Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
30 gasten, 3 leden (1 verborgen)
Bankzitter, mathijs901

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

We weten het niet , vandaar zoveel discussie en zorgen.

Maar goed, mijn indruk nu:
Stevens > Virginia > ?
Schouten > Bergsma > ?
Kallon > nieuw (nog een miljoen te besteden dus waarschijnlijk +)
Joosten/Doodeman > v/d Water > ++ (mits fit)
Bos > Ruiter > +
Kiss > Balk > +

Ter Heide / vd Meer> Sai ++ (Sai basis, Doke bank)

Jeugd; Smand en Smit > +++
Helmer:?

En ook Mac>Tol: +

Bij vertrek van Hoedemakers zou je gelijkwaardige vervanging moeten halen (ideaal plaatje een talent en een routineer, nu erg mager bezet).
Ik verwacht ook nog wel een last minute aanwinst, dat gaat elk jaar zo.

Conclusie: Ik verwacht dat de nieuwelingen ons beter gaan maken aangezien er toch meer geld  is ge?nvesteerd dan ooit, maar garanties zijn er niet.

zeewolde

Dat ligt er aan wanneer die 2 vertrekken en wat er dan nog als vervangers te halen is. En je kunt wel heel makkelijk die plussen erbij zetten maar Bergsma Virginia en Sai moeten dat eerst maar bewijzen.

Bovendien wat ik al vaker aangaf, nieuwe spelers bij Henk spelen niet zomaar  moeten wennen aan systeem en fit worden.  Dat laatste is geen verwijt wel een constatering.

anderszchristian

Citaat van: cambuurjordi op augustus 12, 2022, 10:30:33
Ajax verhuurt niet aan clubs die op kunstgras spelen.

Is dat een harde regel van Ajax? Het is ook best dubbel, want als hij in jong blijft spelen dan werkt hij het merendeel van de wedstrijden ook af op kunstgras.

J.v.G.

Citaat van: zeewolde op augustus 12, 2022, 10:59:27
Dat ligt er aan wanneer die 2 vertrekken en wat er dan nog als vervangers te halen is. En je kunt wel heel makkelijk die plussen erbij zetten maar Bergsma Virginia en Sai moeten dat eerst maar bewijzen.

Bovendien wat ik al vaker aangaf, nieuwe spelers bij Henk spelen niet zomaar  moeten wennen aan systeem en fit worden.  Dat laatste is geen verwijt wel een constatering.
Door te zeggen dat je geen kwalitatieve verbetering,  zeker niet als Bangura en mogelijk Mees nog vertrekken. Is ook makkelijk om te zeggen.. De 3 genoemde spelers maken een prima indruk op de training, SvW doet alles mee en oogt zeer fit.

J.v.G.

Citaat van: anderszchristian op augustus 12, 2022, 11:08:54
Is dat een harde regel van Ajax? Het is ook best dubbel, want als hij in jong blijft spelen dan werkt hij het merendeel van de wedstrijden ook af op kunstgras.
Ajax traint zelfs op kunstgras, dus zeg het maar..

sunderland

Citaat van: J.v.G. op augustus 12, 2022, 11:22:02
Ajax traint zelfs op kunstgras, dus zeg het maar..
ik zeg ook, dit is een ideaal scenario dit zal ook niet duur zijn. Dan moet je alsnog proberen die Noor erbij te krijgen want dan heb je veel meer mogelijkheden. Je hebt sowieso ook te maken met blessures en aantal minuten

Bankzitter

En anders bijv. Kai De Rooij proberen. De kans dat die nog met N.A.C. promoveert wordt steeds kleiner en hij was wel naar N.A.C. gegaan om uiteindelijk eredivisie te gaan spelen.

J.v.G.

De Jong pleit voor realisme in Leeuwarden: 'Verwachtingen liggen te hoog'

Door Reon Boeringa

Henk de Jong hield tijdens zijn wekelijkse persmoment een vurig pleidooi. Volgens de trainer van SC Cambuur lopen de verwachtingen en realiteit in Leeuwarden niet meer in de maat
.

Cambuur behaalde vorig seizoen met plek negen zijn hoogste eindklassering ooit in de Eredivisie, maar verloor tijdens de eerste speelronde thuis met 0-2 van Excelsior. Het sentiment in Leeuwarden is daardoor negatief, tot frustratie van De Jong.

'Er heerst hier een negativiteit die niet hoort', aldus de trainer. 'Dat frustreert mij enorm. De verwachtingen liggen te hoog. Als wij ons dit seizoen handhaven in de Eredivisie doen we het hartstikke goed. Het is belangrijk dat iedereen rondom deze club re?el blijft, anders gaan we eraan.'

Volgens De Jong hebben sommigen niet door dat Cambuur in de Eredivisie financieel nog altijd tot de kleine jongens behoort. Dat voormalig speler Mark Diemers in Leeuwarden op het lijstje stond is geen geheim, maar de aanvallende middenvelder van Feyenoord vertrok naar FC Emmen. De Jong: 'Dat is niet doordat wij zitten te slapen, maar doordat wij hem niet kunnen betalen. Dat is hartstikke jammer, maar wel hoe het is. Het is deze zomer gegaan over Cambuur 2.0. Hartstikke leuk, maar wij zijn gewoon Cambuur 0.0. Qua budget horen we bij de onderste drie. Laten we normaal blijven doen.'

Het ging tijdens het persmoment ook nog over linksback Alex Bangura, die in de belangstelling van Feyenoord staat. 'Die interesse is nog niet officieel, maar duidelijk is dat ik Alex liever niet kwijtraak. Hij is voor ons een fantastische kracht. Dat clubs naar hem informeren is logisch gezien wat hij allemaal doet in een wedstrijd, maar hij kan ook nog wel wat bijleren.'

zeewolde

Citaat van: J.v.G. op augustus 12, 2022, 11:20:35
Door te zeggen dat je geen kwalitatieve verbetering,  zeker niet als Bangura en mogelijk Mees nog vertrekken. Is ook makkelijk om te zeggen.. De 3 genoemde spelers maken een prima indruk op de training, SvW doet alles mee en oogt zeer fit.
ik laat me graag overtuigen en hoop dat ik ongelijk heb.
Voorlopig zie ik persoonlijk alleen in Bergsma echt een versterking.

Eewal

Citaat van: zeewolde op augustus 12, 2022, 11:51:33
ik laat me graag overtuigen en hoop dat ik ongelijk heb.
Voorlopig zie ik persoonlijk alleen in Bergsma echt een versterking.
Water ook, dat heeft bij bewezen. Zijn blessure doet daar niks aan af. Sai moet blijken, maar ondanks mijn respect voor Doke wordt het echt tijd dat hij op de bank belandt.

zeewolde

Citaat van: Eewal op augustus 12, 2022, 11:55:36
Water ook, dat heeft bij bewezen. Zijn blessure doet daar niks aan af. Sai moet blijken, maar ondanks mijn respect voor Doke wordt het echt tijd dat hij op de bank belandt.
water nog niet in actie gezien,  maar geloof wel in versterking,  alleen vorig jaar hadden we Kallon.  En is hij op rechts beter dan Kallon op links was?

zeewolde

En weet iemand wat er met Helmer gaat gebeuren?
Zou hij,  mits fit ook een echte versterking zijn?

sunderland

Citaat van: Eewal op augustus 12, 2022, 11:55:36
zo sta ik er ook in. En verder ook met Zeewolde eens.

Leeuwarder94

Duidelijk verhaal van Henk. De verwachtingen temperen, we blijven financieel een van de kleinste clubs in de eredivisie.
De wens is de vader van de gedachte

J.v.G.

Bewijst wel weer dat de leiding en TS al het gezeur en gezeik mee krijgen..