Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
86 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: Bernardo op augustus 12, 2022, 12:21:19
Denk niet dat het negativiteit is, maar mensen maken zich gewoon zorgen dat het op deze manier niet goed gaat komen, ook gezien de reeks na de winterstop van afgelopen seizoen. Kan me niet voorstellen dat Henk zelf die zorgen niet heeft. Er moet echt nog wat gebeuren.

_O_

J.v.G.

Citaat van: Gronkowski op augustus 12, 2022, 12:32:28
Duidelijk verhaal van Henk. Wat ik me dan afvraag; waarom spreken ze vanuit de club dan wel over "nieuwe mogelijkheden", "Cambuur 2.0", "andere categorie spelers" etc etc. Daarmee schep je ook bepaalde verwachtingen bij de supporters.

Daarnaast eens met de opmerking van Bernardo, het sentiment is voornamelijk bezorgdheid en niet negativiteit..
Je haalt v/d Water(duurste speler ooit), Bergsma en van Wermeskerken voor een transfersom wanneer is dat voor het laatst gebeurt en we zijn nog niet klaar..  Dat zijn nieuwe mogelijkheden even als het huren van Virginia.

Het kritische is omgeslagen tot negativiteit tot belachelijk maken van.

Bankzitter

Citaat van: zeewolde op augustus 12, 2022, 12:26:50
dan kun je ook zeggen.  Ik wil het geen 2.0 noemen maar er is meer mogelijk dan vorig seizoen.  We blijven echter 1 van de onderste 3 qua begroting.

Dan wek je wel minder valse hoop

Eens. We hebben ook wel meer ge?nvesteerd dan ooit (en ook wat pogingen gedaan die niet zijn gelukt), dus er is zeker meer mogelijk.
Er zit nog flink wat geld in kas en we hebben ook niet gedwongen spelers verkocht onder de vraagprijs. Dat kon vroeger allemaal echt niet.

Maar als je vergelijkt hoe N.E.C. en Fortuna zijn losgegaan op de transfermarkt dan valt het de gemiddelde supporter natuurlijk erg tegen.
We kunnen meer maar de sprong die sommige andere clubs maken(met extern geld)  is nog groter.

J.v.G.

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 12, 2022, 12:31:52
Maar? stel dat we 1 miljoen hebben geboden op de Noor en er zit 400 duizend tussen vraag en aanbod (dat zijn de getallen die lees) en het gaat niet door: dan is er dus kennnelijk nog wel 1 miljoen budget om spelers van te halen? Daar moet je wel iets voor binnen kunnen hengelen de komende weken. Als Bangura dan ook nog vertrekt voor pak hem beet 1 miljoen heb je helemaal een behoorlijk budget lijkt me.
:thumbsup Misschien 1.2, BvdB kijkt niet op een tonnetje ;)

Gronkowski

Citaat van: J.v.G. op augustus 12, 2022, 12:37:08
Je haalt v/d Water(duurste speler ooit), Bergsma en van Wermeskerken voor een transfersom wanneer is dat voor het laatst gebeurt en we zijn nog niet klaar..  Dat zijn nieuwe mogelijkheden even als het huren van Virginia.

Eens, maar ik denk dat het vooral ging om de reacties na de wedstrijd van afgelopen weekend. Daarover vind ik de zorgen terecht, als je start met oa twee vleugelspelers die dat niet zijn.

De nieuwe aankopen moeten zich nog bewijzen

De Gast

Henk heeft het over hoge verwachtingen en een Cambuur 2.0 wat moet worden afgezwakt maar dat speelt volgens mij bij menig supporter helemaal niet eens. We zien een team dat nog steeds worstelt in de lijn met de 2de seizoenshelft. Ook was geen enkele oefenwedstrijd in de voorbereiding overtuigend. Het team lijkt iets te missen om te kunnen overleven.

sunderland

Denk ook dat vooral die  negativiteit hier  komt uit zorgen.

anderszchristian

Citaat van: De Gast op augustus 12, 2022, 12:45:02
Henk heeft het over hoge verwachtingen en een Cambuur 2.0 wat moet worden afgezwakt maar dat speelt volgens mij bij menig supporter helemaal niet eens. We zien een team dat nog steeds worstelt in de lijn met de 2de seizoenshelft. Ook was geen enkele oefenwedstrijd in de voorbereiding overtuigend. Het team lijkt iets te missen om te kunnen overleven.

Zo zie ik het ook. En dan komen daar de vreemde keuzes die op de vleugels zijn gemaakt afgelopen zaterdag nog eens bij.

J.v.G.

Reon Boeringa
@reonboeringa
?
28 m
Als antwoord op
@JvGoslingha
Ho, ho. De term ?2.0? wellicht, maar wel volledig gebaseerd op de optimistische verhalen die destijds werden gebezigd vanuit de club (met name Booy).

Het 2.0 verhaal is gecre?erd door de media!

justremco

Citaat van: J.v.G. op augustus 12, 2022, 12:49:41
Reon Boeringa
@reonboeringa
?
28 m
Als antwoord op
@JvGoslingha
Ho, ho. De term ?2.0? wellicht, maar wel volledig gebaseerd op de optimistische verhalen die destijds werden gebezigd vanuit de club (met name Booy).

Het 2.0 verhaal is gecre?erd door de media!

Beter lezen J! Het verhaal is gecre?erd door Foeke en daar heeft de media het predicaat 2.0 opgeplakt. Foeke moet gewoon eens z?n mond houden en z?n werk doen

J.v.G.

Citaat van: justremco op augustus 12, 2022, 13:00:15
Beter lezen J! Het verhaal is gecre?erd door Foeke en daar heeft de media het predicaat 2.0 opgeplakt. Foeke moet gewoon eens z?n mond houden en z?n werk doen
Nee gecre?erd door de media(of wil je zeggen dat Booy zelf schrijft) op optimisme binnen de club en terechte optimisme want er zijn een aantal spelers gekocht(wat jaren niet kon) en we zijn ook nog niet klaar.

Collingwood

Booy heeft feitelijk gewoon gelijk? We hebben Van der Water gekocht voor zeker meer dan 5 ton en hebben nu zelfs nog budget om op een tweede vleugelspeler te bieden, dan mag je gewoon spreken over een nieuwe situatie voor Cambuur-begrippen? Dat laat onverlet dat je dan qua budget nog altijd tot de onderste drie van de eredivisie kunt behoren.

Ik vind het allemaal ook wel wat verwend over komen hoor. Kritisch en bezorgd mag natuurlijk en is tot op zekere hoogte ook begrijpelijk, zeker met het nieuwe stadion in het verschiet. Maar de reacties op bijvoorbeeld de komst van Van Wermeskerken hebben daar wat mij betreft niks meer mee te maken, die kun je niet anders kwalificeren dan negatief. Ondanks de fantastische prestaties van de afgelopen jaren hebben bestuur, staf en selectie blijkbaar nauwelijks krediet opgebouwd, het voordeel van de twijfel wordt absoluut niet gegeven. De sfeer in het stadion is ook al tijden bedroevend, terwijl de twaalfde man tot voorkort ook altijd een wapen was voor Cambuur.

Ik maak me meer zorgen om de huidige tendens rond de club dan de kracht van de selectie. Waar spelers normaal tot grote hoogten gestuwd kunnen worden en boven zichzelf kunnen uitstijgen dreigen ze nu meegesleept te worden in negativisme als ik afga op deze uitspatting van Henk. Ik neem ten minste aan dat hij dit nu niet voor niks zo expliciet naar buiten brengt.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: J.v.G. op augustus 12, 2022, 13:08:25
Nee gecre?erd door de media(of wil je zeggen dat Booy zelf schrijft) op optimisme binnen de club en terechte optimisme want er zijn een aantal spelers gekocht(wat jaren niet kon) en we zijn ook nog niet klaar.

Ze hebben met Foeke gesproken en die heeft daar weer honderduit lopen praten zoals ie altijd doet. En op basis daarvan hebben ze een optimistisch verhaaltje getikt. En dat van die gekochte spelers ben ik met je eens, echter moeten ze nog wel allemaal aantonen dat het versterkingen zijn en dat ze beter zijn dan wat we hadden

Bankzitter

Citaat van: Collingwood op augustus 12, 2022, 13:14:21
Ik maak me meer zorgen om de huidige tendens rond de club dan de kracht van de selectie. Waar spelers normaal tot grote hoogten gestuwd kunnen worden en boven zichzelf kunnen uitstijgen dreigen ze nu meegesleept te worden in negativisme als ik afga op deze uitspatting van Henk. Ik neem ten minste aan dat hij dit nu niet voor niks zo expliciet naar buiten brengt.

Uitstekend verwoord weer door Collingwood . 100% mee eens .

upweer

Gasgeven dan!   
unuvar van ajax huren!  die word verhuurt toch ?  city nog een leuke aanvaller of verdediger te huur a la Rusnak/Byrne