overhandigen.

Tanjajeah

Na koploper Roda JC (22x) is er geen club die m??r doelpunten maakt in de KKD dan Cambuur (21x)

Na Jong Ajax (24x) is er geen club die m??r doelpunten tegen krijgt in de KKD dan Cambuur (21x)

Bizar. En ook duidelijk waar het probleem ligt.