Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
80 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00

Gestart door Noordcambuur, februari 10, 2024, 20:34:35

Vorige topic - Volgende topic

PePe

van Osch komt uit de koker van Ultee, kan niet missen.
Maar de TD is verantwoordelijk.

denistel

Citaat van: sunderland op februari 17, 2024, 17:19:21
Zag even die 1-1 terug. Dacht knappe redding op de tribune. Gvd hij duwt de bal naar die vent terwijl je zo,n bal moet stompen naar buiten. Dit is de zoveelste x dat ie weer niet stompt. Wat doet die van de vlag op de training  :(

ston oek niet een speler bij due van j utrecht ken toch niet ligt niet alleen aan v osch

PePe

Tol had volgens mij niet moeten worden gewisseld.

sunderland

Citaat van: PePe op februari 18, 2024, 11:58:41
Tol had volgens mij niet moeten worden gewisseld.
ben het meestal wel eens met de wissels. Vond het n? echt slecht zoals ook de wedstrijd was. Dat je 3 x wisselt achterin zegt natuurlijk genoeg over de begin opstelling. Klopt voor geen kant.  Kan het wel weer zeggen maar Henk heeft iemand nodig naast hem want tegenwoordig kun je dit niet meer allemaal alleen. En coaching en tactisch en wissels en aan plan houden en zien waar het bij tegenstander goed of slecht gaat. Dat kan gewoon niet en ik heb al maanden het idee dat Henk dit allemaal alleen moet doen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op februari 18, 2024, 12:26:14
ben het meestal wel eens met de wissels. Vond het n? echt slecht zoals ook de wedstrijd was. Dat je 3 x wisselt achterin zegt natuurlijk genoeg over de begin opstelling. Klopt voor geen kant.  Kan het wel weer zeggen maar Henk heeft iemand nodig naast hem want tegenwoordig kun je dit niet meer allemaal alleen. En coaching en tactisch en wissels en aan plan houden en zien waar het bij tegenstander goed of slecht gaat. Dat kan gewoon niet en ik heb al maanden het idee dat Henk dit allemaal alleen moet doen.

Een van de wissels kreeg zelfs instructie van Minnema
Henk, held, bedankt

PePe

Ren?e vd Weij het komende seizoen toevoegen aan de staf, in mijn ogen iemand met technisch inzicht.

sjaak

Citaat van: Beul B op februari 17, 2024, 13:53:57
Verdedigend vindt ik het niet eens ze slecht, want we verdedigen helemaal niet. _O_

Smit op links is niets. Of Smit of Uldrikus als centrumspits. Loop je beide maar 1 helft helemaal de pleuris. Dan kan de ander weer een helft op de wissel. Je zou nog Smit op het middenveld net achter de spits neer kunnen zetten. Onze keeper is een magere voldoende over de hele periode dat hij gekeept heeft. Hij wint geen wedstrijden voor je. Dus Minnema een kans geven. Tol is de beste man achter. Als je de laatste weken ziet hoeveel passes hij over langere afstand keurig op maat neer legt. Echt klasse. Henk moet gewoon een goede site kick hebben. Wormgoor wil ik nog niet afschrijven maar viel mij gisteren tegen. Zat er vaak naast. Gewoon Sylla en onze noor opstellen. We moeten hopen dat we de play offs nog halen.

Ik zou het juist omdraaien. Smit in de spits. Uldrikis daarachter. In niks laat Roberts zien dat hij spits is. Ik meende in het begin een voorzet van de rechterkant wappert over iedereen heen, Smit haalt hem nog en ramt hem voor. Uldrikis is nooit bij de eerste paal. Hij kan beter balletje vasthouden en meegeven aan komende spelers

sunderland

Citaat van: sunderland op februari 18, 2024, 12:26:14
ik hoor even Henk bij de omrop en die zegt min of meer wat ik hier schreef. Hij is teveel met de coaching van de verdediging bezig waardoor hij de rest wat was vergeten zegt ie. Dan moeten de assistenten dat toch zeggen en overnemen?. Dit zegt exact en zoveel over hoe de vork in de steel zit .

nee,wel?

hoop dan maar dat dit een totale offday cq collectieve miskleun was ,en dat vanaf nu er weer een stijgende lijn word opgepakt.

Trainert!

Citaat van: sunderland op februari 18, 2024, 20:19:27
ik hoor even Henk bij de omrop en die zegt min of meer wat ik hier schreef. Hij is teveel met de coaching van de verdediging bezig waardoor hij de rest wat was vergeten zegt ie. Dan moeten de assistenten dat toch zeggen en overnemen?. Dit zegt exact en zoveel over hoe de vork in de steel zit .

Dit betekent dat er een stelletje lampenkappen op de bank zitten. B&B rap afscheid van nemen na dit seizoen.

Bankzitter

Die ene lampekap heeft het vorig seizoen heel goed gedaan met O21 dus niet raar dat die een kans kreeg.

Maar goed dit is de staf van Reijnen/Ultee dus er zal wel wat veranderen komend seizoen.
De rol van een Engelse manager zou goed bij Henk passen, met een sterke 2e trainer er naast.

grijskijker

Citaat van: Bankzitter op februari 19, 2024, 08:26:54
Die ene lampekap heeft het vorig seizoen heel goed gedaan met O21 dus niet raar dat die een kans kreeg.

Maar goed dit is de staf van Reijnen/Ultee dus er zal wel wat veranderen komend seizoen.
De rol van een Engelse manager zou goed bij Henk passen, met een sterke 2e trainer er naast.
Meerdere seizoenen heeft hij uitstekend werk geleverd bij O21 en heeft tijdens de trainingen zijn rol net als Barto, volgend seizoen is er ruimte voor een extra assistent en zou mij niet verbazen dat die ook komt. Zo kan Henk meer de rol aannemen die jij aangeeft en samen met de nieuwe TM(die ook druk is met de opleiding v/d club) spelers gaat halen voor de 1e selectie.

grijskijker

Citaat van: Trainert! op februari 18, 2024, 22:11:26

Dit betekent dat er een stelletje lampenkappen op de bank zitten. B&B rap afscheid van nemen na dit seizoen.
Goede 'collega' ben je, ouwe backstabber :_schater