Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
79 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Sc Cambuur-jong AZ

Gestart door nee,wel?, december 09, 2023, 06:44:24

Vorige topic - Volgende topic

V-man

Een absoluut belachelijke maatregel dit. Duizenden mensen kunnen hier geen fuck aan doen en die krijgen straf door lekker in de kou te zitten.

AL

Vanaf minuut 1 was het gewoon kut.
Slecht voetbal, de jonkies van AZ zowel fysiek als voetballend de betere.  Geen buitens en onze spits was vandaag bedroevend.

sunderland

Citaat van: De Gast op december 15, 2023, 23:04:06
Eindelijk weer eens een pot kunnen zien en dan krijg je dit. De verwachtingen kunnen ook gelijk weer de prullenbak in. Het was weer ouderwets helemaal niks. Na de 1-2 kon er ook wel afgefloten worden. Gelatenheid bij spelers en supporters. Ik denk dat de heren voetballers wat teveel in zichzelf zijn gaan geloven..

Nog triester dan het niveau van ons cluppie was natuurlijk weer de Noord tribune. Wat zetten ze zich daar keer op keer ongelooflijk voor schut. Gooi ?m alvast nu maar plat zou ik zeggen.
h? daar is ie weer. Jammer dat je deze wedstrijd hebt gezien. Heb je de laatste tijd weinig gezien hier, ging misschien ook te goed.

sunderland

Citaat van: hobbes op december 15, 2023, 23:16:01
Henk wisselde te laat, Balk had er veel eerder af gemoeten
eens. Eigenlijk is balk een zeer vervelende?. in het veld

sunderland

Vond de wissel van Breij heel vreemd, was ie geblesseerd dan snap ik het

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op december 15, 2023, 23:35:10
h? daar is ie weer. Jammer dat je deze wedstrijd hebt gezien. Heb je de laatste tijd weinig gezien hier, ging misschien ook te goed.

Eigenlijk is het al zeker 3 thuiswedstrijden op rij niet best he...

Ik kijk geen uitwedstrijden, dus daar valt weinig over te zeggen. Maar Roda; Eindhoven en vandaag waren toch eigenlijk gewoon.. Kut.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Citaat van: V-man op december 15, 2023, 23:31:40
Een absoluut belachelijke maatregel dit. Duizenden mensen kunnen hier geen fuck aan doen en die krijgen straf door lekker in de kou te zitten.
Je weet dat het belachelijk is, toch gaan een paar halve zolen zonder reden hun dure bier over het net heen smijten? Vreugdebier ben ik al kritisch op, deze actie sloeg gewoon nergens op.
De echte, dat lees je :devil

Bernardo

En toch had de scheidsrechter wel een penalty kunnen geven bij de handsbal nou ik het terug zie

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bernardo op december 15, 2023, 23:45:29
En toch had de scheidsrechter wel een penalty kunnen geven bij de handsbal nou ik het terug zie

Via eigen lichaam tegen de hand is geen hands.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

drg

Bedroevend elftal, maar een nog veel bedroevender scheids..

95 minuten lopen ergeren aan dit spel en dan ook nog eens zo'n achterlijke randdebiel van een biersmijter die de enige opleving die er nog ontstond helemaal de stront in gedrukt heeft.

Ik hoop dat ze die idioot in 't bier verzuipen.

Unknown

Wedstrijd niet gezien, maar hoe de fuck krijgt noord nog bekers op het veld, zit toch groot net voor. Of je moet wel heel erg je best doen.

Nogmaals, niets gezien, maar jong teams doen we het niet goed tegen, schijnbaar.

drg

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 15, 2023, 23:57:32
Via eigen lichaam tegen de hand is geen hands.

Een hand op een bal wat niet van een keeper zal toch altijd hands moeten zijn? Ik heb nooit anders gehoord. Behalve in situaties met aangeschoten hands langs het lichaam, wat dit niet was, lijkt mij dat het gewoon een penal had moeten zijn.

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 15, 2023, 23:42:51
Eigenlijk is het al zeker 3 thuiswedstrijden op rij niet best he...

Ik kijk geen uitwedstrijden, dus daar valt weinig over te zeggen. Maar Roda; Eindhoven en vandaag waren toch eigenlijk gewoon.. Kut.
ado vvv en de graafschap waren echt goed

PePe

Van een scheids uit Surhuisterveen kun je niet winnen, al maakt de tegenstander hands in de 16.

D.H.Skolten

Citaat van: hobbes op december 15, 2023, 23:20:12
Dan wordt er iig niet meer gegooid
Dan gaan ze met cola gooien. Biertap dicht zou een echte groen links oplossing zijn. (iedereen straffen omdat er een paar mongolen zijn)