Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Sc cambuur-nac

Gestart door nee,wel?, oktober 07, 2023, 13:17:20

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Citaat van: Bankzitter op oktober 15, 2023, 19:19:55
Centraal duo is het enige probleem dat Henk moet oplossen. We scoren er echt wel genoeg, geven niet eens zo gek veel kansen weg, maar alles vliegt er in.

vOSch kon weinig aan de tegengoals doen, had nog 2 prima reddingen.
Caschili speelt een hele goede wedstrijd, genoten van die jongen. Poll beste wedstrijd tot nu toe.
vKaam goed, helaas nooit beslissend. Schaapman viel prima in.
Breij inmiddels 10 goals+assists, meest waardevolle speler in de KKD...
vdWater goed, Balk nuttig en Kooistra weer een knappe invalbeurt.

We speelden niet zo slecht als de score doet vermoeden.

V/d water goed en Balk nuttig? En die Poll is gewoon leuk voor de derde divisie.Ik krijg steeds meer het idee dat ik er geen kloten van snap.  8P

wiekie1969

Niet alleen Poll Harry. Ook Milan de Koe. Sjezus wat is die slecht

Harry L.

Citaat van: wiekie1969 op oktober 15, 2023, 19:51:57
Niet alleen Poll Harry. Ook Milan de Koe. Sjezus wat is fue slecht

Die het niet een bal raakt.

Oud Cambuur

Onze verdediging stond zeker niet goed de eerste helft maar onze middenvelders lieten de spelers van Nac rustig lopen daardoor was het makkelijk voetballen voor een matige ploeg als Nac. 2de helft stond een stuk beter Bergsma en Tol zat weer wat vertrouwen in en Schaapman was een
verademing snap alleen niet dat er na de 2-3 alleen maar hoge ballen werden erin gepompt terwijl als je het voetballend had opgelost er meer mogelijk was geweest.

Specuveter

Citaat van: Destroyer op oktober 15, 2023, 19:44:01
Ja klopt die zat er heel slecht in
de 0-1 kwam voort uit dramatische pass van hem.
Vond het echt een hele slechte pot van hem!

Holwerd voor Cambuur

Tweede helft was een beetje zoals tegen Excelsior thuis, 1e wedstrijd vorig seizoen. Het lijkt heel wat, maar dat komt omdat die lui 0-3 voor staan en zich lekker in graven.

- Caschili samen met Nijhuis de beste man van het veld.
- El Hilali is (ook) geen spits.
- Verdedigen is heel moeilijk.
- De meeste jeugdspelers doen niet veel onder voor de "basis".
- K*nker Breda is tot??l nutteloos.
- Nog wel wat dingetjes, maar wat doet het er toe. Hopelijk komt er in de winter wat bij.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

R058

Citaat van: Harry L. op oktober 15, 2023, 19:46:39
V/d water goed en Balk nuttig? En die Poll is gewoon leuk voor de derde divisie.Ik krijg steeds meer het idee dat ik er geen kloten van snap.  8P
Ik vond vooral Balk erg matig, maar hij is ook een beetje een domme voetballer in het drukzetten en hij snapt niet wanneer hij diep moet gaan. Poll was vooral nog wat bang leek t en herkende nog niet wanneer hij gewoon op kon stomen. Wel een mooie voorzet bij de 2-3.

grijskijker

De zeikerts hebben weer de overhand, je mist 6(!) potenti?le basisspelers en die lui hebben een kwartier van onze fouten geprofiteerd, thats all!

Schaapman een fijne voetballer!

R058

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 15, 2023, 20:06:35
Tweede helft was een beetje zoals tegen Excelsior thuis, 1e wedstrijd vorig seizoen. Het lijkt heel wat, maar dat komt omdat die lui 0-3 voor staan en zich lekker in graven.

- Caschili samen met Nijhuis de beste man van het veld.
- El Hilali is (ook) geen spits.
- Verdedigen is heel moeilijk.
- De meeste jeugdspelers doen niet veel onder voor de "basis".
- K*nker Breda is tot??l nutteloos.
- Nog wel wat dingetjes, maar wat doet het er toe. Hopelijk komt er in de winter wat bij.
Caschili had alleen bij die 0-2 veel sneller naar die back moeten gaan. Nu ging het doordekken daardoor compleet fout en kwam Boere helemaal vrij. Dat was nergens voor nodig. Maar aan inzet ligt het bij hem in ieder geval zeker niet.

Harry L.

Citaat van: Grijskijkert op oktober 15, 2023, 20:08:51
De zeikerts hebben weer de overhand, je mist 6(!) potenti?le basisspelers en die lui hebben een kwartier van onze fouten geprofiteerd, thats all!

Ik zou het zelf realisten noemen, maar blijkbaar zijn er ook supporters die al tevreden zijn als een speler normaal kan lopen. Schaapman volledig eens!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: R058 op oktober 15, 2023, 20:09:53
Caschili had alleen bij die 0-2 veel sneller naar die back moeten gaan. Nu ging het doordekken daardoor compleet fout en kwam Boere helemaal vrij. Dat was nergens voor nodig. Maar aan inzet ligt het bij hem in ieder geval zeker niet.

Ah, dan was alleen Nijhuis MotM  :D
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op oktober 15, 2023, 20:08:51

we worden het wel eens eens. Heb me vooral gefocust op het voetballende gedeelte en dat was de eerste helft redelijk met idd 15 min zeer zwak. De 2e helft was het een hele leuke wedstrijd waarin heel veel goede momenten zaten. Je iig een voetbal idee. Heb zeer genoten van schaapman die mij Vd week op training ook al opviel en in de oefenwedstrijd tegen Harkema ook al. Uitstekende functionele techniek. Op die manier kun je snel de bal verplaatsen

Bernardo

Blijft gewoon zonde dat het na 1 tegengoal weer als een kaartenhuis in elkaar zakt..

grijskijker

Citaat van: Harry L. op oktober 15, 2023, 20:14:00
Ik zou het zelf realisten noemen, maar blijkbaar zijn er ook supporters die al tevreden zijn als een speler normaal kan lopen. Schaapman volledig eens!
Omdat het realistisch is om na 4 trainingen wonderen te verwachten van HdJ en het is ook heel realistisch om er aan voorbij te gaan dat je 6 spelers mist... :_schater

sunderland

Citaat van: Bernardo op oktober 15, 2023, 20:17:51
Blijft gewoon zonde dat het na 1 tegengoal weer als een kaartenhuis in elkaar zakt..
klopt dan is het heel labiel