Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

SC Cambuur- Top oss

Gestart door nee,wel?, januari 22, 2024, 23:54:15

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Citaat van: janou op januari 30, 2024, 13:00:53
Vind dat hij op gisteren na, een prima indruk maakt de laatste tijd. Ook belangrijke redding tegen Hercules. VVV uit pakt hij een beslissende bal. Wel mee eens dat hij met ballen ver in de hoek wat klein oogt. Maar ik vind het voor KKD begrippen een prima stabiele keeper.

Oneens, was begin seizoen redelijk positief toen hij kwam van Fortuna.
Nu is dat positieve weg.
Hij pakt wel eens een bal uit een reflex, mag het?
-totaal niet klemvast
-slechte timing, vooral bij ballen in de hoek.
-voetballend heel matig voor de opbouw wat wij willen.

Concluderend, als hij slecht timed in combi met zijn kleine lengte, maakt bijna alles wat maar beetje in hoek geschoten wordt, erin vliegt! En dat zie ik veel te veel!

P.s ook bij onze portugese vriend van vorig jaar dezelfde dingen.

denistel

Citaat van: janou op januari 30, 2024, 13:47:02
Denk niet dat het met inzet te maken heeft. Gewoon gebrek aan ruimte en daarbij dus handelingssnelheid. Van Mullen werd wel aantal keer bereikt, maar draaide te langzaam open waardoor het momentum weg was. Ook zag je dat hij moeite had om zijn ruimte te vinden ja, maar dat is niet per se inzet. Daarnaast verdedigden die gasten ver op eigen helft, waardoor dat wachten niet veel nut heeft omdat ze toch niet gaan instappen.

als die lui zo ver terug zakken moeten de buitens de lijn houden en middenvelders dieper spelen en
de centrale verdedigers meer risico nemen met indribbelen en je moet de bal op hoger tempo spelen,
je staat elke dag op dit kunstgras maar dat zag je in de wedstrijd niet terug steeds te slap dan weer
acher de man dan 5 meter er voor dat moet echt beter kunnen

janou

Citaat van: Zuid1991 op januari 30, 2024, 14:15:55
Oneens, was begin seizoen redelijk positief toen hij kwam van Fortuna.
Nu is dat positieve weg.
Hij pakt wel eens een bal uit een reflex, mag het?
-totaal niet klemvast
-slechte timing, vooral bij ballen in de hoek.
-voetballend heel matig voor de opbouw wat wij willen.

Concluderend, als hij slecht timed in combi met zijn kleine lengte, maakt bijna alles wat maar beetje in hoek geschoten wordt, erin vliegt! En dat zie ik veel te veel!

P.s ook bij onze portugese vriend van vorig jaar dezelfde dingen.

Niet mee eens. Vind dat hij matig begon bij Cambuur dit seizoen. Met aardig wat goals dat geen fouten waren, maar niet heel overtuigend was. Daarin is hij laatste periode in mijn optiek wel gegroeid. En helemaal aan de bal is hij wel rustig.

Ik vind het geen wereldkeeper, zeker niet, te veel ballen die geen fout zijn, maar waarbij je het team wel met een uitstekende redding mee zou kunnen helpen. Maar we hebben genoeg slechtere gehad.

Onze Portugese vriend van vorig jaar vond ik een heel ander verhaal. Die schoot elke wedstrijd een bal in de voeten van een spits en maakte grotere blunders. Bij Virginia hield ik elke keer mijn adem vast als hij de bal had en dat heb ik nu niet.

janou

Citaat van: denistel op januari 30, 2024, 15:53:57
als die lui zo ver terug zakken moeten de buitens de lijn houden en middenvelders dieper spelen en
de centrale verdedigers meer risico nemen met indribbelen en je moet de bal op hoger tempo spelen,
je staat elke dag op dit kunstgras maar dat zag je in de wedstrijd niet terug steeds te slap dan weer

Compleet mee eens hoor. Vooral de kwaliteit aan de bal was te laag, veel foute en geforceerde passes waardoor je er niet doorheen kwam. Dilemma is dat als je de CV de bal te snel met risico spelen, de tegenstander direct kan counteren omdat het hele elftal hoog op het veld staat.

Moet zeggen dat ik daarom ook niet de keuze voor V Mullem begrijp, want als de tegenstander zo inzakt heb je spelers nodig die snel kunnen handelen en draaien, en daar is V Kaam een stuk beter in.

Harry L.

Kan me niet heugen dat ik ooit zo?n slecht Cambuur gezien heb. Met de uitwedstrijden die we nog krijgen geloof ik niet meer in de playoffs (ook niets te zoeken). De bezem er door en niemand houden.
Geen diepgang, te groot veld, niet breed houden, geen strijd/passie, niet voor de man spelen (snelheid houden), iedereen staat met rug naar goal tegenstander (dus maar weer terug), te trage voorspelbare opbouw, geen beweging zonder bal, waardeloze spelers. Ben vast nog wat vergeten :zucht

De Gast

Harry had het liefst spelers van het kaliber Real Madrid. Dat is inderdaad wat leuker om naar te kijken.

We presteren gewoon volgens verwachting en op zn Cambuurs. Incl de diepe dalen.

Overigens hoeven veel jongens van mij hier ook geen drie jaar te blijven.. het is allemaal net te lang en het lijkt dan vaak een sleur te worden voor spelers en supporters.

sjaak

Citaat van: denistel op januari 30, 2024, 15:53:57

Dat is misschien 3x geprobeerd. E?n keer sowieso slecht ingespeeld en meteen stond alles verkeerd.

Harry L.

Citaat van: De Gast op januari 30, 2024, 19:06:03
Harry had het liefst spelers van het kaliber Real Madrid. Dat is inderdaad wat leuker om naar te kijken.

We presteren gewoon volgens verwachting en op zn Cambuurs. Incl de diepe dalen.

Overigens hoeven veel jongens van mij hier ook geen drie jaar te blijven.. het is allemaal net te lang en het lijkt dan vaak een sleur te worden voor spelers en supporters.

Nee, zo erg is het nu ook weer niet. Ik zie alleen geen enkele progressie, met uitzondering van het stadion (zal wel augustus ?25 worden, geloof niet in tussentijdse volksverhuizing). Als je alleen al kijkt naar de selectie van nu en een paar jaar geleden, dan kun je toch niet anders concluderen dan dat het ergens goed fout gaat. aan-/ verkoopbeleid is triest, doorselecteren etc. Ik zie totaal niets in deze selectie en als je dan ziet waar we volgend jaar (en soms nog langer) aan blijven kleven dat zakt bij mij de moed in de schoenen.

EdsjeSCC

Het slechtste cambuur ooit had je het over.

https://www.voetbal.com/teams/sc-cambuur/2007/2/

Wat vond je hiervan dan?

Harry L.

Citaat van: EdsjeSCC op januari 30, 2024, 19:49:44
Het slechtste cambuur ooit had je het over.

https://www.voetbal.com/teams/sc-cambuur/2007/2/

Wat vond je hiervan dan?

:_schater, was ook niet best. Soms blok je ook dingen weg :y

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: oost op januari 30, 2024, 09:52:02
Van Mullem (gelukkig is het een huurling want die voegt 0,0 toe

Helaas.

1 september 2023, 23:30

Jeremy van Mullem mag zich op de valreep ook speler van SC Cambuur noemen. De defensieve middenvelder maakt op Deadline Day de overstap van Sparta Rotterdam en heeft zich voor twee seizoenen (met een optie voor nog een seizoen) verbonden aan de Leeuwarder volksclub.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

oost

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 30, 2024, 19:56:38
Helaas.

1 september 2023, 23:30

Jeremy van Mullem mag zich op de valreep ook speler van SC Cambuur noemen. De defensieve middenvelder maakt op Deadline Day de overstap van Sparta Rotterdam en heeft zich voor twee seizoenen (met een optie voor nog een seizoen) verbonden aan de Leeuwarder volksclub.

:wall ;( :rodekaart 8P

okkele

Citaat van: wiekie1969 op januari 30, 2024, 00:27:07
In deze wedstrijd bleek overduidelijk het gemis van die lange in de punt vd aanval. Die man is zo belangrijk in het spelletje dat wij spelen. Door koppen en vasthouden  van ballen, zodat de middenvelders aan kunnen sluiten. Dit beheerst Smit niet. Vond deze pot nog slechter dan Hercules. De pijp lijkt wat leeg te zijn. Jammer.
helemaal eens, uldrikis is heel belangrijk.
als ie zelf niet scoort dan laat ie anderen scoren, ook belangrijk.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: wiekie1969 op januari 30, 2024, 00:32:06
Bist Ren je Rot Balk nog vergeten. Voor het overige, EENS..
hier ben ik het helemaal niet mee eens.
balk is nu de enige met een drive naar voren ipv dat gebrei en gepiel naar niks.
ik zie liever een positieve actie van balk mislukken dan een perfecte terugspeelpass van wie dan ook.
balk altijd opstellen om meerdere redenen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Noordcambuur

Citaat van: okkele op januari 30, 2024, 20:26:06
hier ben ik het helemaal niet mee eens.
balk is nu de enige met een drive naar voren ipv dat gebrei en gepiel naar niks.
ik zie liever een positieve actie van balk mislukken dan een perfecte terugspeelpass van wie dan ook.
balk altijd opstellen om meerdere redenen.
klopt ben ik volledig met jouw eens :thumbsup