Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: J.v.G. op augustus 12, 2022, 13:08:25
Nee gecre?erd door de media(of wil je zeggen dat Booy zelf schrijft) op optimisme binnen de club en terechte optimisme want er zijn een aantal spelers gekocht(wat jaren niet kon) en we zijn ook nog niet klaar.
jij hoeft niet steeds alles wat Cambuur is de hand boven het hoofd te houden. Ze hebben dit zelf gecre?erd

upweer

Citaat van: sunderland op augustus 12, 2022, 13:19:35
jij hoeft niet steeds alles wat Cambuur is de hand boven het hoofd te houden. Ze hebben dit zelf gecre?erd

Dit is Cambuur en zo kan ik het me hele leven.
Ups en Downs

J.v.G.

Citaat van: Bankzitter op augustus 12, 2022, 13:16:35
Uistekend verwoord weer door Collingwood . 100% mee eens  :thumbsup
Inderdaad en wil nog toevoegen dat wat eerder zei: "Het kritische is omgeslagen tot negativiteit tot belachelijk maken van" had betrekking op supporters die onze TS hersenloos noemden en anderen die dit grappig vonden.

J.v.G.

Citaat van: sunderland op augustus 12, 2022, 13:19:35
Dat bepaal ik zelf wel en heb jou niet nodig om mij te vertellen wat ik wel en niet moet.

upweer

Citaat van: J.v.G. op augustus 12, 2022, 13:23:59
Dat bepaal ik zelf wel en heb jou niet nodig om mij te vertellen wat ik wel en niet moet.

Rustaaaahgh

J.v.G.

Citaat van: justremco op augustus 12, 2022, 13:15:46
Ze hebben met Foeke gesproken en die heeft daar weer honderduit lopen praten zoals ie altijd doet. En op basis daarvan hebben ze een optimistisch verhaaltje getikt. En dat van die gekochte spelers ben ik met je eens, echter moeten ze nog wel allemaal aantonen dat het versterkingen zijn en dat ze beter zijn dan wat we hadden
Niet alleen Booy, de directie en Henk waren er ook bij..

De Gast

Citaat van: J.v.G. op augustus 12, 2022, 13:21:37
Inderdaad en wil nog toevoegen dat wat eerder zei: "Het kritische is omgeslagen tot negativiteit tot belachelijk maken van" had betrekking op supporters die onze TS hersenloos noemden en anderen die dit grappig vonden.

Je hebt nou eenmaal redelijke en onredelijke supporters. De meerderheid is redelijk kritisch en een enkele blinkt uit in onredelijk negativisme. Die kun je er toch gewoon uitfilteren.

michello

Citaat van: J.v.G. op augustus 12, 2022, 13:29:34
Niet alleen Booy, de directie en Henk waren er ook bij..

Booy is zelf popie jopie gaan doen in de Sportcast:

Foeke Booy: "We leggen de lat hoog. We maken het ons zelf extra moeilijk"
:_schater

Bankzitter

Blijkbaar denken sommigen dan dat we Messi (of een Diemers) kunnen betalen terwijl vd Water al een stuntje was.

Maar goed, de verwachtingen zijn niet goed gemanaged door de club. Dat is zeker waar.

Montana

We konden Diemers wel betalen alleen had dat ten koste gegaan van een (goede) linksbuiten. Logisch dus. (Vooral ook gezien de middenvelders die we al hebben).

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op augustus 12, 2022, 13:14:21
Booy heeft feitelijk gewoon gelijk? We hebben Van der Water gekocht voor zeker meer dan 5 ton en hebben nu zelfs nog budget om op een tweede vleugelspeler te bieden, dan mag je gewoon spreken over een nieuwe situatie voor Cambuur-begrippen? Dat laat onverlet dat je dan qua budget nog altijd tot de onderste drie van de eredivisie kunt behoren.

Ik vind het allemaal ook wel wat verwend over komen hoor. Kritisch en bezorgd mag natuurlijk en is tot op zekere hoogte ook begrijpelijk, zeker met het nieuwe stadion in het verschiet. Maar de reacties op bijvoorbeeld de komst van Van Wermeskerken hebben daar wat mij betreft niks meer mee te maken, die kun je niet anders kwalificeren dan negatief. Ondanks de fantastische prestaties van de afgelopen jaren hebben bestuur, staf en selectie blijkbaar nauwelijks krediet opgebouwd, het voordeel van de twijfel wordt absoluut niet gegeven. De sfeer in het stadion is ook al tijden bedroevend, terwijl de twaalfde man tot voorkort ook altijd een wapen was voor Cambuur.

Ik maak me meer zorgen om de huidige tendens rond de club dan de kracht van de selectie. Waar spelers normaal tot grote hoogten gestuwd kunnen worden en boven zichzelf kunnen uitstijgen dreigen ze nu meegesleept te worden in negativisme als ik afga op deze uitspatting van Henk. Ik neem ten minste aan dat hij dit nu niet voor niks zo expliciet naar buiten brengt.

Mooie samenvatting Collie.

Ik wil er nog aan toevoegen dat ik niet begrijp dat er zo veel supporters denken dat door een (iets) groter budget een hogere positie gegarandeerd is. Er werd al gesproken over vast linker rijtje en na het nieuwe stadion naar Europese play offs. Maar voor Cambuur zal handhaving de komende 5 jaar het ultieme doel moeten zijn. Het is niet voor niets dat er 5 of 6 clubs in de KKD een hoger budget hebben dan wij. Het BELEID van de afgelopen jaren heeft de doorslag gegeven voor de successen van de afgelopen jaren. Het beleid van Henk, de TS, Gerald, Ard en ja: Foeke. En juist aan dat beleid wordt nu getwijfeld, en dat vind ik onterecht. Ik verwacht ook dat er nog versterking komt, maar het het volste vertrouwen in de huidige leiding.
Henk, held, bedankt

De Gast

Zet Sambissa een seizoen op de linksbuiten. Of Bangura en dan Sambissa op de back. Dan had het wel gekund. Je kunt die positie al aardig invullen.

Goeie buitens zij schaars en slagen hier zelden. Een grote gok om er een godsvermogen voor neer te tellen.

sunderland

Citaat van: De Gast op augustus 12, 2022, 14:25:20
Zet Sambissa een seizoen op de linksbuiten. Of Bangura en dan Sambissa op de back. Dan had het wel gekund. Je kunt die positie al aardig invullen.

Goeie buitens zij schaars en slagen hier zelden. Een grote gok om er een godsvermogen voor neer te tellen.
waar heb jij het over. Dan gaat het sowieso mis toch

sunderland

Goeie buitens zijn helemaal niet schaars