Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

Sc Cambuur-jong AZ

Gestart door nee,wel?, december 09, 2023, 06:44:24

Vorige topic - Volgende topic

D.H.Skolten

Citaat van: Unknown op december 16, 2023, 00:02:09
Wedstrijd niet gezien, maar hoe de fuck krijgt noord nog bekers op het veld, zit toch groot net voor. Of je moet wel heel erg je best doen.

Nogmaals, niets gezien, maar jong teams doen we het niet goed tegen, schijnbaar.
We doen het nooit goed als er van tevoren verwacht wordt dat we winnen. Dat is 100% een mentaliteits probleem. We staan gelukkig al veel hoger dan we horen te staan met dit spelers materiaal. Ik heb wel het idee dat Henk het maximale uit deze selectie haalt.

denistel

Citaat van: De Gast op december 15, 2023, 23:20:50
Tuurlijk moet de tap daar dicht. Of de hele tribune maar sluiten.

omzet van 40.000 weg dan en ik wil niet gestrafd worden voor wat een ander doet
beetje kortzichtig vind ik

Trainert!

Citaat van: sunderland op december 16, 2023, 00:10:24
ado vvv en de graafschap waren echt goed

Dan is er maar een oplossing, en dat is alles vanaf nu uit spelen. Geen verliespartijen meer, en geen biergooiers aan kant cambuur

Destroyer

Citaat van: denistel op december 16, 2023, 02:39:44
omzet van 40.000 weg dan en ik wil niet gestrafd worden voor wat een ander doet
beetje kortzichtig vind ik

Ik sta zelf ook op Noord, maar dit zo achterlijk. Een net van zes meter hoog en dan bewust er bier over heen gooien? Ben er ook helemaal klaar mee. Hou mijn hart vast in het nieuwe stadion op Noord.

En die 40k weg bij drooglegging? Stel je ff voor dat je hier drie punten laat liggen door deze bier gooien de idioot en uiteindelijk de promotie op twee punten na mist? Wie praat er dan over 40k?

** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Gast

Citaat van: sunderland op december 15, 2023, 23:35:10
h? daar is ie weer. Jammer dat je deze wedstrijd hebt gezien. Heb je de laatste tijd weinig gezien hier, ging misschien ook te goed.

Mwah jongens als jij kun je missen als kiespijn he. Dus even forumloos is soms ook een zegen.

Bankzitter

Citaat van: D.H.Skolten op december 16, 2023, 01:16:05
We doen het nooit goed als er van tevoren verwacht wordt dat we winnen. Dat is 100% een mentaliteits probleem. We staan gelukkig al veel hoger dan we horen te staan met dit spelers materiaal. Ik heb wel het idee dat Henk het maximale uit deze selectie haalt.

Zo is het. Er werd bijna 3x per wedstrijd gescoord, AZ speelde Europees, te makkelijk over gedacht. Het moet iedere week 100% zijn en zonder gekke dingen om te blijven winnen. Dat lukt nog niet met deze smalle, jonge selectie. We zijn nu afhankelijk van fouten bij de concurrentie om nog aan te haken

zeewolde

Citaat van: sunderland op december 15, 2023, 22:54:39
Kees Smit de jongste op het veld en tegelijk de beste op het veld met nummer 10. Meerdink ook een topper
die Meerdink die een dag ervoor nog tegen Legia erbij was.
Competitie vervalsing

oost

Ik heb de samenvatting nog niet gezien.
Enige die Debet is aan deze nederlaag is zijn randdebielen op noord. Dat je geen strafschop krijgt jammer maar cambuur had ze in de tang. Geloof mij bij az waren ze heel erg blij met deze time out 2x :_spank
Volgende duels maar de gehele tribune droog leggen.

Hopelijk hebben ze deze debielen gepakt en ook ik snap wel dat je niet heel noord hier aansprakelijk voor kan stellen. Maar dit is echt werkelijk schandalig  :(

zeewolde

Als hier ziveel mensen zijn die op noord staan, dan moet toch ook minimaal bekend zijn of die 2/3 gestoorden gepakt zijn.

wiekie1969

Grote probleem op Noord momenteel is dat er teveel mensen zijn die niet voor het voetbal komen maar voor de randzaken. Dom zuipen en de neus vol is belangrijker dan je club steunen. De stewards staan er met poep in de broek tussenin. Hoe vaak is er dit seizoen nu al niet gestaakt??? Het is te triest voor woorden.

HansKazan

Slechtste wedstrijd van het seizoen tot nu toe. Was wederom een lange zit. Elke thuiswedstrijd tot nu toe. Verbaas me echt over de samenvattingen van uitwedstrijden en hoe goed ze daar dan spelen. Thuis is het een wereld van verschil.

wiekie1969

Thuis moeten we het spel maken. In uitwedstrijden spelen we reactie voetbal. Dat beheersen we beter. Tegen Jong Psv, Jong Utrecht en Jong  Az verlies je 9 punten. Had je nu 40 punten gehad. Doodzonde.

Noordcambuur

Citaat van: wiekie1969 op december 16, 2023, 09:29:43
Thuis moeten we het spel maken. In uitwedstrijden spelen we reactie voetbal. Dat beheersen we beter. Tegen Jong Psv, Jong Utrecht en Jong  Az verlies je 9 punten. Had je nu 40 punten gehad. Doodzonde.
klopt wiekie 1969 en van deze clubs hoor je van te winnen.
Bij deze duels waren de scheidsrechters ook niet al te goed.

wiekie1969

Citaat van: Bankzitter op december 16, 2023, 07:35:43
Zo is het. Er werd bijna 3x per wedstrijd gescoord, AZ speelde Europees, te makkelijk over gedacht. Het moet iedere week 100% zijn en zonder gekke dingen om te blijven winnen. Dat lukt nog niet met deze smalle, jonge selectie. We zijn nu afhankelijk van fouten bij de concurrentie om nog aan te haken

Hoogst haalbare is playoffs. Wordt nog een hele toer. Top 5 red je ook niet. 

wiekie1969

Citaat van: D.H.Skolten op december 16, 2023, 01:16:05

Henk haalt het maximale eruit. Misschien zelfs wel meer. Denk niet dat het een mentaliteits probleem is maar een gebrek aan kwaliteit. Dat missen we in alle linies.