Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

SC Cambuur- Top oss

Gestart door nee,wel?, januari 22, 2024, 23:54:15

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: Specuveter op januari 29, 2024, 11:01:12
Ik denk...
Tol   Smand Bergsma  ??
Breij   Van Kaam   De Jong
Balk    Uldrikis   Smit.
Citaat van: Bankzitter op januari 29, 2024, 10:06:23
Ik verwacht:

Tol/Smand/Bergsma/ Pichel (??)

vKaam/Breij/Smit

Kooistra/Uldrikis/Balk

vMullem en Poll kun je niet weer laten starten. Kooistra heeft zich echt laten zien.
Vandaag geen keeper zie ik? :koffie 8P

sunderland

Citaat van: Specuveter op januari 29, 2024, 11:01:12
Ik denk...
Tol   Smand Bergsma  ??
Breij   Van Kaam   De Jong
Balk    Uldrikis   Smit.
denk het ook. Ben benieuwd naar de links back..  met het oog op vrijdag moet er wel een echte verdediger staan. Nu kan alles daar staan maar vrijdag niet

grijskijker

Citaat van: sunderland op januari 29, 2024, 11:03:46
denk het ook. Ben benieuwd naar de links back..  met het oog op vrijdag moet er wel een echte verdediger staan. Nu kan alles daar staan maar vrijdag niet
Weet het niet Henk was niet zo te spreken over het verdedigende werk van de middenvelders, daar kan best wel eens wisseling komen zodat spelers voor vrijdag opscherp worden gezet.

Noordcambuur

papier

Niet op ESPN, nog wel een stream voor vanavond?

SCC

Citaat van: papier op januari 29, 2024, 11:35:36
Niet op ESPN, nog wel een stream voor vanavond?
Meen je niet. Ik red het ook niet vanavond en hoopte in ieder geval de tweede helft via de tv te zien.

SCC

Citaat van: sunderland op januari 29, 2024, 11:01:30
zag Oss paar x in het begin van de competitie en toen speelden ze echt prima voetbal. Wat jij zegt het voetbal is ongrijpbaar. Vooral die keeper van 30 km verderop doet het goed  :_schater :_schater :_schater
Inderdaad, die heeft de wind ook niet in de zeilen momenteel. Ik moet zeggen dat ik het die jongen wel gun overigens. Lijkt me een hele normale jongen.
Maar die leefde natuurlijk wel even boven zijn stand, zo goed had hij nog niet eerder gepresteerd. Zowel voor hem als de club, had die een (financi?le) stap moeten zetten direct na het WK.
Maar eens te meer blijkt: ongrijpbaar inderdaad, dat voetbal.

SCC

Citaat van: michello op januari 29, 2024, 11:38:35
Waarschijnlijk werkt ??n van deze wel in VLC player (kopieer deze linkjes in ?netwerkstream openen in VLC, kan ook op telefoon)

rtmp://154.42.0.41:1935/live/Holland_SF6.stream
rtmp://154.42.0.41:1935/live/Holland_SF1.stream
rtmp://154.42.0.41:1935/live/Holland_SF2.stream
rtmp://154.42.0.41:1935/live/Holland_SF3.stream
rtmp://154.42.0.41:1935/live/Holland_SF4.stream
rtmp://154.42.0.41:1935/live/Holland_SF5.stream

Michello, voor de digibeten onder ons. Wat is VLC player en hoe kunnen we mbv een van die linkjes dan (waarschijnlijk) wel de wedstrijd volgen? Je schrijft netwerkstream openen in VLC, dat betekend niet dit in een browser invullen?

Specuveter

Welke wedstrijd zenden ze dan uit vanavond?

papier

Citaat van: SCC op januari 29, 2024, 11:55:55
Meen je niet. Ik red het ook niet vanavond en hoopte in ieder geval de tweede helft via de tv te zien.

Gelukkig kun je NFL kijken op ESPN3 of de herhalingen van voetbalpraat of ESPN vandaag op 2 en 4

papier

Citaat van: Specuveter op januari 29, 2024, 12:13:09
Welke wedstrijd zenden ze dan uit vanavond?

Jong PSV - Willem II

moodygrunn

Citaat van: SCC op januari 29, 2024, 12:06:18
Michello, voor de digibeten onder ons. Wat is VLC player en hoe kunnen we mbv een van die linkjes dan (waarschijnlijk) wel de wedstrijd volgen? Je schrijft netwerkstream openen in VLC, dat betekend niet dit in een browser invullen?

https://uniconverter.wondershare.nl/vlc/vlc-media-player-or-vlc-streamer.html

Let op: doorscrollen naar beneden, niet programma onder de link downloaden, het gaat om de tekst.
VLC is een soort Windows media player/winamp. In deel 1 onder de link wordt uitgelegd hoe je die streams kan afspelen.
In Henk en Sandor we trust

SCC

Dank je wel Moodygrunn.
Zit op de gemiddelde laptop met microsoft een win player?
En uit deel 1 maak ik dan uit dat je bij stap 2 de link die hier genoemd werd plakt, maar dan niet onder file maar network?