Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
37 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

SC Cambuur- Top oss

Gestart door nee,wel?, januari 22, 2024, 23:54:15

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Oss gaat net zo spelen als Hercules

Specuveter

Wie moet er Maandag op de linksback spelen?
Sylla is er nog niet
En die harddraver wil ik nooit meer in de basis zien.

zeewolde

Citaat van: Specuveter op januari 27, 2024, 18:30:33
Wie moet er Maandag op de linksback spelen?
Sylla is er nog niet
En die harddraver wil ik nooit meer in de basis zien.
pichel en anders Veldman

denistel

lekker vrij uit spelen en een stuk of 5 maken dan ist klaar.

nee,wel?

Citaat van: sunderland op januari 27, 2024, 18:16:34
Oss gaat net zo spelen als Hercules

dat word dan weer zoeken naar het het gat in de bus

denistel

denk dat die lui tactisch minder zijn dan Hercules hoor denk een mooie 4-1

sunderland

Uldrikus word wederom belangrijk. Zijn eerst kans moet zitten dan word het een makkie. Als hij van de week niet had gespeeld dan had je sowieso verloren omdat we er niet doorheen kwamen voetballend. Oss zal precies zo inzakken

grijskijker

Citaat van: sunderland op januari 28, 2024, 15:14:07
Uldrikus word wederom belangrijk. Zijn eerst kans moet zitten dan word het een makkie. Als hij van de week niet had gespeeld dan had je sowieso verloren omdat we er niet doorheen kwamen voetballend. Oss zal precies zo inzakken
Tegen de ingravers gewoon de lange bal spelen...

denistel

Citaat van: Grijskijkert op januari 28, 2024, 16:12:24
Tegen de ingravers gewoon de lange bal spelen...

tuurlijk smit naast de let en knallu

Noordcambuur

Ben heel benieuwd naar vanavond er moet gewonnen worden om aansluiting te houden.

SCC

Top Oss, werd die niet hier ook door een aantal bij aanvang van het seizoen heel hoog (veel hoger dan ons) aangeschreven?
Toen wilden we Mac hier zien en dat Top zo goed ingekocht had. Kun je toch zien dat voetbal soms ook weer uit toeval bestaat. Loopt daar voor geen meter en ipv de kwaliteiten van Mac, ziet hij er nu vaak (wel in samenvattingen, dat geef ik toe) vaak log en traag uit.

Dat maakt voetbal weer schitterend. Brobbey werd verguist, nu zie je weer hoe ontzettend sterk die jongen (21 jaar!!) is. Gimenez altijd de held, gisteren de schlemiel.
Uldrikis kon er geen pannenkoek van volgens sommigen, nu zien we dat ons hele voetbal op hem afgestemd moet worden, want anders zit er helemaal geen lijn in.
Schouten kon wel weg, nou...hadden we die nu centraal achterin, dan hadden we nogal wat beter spel gehad van achteruit.
Onze Portuguse maagd stond bij Everton weer heerlijk de ballen eruit te halen (wel uitgeschakeld door Luton Town).
Prachtig, zoveel mensen, zoveel meningen. En dan morgen is het weer andersom.

Zin aan vanavond. Pakken, die overschatte Ossenaren (ghehe).

Bankzitter

Ik verwacht:

Tol/Smand/Bergsma/ Pichel (??)

vKaam/Breij/Smit

Kooistra/Uldrikis/Balk

vMullem en Poll kun je niet weer laten starten. Kooistra heeft zich echt laten zien.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op januari 29, 2024, 09:28:15
Ben heel benieuwd naar vanavond er moet gewonnen worden om aansluiting te houden.
die lui staan onderaan dus 3 punten moeten kunnen. Zo lang we niet voorstaan zal de organisatie bij hun goed zijn. Daarna zijn ze soms de kluts kwijt

Specuveter

Citaat van: Bankzitter op januari 29, 2024, 10:06:23
Ik verwacht:

Tol/Smand/Bergsma/ Pichel (??)

vKaam/Breij/Smit

Kooistra/Uldrikis/Balk

vMullem en Poll kun je niet weer laten starten. Kooistra heeft zich echt laten zien.
Ik denk...
Tol   Smand Bergsma  ??
Breij   Van Kaam   De Jong
Balk    Uldrikis   Smit.

sunderland

Citaat van: SCC op januari 29, 2024, 10:04:33
Top Oss, werd die niet hier ook door een aantal bij aanvang van het seizoen heel hoog (veel hoger dan ons) aangeschreven?
Toen wilden we Mac hier zien en dat Top zo goed ingekocht had. Kun je toch zien dat voetbal soms ook weer uit toeval bestaat. Loopt daar voor geen meter en ipv de kwaliteiten van Mac, ziet hij er nu vaak (wel in samenvattingen, dat geef ik toe) vaak log en traag uit.

Dat maakt voetbal weer schitterend. Brobbey werd verguist, nu zie je weer hoe ontzettend sterk die jongen (21 jaar!!) is. Gimenez altijd de held, gisteren de schlemiel.
Uldrikis kon er geen pannenkoek van volgens sommigen, nu zien we dat ons hele voetbal op hem afgestemd moet worden, want anders zit er helemaal geen lijn in.
Schouten kon wel weg, nou...hadden we die nu centraal achterin, dan hadden we nogal wat beter spel gehad van achteruit.
Onze Portuguse maagd stond bij Everton weer heerlijk de ballen eruit te halen (wel uitgeschakeld door Luton Town).
Prachtig, zoveel mensen, zoveel meningen. En dan morgen is het weer andersom.

Zin aan vanavond. Pakken, die overschatte Ossenaren (ghehe).
zag Oss paar x in het begin van de competitie en toen speelden ze echt prima voetbal. Wat jij zegt het voetbal is ongrijpbaar. Vooral die keeper van 30 km verderop doet het goed  :_schater :_schater :_schater